3*

141 6 3
                                    

Rozmýšľal som a nepozeral som sa na cestu. Keď som si všimol že predomnou je kamión ,bolo už neskoro. Bolelo ma celé telo. Zatemnelo mi pred očami a po chvíľke som už nič necítil.

Pocítil som jemný vánok na mojej tvári. Som snáď v nebi ? Keď som otvoril oči videl som dievča pobehovať po lúke. „ Lili ?!" neveriaco som vyvaľoval oči na dievča predo mnou

„ Ahoj " prehovorila Lili s úsmevom. „Takže si to ty ? " prehovoril som . Jasne, že áno blbček , snaď poznáš svoju sestru" poznamenala. Podala mi ruku a pomohla mi postaviť sa na nohy. Chvíľku sme sa len na seba pozerali, ale zrazu sa na mňa Lili vrhla a silno ma stísla vo svojom objatí . Ja som jej s radosťou objatie opätoval.

Ešte chvíšku sme len tak stáli v objati a potom sa pustili. „Pamätáš čo som ti hovorila keď si sa začal chodiť s Emou ? " povedala Lili.

„Jasne že áno, a nikdy si neodpustím že som ti neveril " pošeptal som mrzuto.

„Je to len úboha št*tka! " zvrieskla na mňa Lili. Nepoznáš ju, nevieš aká je naozaj,všetko čo o nej hovoria je lož! " skríkol som na Lili naspäť . „Všetci vieme aká je a preto to o nej aj hovoríme. " povedala Lili kľudnejšie. „Neprajem si aby si takto hovorila o Eme, a ak budeš takto ďalej hovoriť o mojej priateľke, tak nie si moja sestra, pretože moja sestra by nikdy nič také nepovedala!" stále naštvane som na ňu kričal. „Dobre" odpovedala Lili rozzúrene „ale ak ti zlomí srdce tak za mnou nebež.S tými slovami sa zvrtla na podpätku a odkráčala preč. To som ale nevedel že ju vtedy uvidím naposledy.

„Prepáč mi to, nechcel som to vtedy povedať, riagoval som neúmyselne, veľmi ma to mrzí" povedal som smutne. „ Už sa tým netráp a nezaťažuj sa minulosťou, teraz je hlavna prítomnosť a budúcnosť" prehovorila Lili. „ Ale ja už predsa žiadnu budúcnosť nemám " prehovoril som sklesle. „ To sa ešte uvidí " zaškerila sa na mňa Lili. Hneď ako to dopovedala, tak zmyzla.

Ocitol som sa na priestranstve kde nebolo nič len práznota a svetlo. Predomnou stála osoba celá v bielom s nádhernými belasími krídlami. Obzrel som sa za seba a uvidel som nádherne sa ligotavé čierne krídla. Počkať, prečo mám krídla čiene ? Vzhliadol som ku osobe pred sebou a vybafol som naňho svoje otázky : „Čo tu robím, kto ste a prečo mám čierne krídla ?"

„Ste tu, aby ste si splnili svojú úlohu, som ten čo ti vysvetlí čo máš robiť, aby si svoju úlohu zvládol a preto máš čierne krídla, pretože si si svojú úlohu ešte nesplnil" pohotovo mi odpovedal.

(na boku Ema)

Denník strážneho anjelaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz