1. Kapitola

31 5 2
                                    

Sisi (něco o mně)

Ahoj, jmenuji se Sisi Lextingová. Je mi 17 let a právě se se svou rodinou stěhujeme do proslulého a nočního středu města Los Angeles. Mám jednu otravnou sestru jménem Lolu, která je ke všemu moje dvojče. Mám blonďaté vlasy asi tak po pás a tmavě modré oči. Další příšerný člen mé rodiny je můj o půl roku starší bratr Leo. Jo já vím asi si říkáte, že mí rodiče na to šli rychle, ale nebojte se tuhle otázku jsi kladu, už od školky.

Lola

Ahoj, jmenuji se Lola Lextingová a jsme dvojče Sisi. Mám dlouhé blonďaté vlasy asi tak pod zadek a obyčejné modré oči. Nebudu lhát, ale jo jsme narcis myslím jsi o sobě, že jsem sexi. Moje konkurence je moje sestra, která si to jsice neuvědomuje, ale vidím jak se na ní kluci koukají. Ve škole jsem nejpopulárnější holka na celé škole. A jestli se ptáte na drogy tak jsi taky jsem tam zahulím a upřímně se za to nestydím. Protože si myslím, že mí sourozenci jsou na tom hůř.

Leo

Ahoj, jmenuji se Leo Lexting. Mám dvě sestry a ke všemu dvojčata! Naštěstí se dají rozpoznat docela snadno. Z Lolou máme docela pěknej vztah, ale s Sisi je to horší. Je nepřípustná a chladná. Vlastně je to jeden z mnoha důvodů proč jse stěhujeme. No jak to vysvětlit prostě naše rodina není zas tak svatá jak se z dá. Náš táta totiž jel v mafii, ale od té doby, co poznal mámu jstým seknul. Já z Sisi jsme se, ale dali k mafii i když každý k jinému.gengu. Jo přiznávám, že Sisi je lepší a v našem městě ji znali víc, ale hodlám to změnit. Lola v tom má somozřejmě taky prsty, ale není v tom tak namočená jako my. A teď můj vzhled. Podle mě si nemůžu na nic stěžovat. Koukněte se na to sami. Vypracována postava, modrozelené oči a světle hnědé obarvené vlasy. U nás na starý škole jsme byl docela vyhledávané zboží. Většinou se vždycky přidávám k té populárnější straně školy.

Ahoj, vítám Vás u mého prvního příběhu. Předem se omlouvám za češtinářské chyby, které se můžou naskytnout. Také upozorňuji na vulgarismy. Vaše 8844. (Berte jako název spisovatele)

Být nejlepší nestačí Kde žijí příběhy. Začni objevovat