Sabah kalktığımda her şey kabus gibiydi. Ama ne yazık ki her şey gerçekti. Lavaboya gittim elimi yüzümü yıkadım. Markası alize olan vücut kremimi ve roll-on'umu sürdüm hafif bir makyaj yaptım ve odama dolabımın karşısına geçtim. Askılı açık mavi bir bluz ve beyaz dizlerinde yırtıkları olan dar paça bir pantolon giydim saçlarımı ise maşa ile dalgalar yaptım ten rengi babetlerimi ve anahtarımı alıp çıktım. Otobüse bindim okul kapısının önünde indim. Her zaman ki gibi Keremin çete oradaydı Ceyda da oradaydı. Ceyda beni gördü ve üstüme üstüme yürümeye başladığında Kerem hemen onu tutup bana baktı. Gözlerimiz buluştuğunda gitmemi işaret etti evet anlamında başımı sallayıp sınıfa doğru ilerlemeye başladım. Sınıfa girdiğimde Gamze ile Sude erkenciydi "günaydın" diyerek arka sıraya yerime oturdum. Onlarda bana gülümseyerek "günaydın Selin" dediler. Bir 5-10 dakika sessiz kaldık ben bir şey sorarlarsa nasıl yalan atayım diye düşünüyordum. Aslında yalan söylemeyi seven bir insan değilim ilk defa yalan söylüyorum bile diyebilirdim ama diyemem insan küçükken anne korkusundan da yalan söyleyebiliyor. Zil çalmıştı yavaş yavaş herkes sınıfa geliyordu. en son Kerem ve çetesi gelmişti. Hoca geldi dünkü Buğra hoca meğerse bizim sınıf öğretmenimizmiş. Çok kızgındı kapıyı sertçe kapatıp masaya kitaplarını sertçe koyduktan sonra "günaydın bela sınıf" dedi. "Anlaşılan bu senede yapacağınızı yaptınız" dedi. Devam ederek "üstelik yeni gelen öğrenci Selin" benim adımı söylemişti. Eyvah! "özellikle yeni geldin diye bunlara uyup böyle bir şey yapacağını hiç düşünmemiştim" dedi. Kızgın bir sesle o anda birden Sude ayağa kalktı. "O bir şey yapmadı hocam" diye sertçe beni savundu. Sevinmiştim ama bir yandan da bende kendimi savuna bilirdim diye düşündüm. Hoca "sen ve Gamzeden de beklemezdim" dedi. bu seferde Gamze kalkıp " biz bir şey yapmadık onu bize sataşanlara soracaksınız" deyip gözlerini Keremin çetesinin olduğu sıraya çevirdi. Bende oraya baktığımda Ceyda bana bakıyordu. Ayağa kalkıp "AA ben ne yaptım tatlım ayağım takılıp yanlışlıkla vişne suyu döktüm. Senin yeni gelen arkadaşın ne yaptı Selen midir, Selin midir" dedi. Bende üstüne basa basa "SELİN!" dedim. Ceyda "her neyse sen ne yaptın SELEN! benim kafamdan tutup pastaya batırdın" dedi. "SELİN!" dediğim anda hoca "yeter! cezalısınız Gamze, Sude, Selin, Kerem, Ceyda, Ilgın, Mira, Batuhan ve Egemen kütüphaneyi temizleyeceksiniz" dedi. Ceza alanların ağzından birden "yaaaa!" diye ses geldi. Zil çaldı. Hepimiz kütüphaneye gittik. Hepimiz derken sadece Gamze, Sude, ben, Kerem, Batuhan ve Egemendi. Diğer üçlü ise kaçmayı başarmıştı. Kütüphaneye girdiğimizde bir çift sevgili vardı. Gamzeye bunlar kim diye sorduğumda Gamze " okulun tipik sevgilileri" dedi. O anda gülme sesleri duydum. Yan tarafıma baktığımda Batuhan, Egemen ve Kerem gülüyordu. Bende "hadi işimize konsantre olalım" dedim. Kerem "birileri iş yapmaya çok meraklı" diyerek beni daha orada o anda sinir etmeyi başardı. Bende ona kızgın bakışlarımı gönderdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK VE BELA
Teen FictionYeni bölümlerini teker teker atmaya başladım inşallah beğenirsiniz