Szeretsz vagy nem? 1.rész

1.6K 78 2
                                    

Isami Arato vagyok 17 éves, a családom a mindenem, ők azok akik mindenben támogatnak.

A húgom sajnálatos módon, mondjuk ki hát egy 'pasifaló ' pedig mindig tiltottam őt a fiúktól.

Soha nem volt önálló akaratom, mivel a szüleim úgy neveltek hogy amíg nem leszek felnőtt addig ők döntenek helyettem.

De én ezt soha nem bántam mert elvoltam a magam világában, de egy nap mikor a húgom bemutatta a barátját  minden megváltozott.

Airi - Csákó nyomikám, ma jön át az új barátom!

  Isami - Értem, örülök ha boldog vagy ! - mondtam egy kínos mosolygással -

Airi - Jah, köszönöm hogy örülsz neki. - mondta egy nagy mosollyal az arcán -

Soha nem szerettem mikor a húgom bemutatta a pasijait, mindig kínos volt mikor be akartam mutatkozni, de magában az is hogy MINDEN HÉTEN ÚJ PASIJA VOLT!!

De nem lehet vele mit kezdeni, szóval mint a többi fiút ugyan így vettem az új pasiját de tudtam hogy csak egy hétig lesz az a "nagy szerelem".

Airi - Megjött itt áll az ajtóban Atyaúristen gyorsan át megyek átöltözni, Isami te addig nyisd ki az ajtót!

Kinyitottam az ajtót és a számra fagyot a szó!

Isami - Isten hozta...... - Nem tudtam megszólalni -

Előttem állt egy fekete hajú, fekete szemű, fehér bőrű, 180 cm magas srác akiről még nem tudtam semmit.

Kadoma - Szió, köszönöm, gondolom te vagy Airi bátyja üdvözletem!- mondta egy szép mosollyal -

- Olyan szép mosoly volt mint még soha nem láttam -

Isami - Jah, gyere csak be... érezd magad otthon - Annyira zavarba jöttem hogy olyan piros voltam mint egy alma - 

Kadoma - Köszke - Annyira tetszik a stílusa, a mosolya, imádom a mosolyát már most-

Isami - Kérsz esetleg valamit? 

Kadoma - Köszi de nem.

És a húgom leszaladt a lépcsőn és egy nagy csókot nyomot a szájára.

Huhh.. olyan furcsa érzés keletkezet bennem hogy az annyira kellemetlen és egyben gyűlölet hogy az valami brutális.

Airi - Én lelépek Kadomával egy ideig nem jövők haza szóval ne várj rám. - És rákacsintott Kadomára -

Isami - Hát jól van de vigyázzatok magatokra rendben?  

Airi - Nyugi már na puszika! <3

Mivan velem? Hát örülnöm kéne a boldogságának nem? Mi történt? 



(Remélem évezted ezt a részt, nem sokára jön  következő rész is! Na puszcsi <3 )

(Remélem évezted ezt a részt, nem sokára jön  következő rész is! Na puszcsi <3 )

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Szeretsz vagy nem? 'Yaoi'Where stories live. Discover now