O ilk "Merhaba"

47 4 0
                                    

15 Eylül günü ortaokulun ilk günü... Yeşim'in kalbi de aklı da karman çorman. Kalbi başka biri için atıyor fakat o aklı ve mantığı ile onu unutmaya çalışıyor. Bunun ne kadar mümkün olduğunu kendisi de bilmemektedir aslında. Ama onu unutmasa da canının çok fazla yanacağını biliyor. Fakat okulun ilk günüdür işte. Yepyeni arkadaşlar, yepyeni öğretmenler ve yepyeni bir hayat ... Bunları düşündükçe hem seviniyor hem de korkuyordur. Yeni hayatında olacak olaylar... Ya ilkokulda yaşadığı şeyleri yeni arkadaşları duyarsa, ya ondan nefret ederlerse... Bu düşünceleri düşündükçe çok garip bir his kaplıyordu içini korkuyor mu yoksa mutlu mu oluyordu belli değildi. Sonunda o an gelmişti saat 12:30 olmuştu sonunda. Okula gitmek için evden çıktı. önce ilkokuldan sınıf arkadaşlarının yanına gitti. Korkuyordu ama olsun. Yeni arkadaşları tarafından dışlanmaktan daha çok korkuyordu. Ama en sonunda korktuğu vakit geldi. Ders zili çaldı ve sınıfa gitmek zorunda kaldı. Ama çok şükür korktuğu gibi bir şeyle karşılaşmadı. Arkadaşlarının hepsi çok sıcak ve cana yakındı. Önce kızlarla tanıştı ve sıra erkeklere geldi... İlkokuldan bir arkadaşının yanına gitti önce ona selam verdi. Sonra onun yanında olan arkadaşları ile tanıştı. ¨Merhaba.¨ diye elini uzattı birisi sonra adını söyledi. Adı Çınar'dı. Onunla tanışmıştı. Sanki beyni uyuştu o an. Hiçbir şey algılayamadı ilk bir dakika. Çınar ne dese sadece¨Hı?¨ diyebiliyordu. En sonunda kendisine geldi.Çınar ona adını sormuştu. ¨Yeşim, adım Yeşim.¨ dedi sadece . Sonra o konuşma bitti - malesef - . Diğer arkadaşları ile tanıştıktan sonra gitti. Çok mutluydu, karnında kelebekler uçuşuyordu,yüzünden gülücükler saçılıyordu. O an anlayamamıştı ne olduğunu. O duygunun adını koyamamıştı. ¨Arkadaş¨ deyip geçmişti sadece: Yakın Arkadaş...

O İlk "Merhaba"(Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin