Galavant

152 5 1
                                    

Tentokrát opět přináším typ na jeden sitcom. Jedná se o kombinaci komedie a zpěvu.

O čem to je:

Děj se odehrává někdy ve středověku, který je známý různými příběhy králů, rytířů a poddaných. A přesně tohle se i v seriálu objeví. Hlavní postava je známý chrabrý rytíř Galavant. Ten je zamilovaný do krásné Madaleny, kterou unese zlý král Richard. Galavant neváhá a ve svatební den Richarda a Madaleny se probojuje do Richardova paláce, aby svou milovanou zachránil. Ovšem Madalena zlomí Galavantovi srdce v momentě, kdy si raději dobrovolně vezme krále Richarda a tím získá slávu, bohatství a korunu. Od tohoto momentu uběhne už pět let a z Galavanta se stal zlomený člověk, který svůj žal zapíjí alkoholem a po bájném hrdinovi nejsou ani památky. Galavant má věrného pomocníka Sida, který se chytne příležitosti, kdy se ve městě objevuje princezna Isabella hledající právě udatného rytíře Galavanta. Isabella nakonec Galavanta požádá o pomoc se zlým dobyvatelem její říše, kterým není nikdo jiný než král Richard. Galavant se tedy musí znovu vzchopit, aby se pomstil svému nepříteli Richardovi a zároveň zachránil Isabellinu říši.

Kdo v tom hraje:

Pro mě byl nejznámější asi Timothy Omundson, který hrál v Agentuře Jasno (Psych) a v seriálu ztvárnil krále Richarda. Dále zde hraje Karen David princeznu Isabellu. Karen se objevila také v seriálu Once upon a time, konkrétně v šesté řadě jako princezna Jasmine.

Počet epizod, řád:

Seriál má bohužel pouze dvě řady. První má 8 dílů a druhá 10. 

Milostná zápletka:

Tak ta je nám představena hned v úvodu seriálu (Galavant - Madalena - Richard).

Čím mě seriál zaujal?

Asi svým vtipem, co jiného také čekat od sitcomu, lépe řečeno spíše od komediálního seriálu. Dále také to jak seriál propojuje děj se zpěvem. A dále určitě dobře napsanými postavami.

Závěrem:

Nenáročná podívaná s chytlavými písničkami. Při sledování jsem se dobře bavila, také protože mám ráda, když se tu a tam objeví nějaká absurdnější scénka. O tom, že tenhle seriál stojí za shlédnutí svědčí i to, že jsem jím nakazila dokonce dvě kámošky a to jedna z nich není zrovna seriálový nadšenec.

Typy na seriályKde žijí příběhy. Začni objevovat