Aradan tam tamına 2 yıl geçmişti. 18 yaşında iken yaşadığım o iğrenç geceye geri dönelim ;
O gece arkadaşım Jees'in evine giderken sevgilim ile Jees'i sarmaş dolaş gördüm. Hızlı adımlar ile yanlarına gittim. Beni gördüklerinde yüzlerinde şaşkınlık var idi. Beni beklemiyorlardı sanırım. Sevgilim Joe:
"Açıklayabilirim."
"Kapat çeneni pislik! Neyini açıklayacaksın." Sözümu tüm nefretimi içeren bir tokat ile sonlandırdım. Jees'e dönerek:
"Seni iyi bir dost olarak görmüştüm. Senden bunu ummamıştım. Üzüntümü, mutluluğumu, derdimi herşeyimi senin ile paylaşmıştım. " Gözümden düşen bir damla ile orayı terk ettim.
Evime doğru yürüyorken soğuk hava tenimle birleşiyordu. Yolda hızlı adımlarla yürüyorken gelen bir çığlıkla ürperdim. Ses ne yakından nede çok uzaktan geliyordu. Ses ilerideki ara sokakdan geliyordu.
Merakıma yenilip sese doğru ilerlemeye başladım. Sese doğru ilerledikçe korku bedenimi sarıyordu. Ama merakım daha ağır basıyordu. Ara sokağa girmem ile kan dondurucu bir manzara ile karşılaşmam bir oldu. Karşımda çift bir kırmızı gözler ve kanlı çift sivri dişler görmem ile beynimin kaç emri vermesi bir oldu.
İnsanların sadece efsane ve uydurma olduğu sandığı vampir şuan benim peşimdeydi. Kafamdaki düşünceler dahada korkmama sebep olurken bir taşa takılıp yere yığılmam bir oldu. Kafamdaki sıcak sıvıdan kafamın kanadığını anlıyabiliyordum. Ve önümdeki kırmızı gözler ile çığlıgı basmamla boyunumda sivri dişleri hissetmem bir oldu.Ruhum kendini karanlığa teslim ederken son gördüğüm şey sinsice gülerken yüzüne yumruk yiyen bir canavardı.
Luck'ın Ağzından
Ormandan beslenme işim bitince. Konseyin bulunduğu köşke gitmek için harekete geçecektimki bir çığlık sesi duydum. Bu muhtemelen Arthur idi. Nerden bildiğime gelirsek her konseyin bir alanı var idi. Bu alan ise bizim konseye ait idi ve her konseyin kuralları vardı;
1- İnsanlara zarar verilmeyecek
2- Konsey içindeki kişiler birbirlerine zarar vermeyecek.
3- Hayvan kanı ile beslenilecek.
-Cezalar-
İnsanlara zarar verilirse ve konseyin içerisindeki kişiler birbirlerine zarar verirse cezası ÖLÜMDÜR.
Ama o veled Arthur konseyin başkanın oğluydu. Henüz yeni vampir olduğu için eğitimi bitene kadar kuralları çiğnemesi mazur görülücekti. Eğitmeni ise ben idim ben tam tamına 1022 yaşında idim.
Görünüşüm ise 19 yaşındaki birinin görünümüydü.
Kendimi kontrol etmeyi vb şeyleri biliyordum. Bu yüzden eğitimeni ben idim. Kuralı çiğnemeden önce ona engel olmalıydım her nekadar kuralı çiğnemesi maruz görülsede her çiğnediği şey benden çıkarılıyordu. Ve bu benim son hakkımdı yoksa kellem uçacaktı.Arthur'un yanına vardığımda bir kızın kanını içiyordu. Arthur'a sert bir yumruk savurarak;
"Kuralları çiğnememen gerektiğini sana kaç bin kere söylemem gerek!"
"Beni rahat bırak Luck ! Siz ve lanet olası kurallarınıza ihtiyacım yok. Beni bu hale o lanet babam olacak adam getirdi. Ve şimdi bunun cezasını çekmek zorunda!"
"Hangimiz böyle olmak istedikki?! Ama sırf böyle olduk diye başkalarının hayatını karartamayız "
Yüzüme öfke ile bakıp hızlıca uzaklaştı. Yerdeki kızı kucağıma alıp kendi evime doğru hızlıca harekete geçmiştim baygındı. En fazla bir kaç saat dayanabilirdi. Bir çözüm yolu bulmam gerekiyordu. Ama bunun tek yolu onu dönüştürmekti.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Aşk
VampireMerhaba ben Sara. Annem ile babamı hiç görmedim bile bir dadım vardı taki oda ölene kadar. Dadım öldüğünde 12 yaşındaydım dadımın akrabalarının bulunduğu yer London'a taşındım 13 yaşında okula gidip bir bakkalda çıraklık yaptım. 16 yaşında yeterli p...