4.Bölüm

59 12 0
                                    

Kapının önüne indiğimde açık mavi bir BMW vardı.İçindekiler bana "hadi güzelim Atla arabaya" dediler. Arabaya eğilip baktığımda Gamze ile Sude idi. Gülümsedim ve Arabaya bindim. Sanırım çok iyi arkadaş olmuştuk partiye gidene kadar kimseden ses çıkmadı duyulan tek bir ses vardı o da Calvin Harris-Big Sean- Open Wide çalıyordu. Çok anlamlıydı parti yeri taksim'deydi arabadan indiğimizde Sude'nin üzerinde siyah straplez elbise, topuklu ayakkabı giymeyi sevmediği için siyah babet giymişti. Makyajı ise çok sadeydi fakat göz kalemini Her zamanki gibi unutmamıştı. Gamze ise siyah etek, beyaz bluz üzerinde siyah deri ceket ve bordo Converse giymişti. Makyajı üzerine çok uygundu. Sadece eyeliner ve rimel sürmüştü saçları da hafif dalgalıydı. Parti yerine geldiğinizde Kerem'in Çetesi en öncelikli yeri almıştı her zamanki gibi. Saat 20.00 gösteriyordu. Şarkı sesleri epey yüksekti Gamzelerle kokteyl içiyorduk. Kerem'in Çetesi ise alkol içiyordu. Ceyda'ya gelecek olursak ne hikmetse vişne suyu içiyordu. Partide biraz daha ilerledik Rüya ve Caner'lerin yanına gittik.Ceyda'nın üzerinde pembe ve siyah çizgili bir elbise, bol makyaj, 10 santimetre topuklu ayakkabı,abartmış da artmıştı. Yanımıza doğru yürüyordu. Yürürken takılmış gibi yapıp vişne suyunu üzerime döktü. Şimdi anlamıştım vişne suyunu neden aldığını. Üstünü düzeltip doğrulduğunda dalga geçer gibi bir sesle "Pardon tatlım" dedi. Çok sinir olmuştum ve O anki sinirle yanımdaki pastaya Ceyda'nın saçlarını kökünden tutarak kafasını pastanın içine daldırdım. O an etrafıma baktım Ilgın ve Mira Egemen ile Batuhan'a yılışıyordu. Gamze ve Sude gözleri ile anlaşarak Onların üstüne doğru gitti. Gamze'nin giderken Elinde Bir makas olduğunu gördüm ve çaktırmadan Mira'nın elbisesinden yukarıya doğru kesmeye başladı. Keserken göbeğinin üstüne çok derin olmasa da bir çizik açıldı. Mira'nın Çığlık sesini duyduk ama ben aldırış etmedim hala Ceyda pastanın içindeydi. Sonra Gözlerim Sude'yi buldu Ilgın'a doğru gitti bir tekme vurdu sonra yumruk ardından aynı hamleyi bir daha yapacaktı ki Egemen onu tutup "Tamam sakin ol artık bebek" dedi. O arada kolumda bir acı hissettim arkamı döndüğümde Kerem'di. Kerem'in fısıldamasını duyduğumda "yürü gidiyoruz" dedi.

AŞK VE BELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin