Το μαθημα μετα απο μια ωρα βαρεμαρας τελιωσε χωρις να πω τιποτα με την Ηρω και αποφασησα για σημερα να μεινω μεσα το διαλειμμα μιας και δεν εχω και τιποτα πιο ενδιαφερον να κανω σ'αυτο το κακοριζικο σχολειο.
Το κουδουνι χτυπησε και ολα τα παιδια ετρεξαν σαν λυσασμενα κουντωντας το ενα το αλλο για να βγουν απο την ταξη.
Ηθελα να ξερα που βρισκουν την τοση ορεξη. Απλα ενα διαλειμμα ειναι, πως κανουν ετσι.
Ολοι βγηκανε εξω απο την ταξη ακομα και η καθηγητρια , που ειμαι σιγουρη πως βαριοτανε να περιμενει ολα τα παιδια να βγουν, συμπεριλαμβανοντας εμενα και την Ηρω
Η Ηρω φυλαξε τα τετραδια της και εβγαλε απο την τσαντα της μια τυροπιτα , ετοιμη να σηκωθει αλλα σταματησε μολις με ειδε να βαζω τα ακουστικα στα αυτια μου και μια μπουκια απ το τοστ στο στομα μου.
-Έμμα, εσυ δε θα βγεις για διαλειμμα? με ρωτησε κοιταζοντας περιεργα μια εμενα και μια το τοστακι μου.
-Μπαααα, προτιμω να μεινω εδώ, άσε που βαριεμαι να σηκωνομαι τωρα... ειπα καπως δισταχτικα και νομιζω απο την εκφραση του προσωπου της ελεγε πως δε με πιστευε.
Τι να κανω που δεν το χω και πολυ με τις δικαιολογιες.
-Ναι σιγα, καθε φορα τα ιδια λες για να αποφηγεις κατι, μια λες πως δεν το χεις με τα ψεματα, μια οτι δεν το χεις με τα μαλλια, μια με τις δικαιολογιες... οχου τελιως αχρηστη εισαι στην τελικη!! ειπε η σπαστικη φωνουλα μεσα στο κεφαλι μου.
-Αφροξυλανθη, αν εχεις την καλοσυνη μπες στον κοπο και κλειστο στομα σου μη μπω εγω στον κοπο και στο ραψω με βελονα και κλωστη!!
Και ενα συναισθημα ανακουφισης με διαπερνα οταν ακουω κατι σαν να σκαει σαν βομβα μεσα στο κεφαλι μου που σημαινει πως η Αφροξυλανθη εξατμιστηκε μια για παντα.
Κυριες και κυριοι, θα ειμαστε συντομα κοντα σας μετα απο το διαφημιστικο διαλειμμα... προς το παρον γεια σας...
Ναι, και τωρα που ειχαμε μεινει? Α, ναι, ζωντανα κυριες και κυριοι πισω στην Ηρω..
Παρακαλω τον καμεραμαν ενα κοντινο στη μουρη της ΗΡΩ!! Ευχαρηστω πολυ!
-Α οκ τοτε, αν θες ομως μπορεις να ερθεις μαζι μου παντως αν δεν εχεις καποια συγκεκριμενη παρεα. ειπε και μονο που δεν ξεστομισε πως με λυποτανε.. τη ταπυνωση.
Καλε κοιτα να δεις πως παει το πραμα, εγω δεν εχω καν καποια παρεα τωρα, θα εχω και συγκεκριμενη ΠΑΡΕΑ.
- Για να πω την αληθεια δεν θα με πειραζε καθολου να βγω εξω απο αυτην την αποκρουστικη αιθουσα την οποια οπως καλα καταλαβες λατρευω. Ειπα και της εσκασα ενα δειλο χαμογελο αλλα αυτη ψιλοχαζοχαχανιζογελαγε για καποιο περιεργο λογο.
Αυτο δεν ηταν καν αστειο του μπλακ χιουμορ μου! Που το βρηκε το αστειο μου λετε?
Tελος παντω βγαινουμε για διαλειμμα και παμε προς τις φιλες της Ηρως και εγω μπορω να πω πως βαριεμαι αφανταστα, η ζωη μου ειναι τοσο αποκρουστικη και οδεινηρα βαρετη!
-Κοριτσια απο΄δω η Εμμα, Έμμα η Δαναη και η Αριστεα. Μου λεει η Ηρω και με δειχνει με το χερι της προς το μερος των κοριτσιων.
Ειναι η ιδεα μου, η μου φαινονται καπως περιεργες? Η ιδεα μου θα 'ναι ως συνηθως στις περισσοτερες φορες.
-ΚΑΛΑ ΜΩΡΗ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΚΑΤΟΡΘΩΝΕΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΕΩΡΕΙΣ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ? ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Η ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ!
Σκασε μωρη Αφροξυλανθη, που θα με πεις και περιεργη, εξαφανισου εισαι βαρετη, ο κοσμος ειναι καλυτερος και χωρις εσενα, μα καλα κανενας δεν σου το ειπε?
Χρειαζομαι πολυ σοβαρα μια ψυχαναλυση και γρηγορα.. οχου θεε μου χαχααχα
____________________________
Χει γκαις!
Περασε αρκετος καιρος απ την τελευταια φορα που εγραψα και συγκεκριμενα σχεδον εναμισι μηνας .
Ειμαι αδικαιολογιτη το ξερω.
Το θεμα ειναι πως καθε φορα γραφω πολυ μεγαλα κεφαλαια με αποτελεσμα να βαριεμαι ν α γραφω τοσο πολυ και σεις να βαριεστε να διαβαζετε τοσο πολυ χαζομαρες.
Σοου, αποφασησα να γραφω μικρα και ενδιαφεροντα οσο μπορω κεφαλαια ουτος ωστε να μπει ενα προγραμμα.
Που ειναι το εξης:
Θα ανεβαζω κεφαλαιο 1 η 2 φορες τη βδομαδα!!
Ευχαριστω για την κατανοηση!
Και παλι κοντα σας το συντομοτερο δυνατο!
Κυριες και κυριοι καλό σας βραδυ!!!!
YOU ARE READING
#Crazy
Romance-Ωω έλα τώρα, που να σε πάρει με διαστημόπλοιο χέστηκα! , είπα και έφυγα με ύφος που έλεγε:Τα μυαλά σου παρά πήραν αέρα Αλλά και πάλι όπως είπα και πριν χέστηκα! Δεν κατάλαβε καλά ο κύριος! Τρέχοντας να με προλάβει είχε λαχανιάσει για τα καλά!! Πωπ...