"Megfogtam a lábát és magamra húztam és már pont a csúcs pontomon csücsült, láttam hogy élvezi és azt a szép mosolyát ezért hát úgy gondoltam a kedvére teszek egyet s mást. "
Ment meg szerelem vagy belehalok, egyszerűen azok a szemek "_" nem bírok magammal nagyon imádom.
Megpusziltam a homlokát, és ő meg a nyakamat körbe fonta a kezeivel.
Isami - Kaphatok egy csókot? - mondta mosolyogva -
Kadoma - Hát persze.
Megcsókoltam hallottam hogy a csókunkba bele nyögött és láttam hogy elkezdett feszülni.
Természetesen tudom hogy miért, de nem akartam most... mivel nekem el kéne kezdeni öltözni, mert nekem melóm van, elszakadtam az ajkaitól ki szálltam a vízből és megmondtam neki hogy már el kell mennem dolgozni, elindultam és beértem 9 re és elkezdtem melózni semmi érdekes nem történt befejeztem a melómat este 8 ra.
Elmentem egy közeli bevásárló központba és vettem háztartási cuccokat meg kaját, és egy új inget ami fehér volt és hozzá egy fekete nadrágot.
Hazaértem átöltöztem beállítottam a hajamat és elkezdtem vacsorát készíteni este 9 kor.
Küldtem egy sms - t Isaminak hogy nincs e kedve ma este átjönni? Természetesen azt írta hogy 2 perc és itt is van.
Furcsa érzés kapott el létezik az hogy valakibe egyre jobban és jobban beleszeress, és számodra egyre értékesebb lesz oly annyira hogy már belehalsz ha nincs veled? Ránéztem a telefonomra és láttam hogy ma május 22 e van hogy eltelt az idő.
Hallottam hogy kopogtak az ajtómon azonnal ajtót nyitottam és velem szemben állt egy rendőr.
Rendőr - Ön Kadoma Deushi?
Kadoma - I-igen.
Rendőr - Kérem jöjjön velünk.
Kadoma - Rendben van.
Beültem a rendőr autóba és fogalmam se volt hogy miért vagy talán hogy kiért.
Mikor oda értünk be mentünk és egy mondhatni "ágy" ami alatt négy kerék, és felette egy lepedő amin látszott hogy egy embert takart és elkezdtem gyorsabban venni a levegőt.
Rendőr - Kérem nézze meg.
Elhúzta a lepedőt és Isami volt az egy nyakláncot tartott a kezében, nem bírtam tovább olyan szinten le voltam sokkolva nem tudtam sírni se megszólalni, a nyakláncra az volt írva hogy : Csak te meg én örökre.
Rendőr - A többit a későbbiekben meg beszéljük.
Elindultam haza és kisírtam a lelkemet............
-KÉT ÉVVEL KÉSŐBB-
Isami, nekem még most is te vagy az egyetlen eltelt két év semmit se változott csak annyi hogy elköltöztem és egy depressziós semmit nem érő ember lettem....nekem május 22 -én meg állt az idő.
Nincs többé kedvem hogy éljek.
YOU ARE READING
Szeretsz vagy nem? 'Yaoi'
FanfictionSziasztok! Ez a történet fiú x fiú között zajlik. A történetünk egy srácról szól aki bele szeret egy olyan srácba, aki a pénzért bármire képes. A srácunk sokáig tagadja az érzéseit, de idővel belátja hogy igenis szereti. Isami Arato (17) Kadoma...