B-3 | "Sözleşme "

420 35 16
                                    





Madde 1 : Her akşam 22.00 'da yatılacak ve sabah 05.00 'da kalkılacak.

Madde 2 : 05.30 'dan 7.30 kadar spor yapılacak.

Madde 3 : Her sabah 08.00 'da kahvaltı yapılacak. Ve üç öğünde yenilecek ( Herkesle beraber mutfakta, odada yemek yokkk!"

Madde 4 : Her öğlen saat 12.30 'da benden savunma ve dövüş dersi alacaksın.

Madde 5 : Her gün bir saat insanların arasına karışıp onlarla sohbet edeceksin.

Madde 6 : Sadece ama sadece benim söylediklerimi yapacaksın . Kimseyi dinlemiyeceksim sadece benim söylediklerimi yerine getireceksin !

Şaka yapıyor herhalde. Benim bu sözleşmeyi imzalamıyacağımı adı gibi bilmesi gerkiyordu. Özelikle madde bir aslaa beş 'te kalkamazdım aslaa !

"Hadi imzalamanı bekliyorum " dedi sabırsızca . Gözlerimi devirip

"Bu sözleşmeyi imzalamıycağım " dedim dan diye gözlerini bana çevirerek. Gülümsedi ve kollarını havaya kaldırıp

"Sen bilirsin " dedi düz sesiyle . Ardından aynı ses tonuyla devam etti .

"Benden yardım isteyen sendin bende sana yardım ettim "

"Bu yardımı ? " dedim alayla elimdeki sözleşmeyi ona doğru uzatarak. Mavi gözlerini kısıp dudaklarını hafifçe yukarı kaldırdı.

"Evet . Seni gömüldüğün bu bataklıktan çıkarıp . Güçlü bir kadın yapmam için seni savaşa hazırlamam için bunlar gerek olan şeyler " dedi küçük bir nefes alıp elimdeki sözleşmeyi aldı.

"Ama görüyorumki sen hazır değilsin daha doğrusu sen savaşmak istemiyorsun ! Madem böyle mutlusun bir daha sakın ama sakın canına kıymaya kalkma ! Çünkü bu bataklığı seçen sensin! " diye bağırdı öfkelenmişti. Öfkelenmekte hakklı daha geçen gün hastahanede ona bana yardım et diyen sendin .

"Beni anlamıyorsun " dedim sesim çok güçsüz çıkmıştı . Benim dan diye böyle davranışlarda bulmam ne kadar doğru olurduki .

"Gerçekten seni anlamıyorum " dedi ve elindeki sözleşme ile odadan dışarı çıktı . Yaptığın çok yanlıştı o seninin iyiliğini istiyor o seninin iyi olmanı istiyor . Sana yardım etmek istiyor.

O sadece bana acıyor ... onun kadar kimseninin bana acıması zoruma gitmemişti . Karanlık dünyamın hiç görmediği gökyüzünü ,okyanusu bütün mavilikleri önüme seriyor o karanlığım , korkuyor maviliklerden .

Aydınlıktan korkuyor karanlığım ,evet savaşmak istiyor ama savaşmak için aydınlığa ihtiyacı olduğunu sanmıyor ...

"Karanlığın sana zarar veriyor Bahar neden bunu göremiyorsun !"

Bana zarar veriyor olabilir ama ben karanlığımın yılardır bana yoldaş olduğu gerçeğini unutamam.

"Iyileşmen için karanlığını yok etmen gerek!"

Hayır buna hazır değilim karanlığım bana yaşamam gerektigini hatırlatıyor. Karanlığımdan önce bana gerçekten zarar veren kişiyi yok etmem gerek .Funda Ertekini

Yavuz bana yardım etmesede olur ben o kadınını mahvedecek çok şey biliyorum ...

🌀

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 02, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KORUMAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin