Younger

445 14 2
                                    

Když jsem tak přemýšlela, který seriál sem dát jako první, napadl mě nějaký sitcom. No a při uvažování který, mi na mysli naskočil tenhle. I když to není můj vyloženě nejzamilovanější sitcom, mám ho ráda. Což ostatně všechny seriály, které zde budu popisovat. :D 

O čem to je: 

Hlavní hrdinkou je čtyřicetiletá čerstvě rozvedená svobodná matka Liza. Má dospívající dceru, kvůli které byla po celou dobu manželství ženou v domácnosti. Ovšem teď je nucená najít si práci, aby měla z čeho žít. No a sama rychle pozná tvrdou realitu dnešního světa, že bez praxe a ještě v jejím věku se práce hledá špatně. Nakonec ale najde řešení. V jednom baru totiž potká muže, dalo by se říct spíše kluka, který jí typuje zhruba tak na dvacet šest. Liza mu svůj skutečný věk neprozradí, ale díky jeho komplimentu se zrodí nápad, že za pomoci změny vizáže bude předstírat, že je doopravdy mladší. V její proměně jí pomáhá její kamarádka Maggie, u které zároveň bydlí. A aby měl seriál nějaký děj, je jasné, že se Lize nakonec podaří získat práci jako asistentka v jednom vydavatelství, kde všichni věří, že jí skutečně je dvacet šest.

Kdo v tom hraje:

V téhle kategorii se budu snažit vyjmenovat asi nejznámější jména, která se v seriálu objevují pravidelně.

V tomhle seriálu je alespoň pro mě nejznámější herečkou Hilary Duff, která hraje Lizinu kolegyni Kelsey. Hlavní hrdinku si střihla Sutton Foster.

Počet epizod, řad:

V současné době byly odvysílány celkem tři řady, každá s dvanácti díly. Na konci června 2017 začne řada čtvrtá.

Milostná zápletka:

Je to sitcom, takže zde je to už takovým pravidlem. Jak již bylo zmíněno, Liza v baru potká mladého muže a jejich setkání nebude poslední. Dalším mužem v jejím životě bude muž v jejím skutečném věku, který je ve vedení vydavatelství, ve kterém Liza pracuje. A dál asi už prozrazovat nebudu, nechci spoilerovat. :)

Čím mě seriál zaujal:

Uvěřitelnost věku hlavní hrdinky. Herečka Sutton Foster je skutečně už žena čtyřicátnice, ale vypadá skutečně mladě, když se na ní vyřádí vizážisté. Nechápejte mě špatně, není nijak zvlášť zmalovaná nebo tak. Jen její geny v kombinaci s dobrým make-upem vytváří výborný efekt. Další co mě zaujalo jsou samozřejmě vtipné scénky, často spojené právě se skutečným a vymyšleným Liziným věkem nebo Lizinou snahou přizpůsobit se generaci dvacátníků.

Závěrem:

Seriál jsem objevila hned po odvysílání první řady a viděla zatím pouze jednou. Snažila jsem se s pomocí svých vzpomínek a oficiálního popisu vytvořit nějaký schopný popis, který by vás mohl případně nalákat k sledování. 

Jinak doufám, že se vám tahle kniha bude líbit nebo spíše vám bude užitečná a snad v ní najdete inspiraci na nějaký seriál. Kdyby vás napadlo, ještě nějaké vylepšení knihy nebo se jen chtěli podělit o svůj názor na seriál, klidně pište do komentů. ;) 


Typy na seriályKde žijí příběhy. Začni objevovat