Yeni okul

196 7 0
                                    

Sabah alarmın iyrenç sesiye uyandım demicem çünkü onu dun kırmıştım. Annemin güzel sesiyle uyandim. "Uyan hadi bitanem. Ilk günden yeni okuluna geç kalma hadi kalk" dedi. "Tamam sultanım kalktm bak artık banyodayım"diye cevapladm ama daha yerimdeydim. Bu arada ben Renk 16 yaşımdayım. Babam bir hastalı yüzünden oldu. O zamanlar ben 10 yaşımdayım. Annemin birtanecik kızıyım. Neyse kalkayım artık yoksa gec kalcam. Kalktm duş aldım.  Saçlarımı kurutdum. Bu gün yeni okula gidicem. Buraları fazla tanımıyorum. Yeni geldik Istanbula. Önceden izmirdeydik. Annemin işi yünden geldik buraya. Ha bu arda annem doktor. Havalar sıcak olduğundan mini siyah şort altıma, üstümeyse toz pembe bluz ayağıma siyah nikelerimi giydim. Makyajı sevmediğim için makyaj yapmadım. Sadece dudağıma parlatıcı surdum. Aşağıya indim Annem "hele şükür" dedi. Kahvaltı yapdık ve çıktık. Yeni Okulum çok uzak deyildi tabiki arabayla uzak deyildi. Yuruyerk gitsem 30 dakikaya ulaşırım herhalde. Ama rabayla 10 dakikaya okula geldik. Ben arabadan inmeden önce annemin nasihatların deinledim ve en sonunda indim. Ah anne geç kaldım işte ne diye nasihat verirsinki. Koşarak müdün odasına geldım. Kapıyı tıklatdım ve içeri girdim. Müdürden once meteor gördüm o ne lan çocuk taş. Müdür bey " Aras okulda bir daha kavqa istemiyorum olum sen sakin duramazmisin. Bi rahat dur, bi günde birini dövme be olum" diye sitem etdi. Adının Aras olduğunu  örendiyim  meteorsa " okul benim deyilmi istediyimi yaparım bana mürcülük oynama"dedi. Okul onunmuş oha. "Okul senin  deyil babanin Aras. Ben burda mürcülük oynamiyorum terbiyeni takın oyle gel Aras Karahan. Şimdi sınıfına Çabuk" diye bağirdi. Korktum lan o nasıl ses. Aras gitmeden önce beni süzdü. Sonrada kapıyı çarpıp gitdi. Müdür bey bana döndü " kusura bakma kızım buyur soyle ne istiyorsun." Dedi. " okula yeni geldim sınıfımı örenecektim." Dedim. " sınıfın 11d " müdür dedi. Kapıdan çıktım ve sınıfımı bulma sırası merdivenlerden indim ikinci katdaymış sınıfım. Tam sınıfımı buldum derken Arasla karşılaşdım. Bana hiç bakmadan sınıftan iceri girdi. Bende girdim. Öğretmen Arasa bişey demedi. Arasta öğretmene. Öğretmen beni görünce " yeni gelen öğrenci senmisin?" Diye soru bende evet anlamında başımı salladım. Öğretmen"kendini tanit" dedi. Bende " adim Renk Bulut Izmirden geldim" dedim öğretmen "Asafın yanına geç" dedi. Bende  " Asaf kim " dedim. Bir meteor daha "ben" dedi. Onun yanına geçtim. Çocuk Aras kadar olmasada taş. Arkamda bilin bakalım kim var. Doğru tahmin Aras. Asaf elini uzatıp sevecen bir tavırla "ben Asaf" dedi. Bende gülümseyerek "bende Renk" dedim. Iyi birine benziyordu. Ders Edebiyatdı. Ve ben Edebiyatı hiç sevmem gerçi benim sevdiğim ders yok. Elimde olsa butun okulları yakarım ya neyse. Ders bildiği zaman ayağa kalktım ki çöp atayim Aras ayağını uzatti ve ben yerle öpüşmüş oldum. "Aah hayvanmısın.  Görmüyormusun geçiyorum ne diye deve kadar olan ayaklarını uzatiyosun. Öküz herif." Dedim sınıftan ses çıkmıyordu. Arassa" kör deyilim sen görünmeyecek kadar kısasın."dedi gülerek ama içten deyil buz gibiydi gülüşü. Evet ben 1.55 tim yani kısaydım. Sinirle" deve kadar hayvan olmaktansa kısa olup insan olmak iyidir" sınıftan oooo lar yükseldi.  Sınıf sınıf deyil kavqa çıkartıcı lan. Aras sinirlenmiş olucakki boynunďa damar şiddetle atiyodu. Birden bileyimden tutup sınıftan çıkardı. Kütüphane yazilan yere soktu. Ve bağırmaya başladı "sen kim olduğunu sanıyorsunda bana hakaret ediyosun. Se" sözünü keserek "ben Renk Bulut peki ya sen kim olduğunu saniyorsun da bana bağırıyorsun. Beni düşürüyosum ve üstüne özür bile dilemiyorsun. Şimdi şu kapıyı açıyorsun ve ben sınıfıma gidiyorum." Sinirlenmiş Aras " bir daha sözümü kesme ve bir daha bana bağırma duydunmu? Ben ARAS KARAHAN bir daha benim sözümü kesersen veya bağırırsan seni öldürürüm. Şimdi defol  sınıfa" bağırıp anahtarı kucağıma atdı. Bende kapıyı açıp çıktım.  Sınıfa girdim. Sırama oturdum. Sınıfta hiç kimse yoktu. Sinir krizi geçirmem an meselesiydi. Sınıfa bır kız girdi. Iyi birine benziyordu.yanima geldi " selam ben deniz az önce olanlar keşke Arasa öyle bağırmasaydın. Okulun sahibinin oğlu ve burayi sana zindan eder. Ona bulaşma." Dedi bende" o hayvan beni düşürdü üstelik özür dahi dilemedi ben bulaşmadım. O bana bulaştı." Denizle biraz sohbet etdik hatta kanka olduk. Çok iyi bir kız deniz. Bu arada Aras denilen hayvanin çetesi varmiş. 1 kiz 3 erkeklermiş.  Kızsa sütükmüş. Arasla Emirle Orhanla yatmış. Şimdi anladım niye kız var aralarında. Ihtiyaç meselesiymiş. Kızın ismi Aleynaymış ve çakma sarışınmış. Dersler bitdi eve geldim. Bakalım sabah nolucak.

Okulun PsikopatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin