B-1 | "Yeni Koruma "

1.3K 85 30
                                    

KEYİFLİ  OKUMALAR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KEYİFLİ  OKUMALAR



🌹🌹


"Efendim kızınız yine kaçmış "


Duyduğu karşısında deliye dönen Ahmet Ertekin elindeki viski şişesini duvara fırlatıp oturduğu yerden hızla kalktı . Kaşlarını çatarak karşısında korkudan tir tir titreyen korumaya yaklaşıp bir tokat yapıştırdı .

"Bir kıza sahip çıkamadınız eğer kızımın başına bir şey gelirse hepiniz bittiniz anladınızmı gidin çabuk bulun onu "

"Tamam efendim." diyip odadan çıktı

"Ne yapcağız şimdi baba " diye fısıldadı genç kız .

"Bilmiyorum "

"Tabi bilmezsin ben sana bu kıza çok yüz verme dedim neden onu türkiye ye getirdin kalsaydı ispanyada o kız bizim için çok büyük tehdit eğer bir gayrı meşru kızın ortaya çıkarsa ne olcağını biliyorsun demi "

Elindeki gücü yitirmekten korkan kadın deliye dönmüştü.

"Eğer o kız tek kelime dahi ederse anlaşma filan dinlemem öldürürüm onu anladınmı beni "

Funda hanım oturduğu yerden ayağı ya kalkarak Ahmet beye salladığı baş parmağı ile tehtidlerine devam etti.

"Onunda sonu annesi gibi olacak "

Ahmet ertekin bu tehditler karşısında sinirlensede sakinligin koruyarak koltuğuna oturdu .

"Kes sesini funda o benim kızım onun hakkında düzgün konuş eğer onun kılına dahi zarar gelsin seni ve - "

Karşısındaki merveye bakışlarını çevirdi merve onun öz kızı değildi ama ona yirmibeş yılık babalık yapış kızının sevgisini ona vermişti .Bu yüzden sözlerine devam edemedi ve funda hanıma bakışlarını çevirdi .

Herşeyden bir habermiş gibi davranan merve babasının gözüne girmek için

"Bu ilk kaçışı değil ispanyada bir çok kez kaçmıştı bulunur merak etme anne babamın üstüne gitme bu kadar"

KORUMAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin