Vajon hogy eshettem az ellentétembe bele? Vajon mit csinálhatnak Kadoma és Airi?
De hülye vagyok -_- .  Ezeket a gondolatokat jó mélyen magamba zártam, annyira hogy már fájt.
Nem ismerem ezt az érzést, de nekem a húgom boldogsága a legfontosabb a világon!
Egy nagy csapódást hallottam a nappaliba, és én azonnal lefutottam a lépcsőn Ariri volt az hullarészeg volt.
Mikor megláttam valami megakadt a torkomon.
Airi- Ki a f@szom vagy? Ne érj hozzám!
 Isami - Mit csináltál ISAMI VAGYOK!Â
Airi - Lelépet Kadoma pár ribanccal és otthagyott egyedül, én meg bementem egy kocsmába, de onnan nem emlékszek semmire!
Láttam Airin hogy nagyon megvolt törve annyira ordÃtott, sÃrt de..én mégis boldog voltam! Hányok magamtól!
Airi szemszöge:
Miért tette ezt Kadoma Å‘ volt az egyetlen akit tényleg teljes szÃvembÅ‘l szerettem!!
Legalább itt van nekem Onii-chan ő az egyetlen pasi a világon akinek én vagyok a legfontosabb a világon!
Istenem köszönöm hogy ő van nekem!!
Isami- Többet az a nyomorék Kadoma nem jöhet ide SOHA többé!
És ezt nem csak Airi miatt csináltam hanem, saját magam miatt is....
Airi reggeltÅ‘l-estig csak sÃrt, mikor valaki csengetett, és mikor kinyitottam az ajtót velem szemben állt Kadoma.
Isami - Mi a francot keresel itt Kadoma?! Mit csináltál a húgommal te köcsög ezért még megfizetsz!Â
Kadoma- Beszélhetnénk? De kérlek ne itt lent nem akarom hogy a húgod meglásson..
Isami - Chh jól van de csak a húgom miatt!  Gyere fel a szobámba.
Kadoma - Rendben vanÂ
A hátam mögött volt és annyira jó illata volt éreztem még a lélegzet vételét is.
Felértünk, leült az ágyamra.
Kadoma szemszöge:
Huh le köcsögözött pedig tudom jól hogy oda van értem de neki tényleg ennyire fontos a húga na tegyük próbára.
Isami - Na mondjad már vagy menj el!!
Kadoma - Gyere egy picit közelebb. - mondta egy kacér mosollyal az arcán -Â
Közelebb mentem hozzá és megfogta az ingem és lehúzott magához azt hittem hogy kapni fogok egy pofont.
Kadoma - Beszopnám a szádat.
Annyira közel volt az arcom az arcához, annyira furcsa érzés volt.
Isami - Mii? De-hogy is mit képzelsz????
Kadoma - Vagyis adsz egy csókot?
Megfogott lehúzott az ágyra én alul ő felül.
És megcsókolt.....
Nyögdécselve mondtam mivel a szám a száján volt.
Isami - Ka..doma engedj...elÂ
Kadoma -Â Ha azt mondod hogy szeretsz akkor elengedlek.Â
Egyre lejjebb és lejjebb ment, mÃg a végén annyira hogy én se Å‘ se tudott ellenálni.
Kadoma - Látom hogy tényleg belém estél de fülig, de még nem tehetek veled semmi olyat - Mondta egy nagy mosollyal az arcán -
És a fülembe súgta:
Kadoma - De nyugodj meg drágám, nyugodt szÃvvel mondom hogy hamarosan a gazdád leszek.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szeretsz vagy nem? 'Yaoi'
FanficSziasztok! Ez a történet fiú x fiú között zajlik. A történetünk egy srácról szól aki bele szeret egy olyan srácba, aki a pénzért bármire képes. A srácunk sokáig tagadja az érzéseit, de idővel belátja hogy igenis szereti. Isami Arato (17) Kadoma...