" Kibaszottul köszönöm Isami. Többet nem akarlak látni! "
Történetünket most Kadomával fogjuk átélni!
Az ami volt nem volt más tudom csak egyetlen játék, szóval így állsz hozzám Isami, de én se vagyok más... inkább hagyjuk...én nem foglak keresni egy ideig.
Fáj....Nagyon fáj.............De én.........azt hiszem.......KIBÍROM!
Nem csináltam semmi mást csak a melót ha meguntam elmentem edzeni, mivel ezzel is kellet foglalkozni a meló miatt, bár rohadtul nem volt hozzá sok kedvem.
Ez így ment 2 hónapig, színét sem láttam Isaminak mivel külön suliba is jártunk.
De kiléptem a melóból mert mire észre vettem, nem élveztem azt hogy valakivel lefekszem, tudtam hogy ez elfog múlni az élvezetesség és hogy ki fogok égni, TUDTAM!
De a külsőmmel is akartam foglalkozni és egyre többet edzettem, és rájöttem hogy kurvára hasznos dolog elkezdet kockásodni a hasam, a lábam meg egyre izmosabb a karom meg tiszta izom.
5 hónapra rá megismertem egy lányt nagyon aranyos volt.
Chizu - Most akkor szeretsz ugye Kadoma? - mondta egy nagyon édes mosollyal -
Kadoma - Hát persze hogy szeretlek baba - mondtam egy kacér mosollyal -
Chizu - Akkor járunk? - mondta csillogó szemekkel -
Lényegre törő kis csaj de hát mondjuk amúgy sincs senkim _Isami_ Huh...
Kadoma - Jól van. - mondtam mintha teljes szívemből szeretném -
De sztem jó lesz arra nem?
Kadoma - Te leszel a megváltás hidd el baba rám vártál.
Mikor kimondtam ezt a mondatot akkor tiszta vörös lett Chizu, bár eléggé cuki volt.
Haza vittem és hát szerintem nem kell folytatnom mi történt.
2 év telt el hogy nem láttam Isamit az egyik spanom Daigoval beszélgettünk.
Daigo - Figyelj tesó nem jössz el Komato fesztiválra?
Kadoma - Hát az meg milyen feszt?
Daigo - Nem tudod? Huh tesó te eddig mikről maradtál le.. de mind1 gyere azt jól van oké?
Kadoma - Oké.
Elmentünk én Daigo, Eiichi, Genji és Jouji a barátnőmet nem vittem mert hát na FIÚKKAL megyek, hehe de hát így is azt hitte hogy megcsalom pedig nem.
Mikor megérkeztünk oda mentünk a dodzsem pályához hogy megyünk egy kört én elmentem venni egy energia italt.
Mikor vissza értem Isami ott volt a barátaimmal de ők EGYÁLTALÁN HOGY ISMERTÉK MEG EGYMÁST??!!
De ez nem is lényeg, mikor odaléptem, hozzájuk úgy tettem mintha nem érdekelne az hogy ott van.
Isami a fülébe súgott Genjinek valami és méghozzá azt hogy haragszom e rá?
Genji - Azt kérdezi Isami hogy haragszól e még rá?
Kadoma - He hagyj-
Be se tudtam fejezni a mondatott Genji mondta Isaminak hogy nem haragszom.
Isami - De látod haragszik - mondta egy cuki hülye hanglejtéssel -
Genji - Dehogy haragszik.. - mondta röhögcsélve -
Mondta nekem Isami - Sziaa! - röhögcsélve köszönt -
Kadoma - Szia! - mondtam de teljesen zavarban -
Utána még beszéltek Genjivel de engem oda hívott az egyik ismerősöm magához.
Mire vissza mentem nem volt ott Isami, meg kérdeztem Genjit hová ment de azt mondja elment valami sráccal.
Mikor vége lett a Komato fesztnek beültünk valami hülye gépbe és mikor kiszálltam láttam Isami meg Kaihei hogy jönnek felénk.
Elfordultam Isami meg rá ugrott a hátára Daigonak Kaihei meg velem beszélgetett .
Isami - Kadoma csinálunk egy képet? - mondta egy cuki kacér mosollyal -
Kadoma - Nem tom inkább csinálj Daigoval.
Isami - Jól van.
Csináltak képet és kimentünk a parkba sétálni, láttam ahogy Isami rá gyújt egy cigire.
Kadoma - Cigizel? - meglepődve mondtam -
Isami - Mostanában.
Huh ennyire sokat változót és még ő lett a domináns karakter nem hiszem el... De legalább úgy csinált mintha semmi nem történt volna köztünk úgy ahogy.
Eiichi - Aludjunk faházban pont 8 faház van kettesével elférünk de mi hárman alszunk mert Jouji fél magábban - mindenki elkezdett kacagni -
Genji - Kadoma és Isami alszanak együtt - mondta röhögcsélve -
Ezer százalék hogy tudja Genji hogy mi volt köztünk de mind1.
Kadoma - De Gen-
Genji - Nem érdekelnek a kifogások! Jó szórakozást! - kacsintott egyet -
Isami - Jól van menjünk már álmos vagyok már hajnali 2 van.
Bementünk a faházba és pár mondatott beszéltünk de megfogta a kezemet.
Nyomtam az arcára egy puszit.
Úgy aludtunk el...De régen éreztem ezt az érzést.
(Köszönöm szépen hogy elolvastad jár a pacsi)
KAMU SEDANG MEMBACA
Szeretsz vagy nem? 'Yaoi'
Fiksi PenggemarSziasztok! Ez a történet fiú x fiú között zajlik. A történetünk egy srácról szól aki bele szeret egy olyan srácba, aki a pénzért bármire képes. A srácunk sokáig tagadja az érzéseit, de idővel belátja hogy igenis szereti. Isami Arato (17) Kadoma...