✪2✪Dönüşüm✪

93 6 2
                                    

✪-✪ Merhaba arkadaşlar bu benim yeni hikayem eğer beğendiyseniz votelemeyi unutmayın !

***

Luck'ın Ağzından

Onu nazikçe koltuğa yatırdım. Dönüştürmek konusunda kararsızdım. Ama tek çözüm yolu buydu yoksa kellem uçacaktı. Her ne kadar başkalarını düşünsemde kendi hayatıma değer vermeliydim ve bu bunu gerektirirdi. Ona doğru eğilip boynunun altına ellerimi geçirip nazikçe kaldırdım. Dişlerimi yavaşça boğazına geçirip kanının son damlasınada zehrimi akıttım.

Şimdi geriye kalan tek şey beklemekti. Adını bilmediğim kızı kucağıma alıp merdivenlerden yavaşça yukarı çıktım. Odamın kapısını bacağım ile ittirerek açtıktan sonra kızı yatağa yavaşça yatırıp saten yatak örtüsünü üzerine örttüm. Yatağın kenarına oturarak kızı incelemeye başladım.

Aslında tipi bana birini andırıyordu. Şu an teni solgundu çırpık bacakları ve biçimsiz kolları vardı. Ama vampir olduğunda herkesi baştan çıkarıcı bir güzelliği olacağına emindim. İlk vampir olduğum zamanları düşünmüştümde evrim geçirmiştim resmen. Bunları düşünürken yüzümde şapşal bir gülümseme yayıldı. Peki bu neden oluyor derseniz vampir olan herkes güzelleşir ve dolgun bir vücud'a sahip olurdu. Bunun nedeni ise avımızı çabuk etkilememiz içindir fakat insan kanı içmek YASAK.

Tekrar kıza baktığımda kendi karanlığında kaybolmuş olanların hiçbirinden haberi yoktu. Ama bilmiyorduki uyanınca onun hayatını karartan canavar gibi bir kan emiciye dönüşeceğini. Kendimi suçlu gibi hissediyor olsamda bunu yapmak zorundaydım. Belki ölse bu acıları yaşamayacaktı. ama ozaman ise ben ölecektim. Onu dönüştürmek kaçınılmazdı.Kıza tekrar baktığımda o biçimsiz kolları dolgunlaşıyordu sanırım dönüşüm başlamıştı..

***

3Gün SONRA

Sara'nın Ağzından

Boğazımdaki yanma hissi ile kendime geldim bir dakika birdakika ben ölmemişmiydim. Gözlerimi yavaş yavaş araladım. Burası benim yatağım değildi pufpuf gibi yumuşak değildi. Evet , evet yatağımın bir adı var size nekadar garip gelsede onun bi adı var çünki o yumuşacık ve onun duyguları var neyse olaya dönücek olursak oda genellikle siyah ağırlıklı bi odaydı lüks bir evdi gözlerimle adeta evi yerken sol tarafımdaki kapıdan gelen gıcırdama ile kafamı çevirdim.

Ben daha demin ölmedim demiştim diymi ? Hayır öldüm ve şuan cennetteyim sanırım karşımda erkek bir huri vardı. Yüzünde bir gülümse vardı allahım o gülüşüne ölürüm lan ben senin ! Çocuğun gülümsemesi dahada arttı sanki dediklerimi duyuyor mübarek. O değilde bu çocuk kimdi ve ben neredeydim. Çocuk bana ;

"Bakıyorumda uyanmışsın , iyimisin " 

"Evet kendimi iyi hissediyorum. Ama sen kimsin ve ben nerdeyim yoksa beni kaçırıp tecavüz edip fantezilerini benim üzerimdemi uygulayacaksın ?!"

"Hey , hey sakin ol. Hayat kurtarıcınım ben senin" dedi çarpık bir gülümseme ile allahım yarrepim yerim ya.

"Ne , ne hayat kurtarıcısı ? "

"Ne yani ? Hatırlamıyormusun ? "

Ne diyordu ne hatırlaması. Has o gece o bana saldıran o yaratık ! Şimdi hatırladım demekki o pisliğe yumruk atan buydu koççum benim beni kurtarmıştı demek kahramanım benim yia. 

"H-hatırladım fakat sen nasıl ondan beni kurtarabildin?"

"Sana herşeyi açıklamak çok zor fakat nerden başlasam bilemiyorum"

"N-neyi açıklayacaksınki ? Bana niye öyle bakıyorsun"

"Bak cidden çok tuaf bi durum içerisindeyiz. Şunu bilmen lazımki artık sende bir KAN EMİCİSİN"

Son dediği cümle kafama bir kurşun gibi saplandı. "Kan Emicisin, kan emicisin , kan emicisin" Ama bu nasıl olurdu b-ben yaşıyordum. "Gerizekalı olma o vampirde yaşıyordu ama vampirdi." evet içsesim yine konuştu ve bu sefer haklıydı. Ama benim kalbim atıyordu diymi ? atıyordu canım atıyordu. Elimi nabzıma getirdiğimde. Ooooo yeeee evet ben bir vampirim. Hep özendiğim vampirlerden. ! Şaşırdınız diymi? Ben vampir olmayı küçüklüğümden beri istemişimdir. O güce sahip olup ölümsüz olmayı. Ama bir yandan kötü durumlarıda vardı.

Mesela duygusuz olmak gibi ama ben şuan duygusuz değilde daha yoğun bir şekilde duyguları yaşıyorum. Ama bir dakika filmlerde böyle olmazdıki. " Tam bir gerizekalısın filmlerdeki herşeyi doğru sanan bir gerizekalı." sen bi sussan olmaz zaten. Karşımdaki huri'ye dönerek ; 

"Vaaov bu süper birşey!"

"Bidakika bidakika senin drama bağlayıp hayatım karardı diye tepki vermen gerekiyordu."

"Ama ben normal bir insan değilim hep bir vampir olmak istemişimdir şimdi ben hızlı hareket edebiliyormuyum gözlerim kırmızımı ? " dedim tek bir nefeste çok heycanlıydı. Okadarda ekşınlı. Bana şaşırmış gözlerle bakıyordu.

"E-evet ama şuan dışarı çıkmayacaksın ben senin eğitmeninim. Hızını kontrol edemeyebilirsin "

"Hadi deneyelim!" dedim ve ayağa kalkmak saniyeler aldı. Buna alışamaya bilirim ç-çok tuaftı " Normaldir saniyeler içinde hareket edebilmen sanki hergün yapıyorsunda alışıcaksın hemen" bu iç sesi pıçaklamak istiyorum ! Yürümek için harekete geçtiğimde resmen önümdeki hurinin üzerine atladım. Şuan ben onun üstündeydim. Bi-bidakika ben onun üstündeydim. Suratında çarpık bir gülümseme vardı.

"P-pardon" diyerek kalktım.

"Okadar çekicimiyim ? " diyerek kahkaha attı. Birden bende gülmeye başladım ama içimden kendimi beğenmiş diye geçirmeden edemedim yani Allahım yarrepim bana böyle bi huri göndermişte onu kabul etmesem olmaz yani dimi ?  Bi an alttan gelen kapı sesiyle ikimizinde gülme sesi kesildi.

***

Evet arkadaşlar beğendiyseniz voteleri bekliyorum öptüm ! xx

Karanlık AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin