5.Bölüm

73 11 0
                                    

Kerem beni kolumdan çekiyordu. Canım acıyordu. Arabanın kapısını açtı. Kafam vurmasın diye kafamdan tutarak beni arabaya tıktı. Arabayla ilerliyorduk onbeş dakika sessiz kaldık. Bir an Keremin sesiyle kendime geldim. "Ceydaya ne yaptın sen öyle"dedi. Ve kahkahayı bastı. Şaşırmıştım hatta Şok olmuştum. O şaşkınlıkla "se...... Sen Ceydayı sevmiyor musun? Onunla sevgili değil misin?" dedim. Şaşırmış bir ses tonuyla Kerem hafif bir gülümseme ile "Hmm anlaşılan yeni kızımız meraklı çıktı" dedi. Utanıp kızardığımı hissettim hemen kendimi savunmak için "hi..... Hiçte bile ben meraklı de.... " derken araba durdu. Kerem bana doğru dönüp ve yaklaşmaya başladı. Vücudumun ısısının arttığı nı hissedebiliyordum. Tam gözlerimi kapatacaktım ki Kerem pis bir şekilde sırıtarak "ee evin nerede meraklı" dedi. Çok sinirlenmiştim her an onu boğabilirdim. Sinirli bir ses tonuyla "sanane" dedim. Çok bağırmışım galiba çünkü Kerem'e baktığımda kulaklarını tutuyordu. "Anlaşılan sesinde fazla, merakın gibi " dedi. Utandım ama belli etmeden önüme döndüm. Kerem "evini söylemezsen bütün gece seni böyle gezdiremem " dedi. Bende "Sana kim dedi beni kolumdan tutup da arabana bindir diye" dedim. Kerem gözlerini açarak "oooo dilimizde bayağı uzunmuş" dedi. Onu daha fazla dinleyemezdim. Hemen "Tamam" dedim. Ve adresi tarif ettim. Eve gidene kadar hiç konuşmadık. Radyoda kral FM çalıyordu mu desem yoksa çalmaya çalışıyordu mu desem bilemedim. Çünkü radyo çekmiyordu. Bende dayanamayıp kapattım ardından o açtı, ben tekrardan kapattım, o tekrardan açtı. Tam elimi uzatıyordum ki ciddi bir ses tonuyla "bu benim arabam daha ilk binmede karışamazsın" dedi. Kekeleyerek "şe.... Şey ondan değil çalmı...." derken sözümü kesti "çılmıyorsa çalmıyor canım sanane teybimin derdi seni mi gerdi Allah Allah" dedi. Sert bir şekilde çıkıştı. Gözlerim dolmuştu. Araba aniden durdu. Bir öne bir arkaya doğru sarsıldım az daha kafam çarpıyordu. Bu kadar kızacak sinirlenilecek bir şey söylememiştim ki ben ona yada ona gelen mesaja bu kadar sinirlenmişti. Acaba mesaj da ne yazıyordu? Ya da ben gerçekten çok meraklıydım. Ayy ne oluyordu bana...

AŞK VE BELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin