"Mellé feküdtem megcsókoltam megfogtam a kezét és úgy aludtunk el... annyira szeretem."
Reggel felkeltünk lementünk a fürdőszobába és fogat mostunk, egymásnak mostuk a fogait beültünk a kádba fürödni.
Kadoma - Mi az talán szégyellős vagy Isami? - Mondtam kuncogva -
Isami - Na na, én nem te vagyok Kadoma. - Mondta mosolyogva -
Kadoma - Na és mit csináltál abba a két évbe amíg nem beszéltünk?
Isami - Huh akkor mesélek...
Isami szemszöge ezelőtt két évvel:
Kiderült hogy egy fiúval "jártam" bár inkább csak egyszer lefeküdtem vele.
De ami fáj hogy a saját húgom mondta el a szüleimnek mivel még most is szerelmes Kadomába.
Mikor elmondta a szüleimnek akkor teljesen összetörtem mert ők az én támaszom.
Azt mondták hogy nem vagyok a fiúk, hát mikor ezt ki mondta az anyám akkor összetörtem emiatt az egyik barátomnál Gounál töltöttem az éjszakát és ez az egy éjszaka két évre szóló volt.
Nem akartam teher lenni Gounak de láttam hogy ő neki én vagyok a támasz, őt a szülei mondjuk ki szépen magyarul Kibaszták mikor meglátták hogy egy fiúnak nyalja a nemi szervét.
Talán emiatt látta bennem azt hogy mennyire fáj mikor a szüleid csak úgy hátra hagynak, mint őt.
Még mindig szeretem Kadomát pedig neki csak a baszásra kelletem, annyira UTÁLOM.
De akkor mi a fasznak szeretem ha utálom?! Azt kívánom neki hogy egyszer ő is átélje az amit én.
Elkezdtem dolgozni rendőrként, feketén. Egy szőke csaj oda jött hozzám hogy nem akarok átmenni hozzá este 8 kor.
Azt mondtam hogy csak 9 kor jó nekem, de így is beleegyezett aranyos csaj de nekem csak arra kell hogy kielégítse a vágyaimat amúgy se csináltam még nővel, Kadoma volt nekem az első.
Megismerkedtem Kadomának a barátaival és tök jó fejek voltak elkezdtünk haverkodni és ebből egy életre szóló barátság lett.
Kadoma szemszöge:
A könnyem - nyálam össze csordult nem hittem volna hogy ennyi minden történt vele.
Kadoma - Isami Hallod?
Isami - Na?
Kadoma - Én nagyon szeretlek.
Megfogtam a kezét és lerántottam a mellkasomra az egész testét hogy még a lélegzet vételét is érezem.
Kadoma - Költözz hozzám oké?
Isami - Rendben van.
Megfogtam a lábát és magamra húztam és már pont a csúcs pontomon csücsült, láttam hogy élvezi és azt a szép mosolyát ezért hát úgy gondoltam a kedvére teszek egyet s mást.
(Na, na te kis huncut! Várj még a következő részig!)
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Szeretsz vagy nem? 'Yaoi'
ФанфикSziasztok! Ez a történet fiú x fiú között zajlik. A történetünk egy srácról szól aki bele szeret egy olyan srácba, aki a pénzért bármire képes. A srácunk sokáig tagadja az érzéseit, de idővel belátja hogy igenis szereti. Isami Arato (17) Kadoma...