Selim

109 3 0
                                    

Yuzume soğuk bir şey dedi ne o
Elimle yüzümü silerken bu suydu. Çığlık atarak kalktim yerimden. "Hangi marifetsiz hangi hayvan hangi salak hangi öküz hangi insan musvettesi yapti bunu." Ordan kimse "ben yaptım ama o saydiklarindan deyilim" dedi. Bir dakika bu ses bu ses Selim. Yine çığlık atarak Selimin boynuna atladım. "Dur kiz kulağım patladi. Dur lan belim koptu RENK BELIM" diye söyledi. Üstünden kalktim hemen. Selim benim kuzenim.
Ama burda ne işi var. "Selim nasıl geldin? Hem senin ne işin var burda? Sen Izmirde deyilmiydin? Nolduda gel" selim"dur ya ne çok konuştun bizimkiside kafa kızım sus az " dedi. Bende " Bozomkosodo kofo kafani yesinler senin kafa var ama beyin yok onu napcaz? " dedim. Kapak yaptım nihaha.
Selim " benim işler için geldim ve seni gördüğüne hiç ama hiç sevinmedim nokta." Nokta ne ya salak.

Bunlari okul için giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunlari okul için giydim

Kahvaltıdan sonra Selimle doğru duydunuz Selimle okula gidiyorum. Okulun bahçesinde paşa hazretleri çetesi vardı. Aras çok tatlı lan. Ama bana niye kızgın bakıyor? Selim benim yanağimdan öptü ve Aras bana kızgın bakıyor. Selimimi kıskandı acaba ama beni sevmiyoki niye kıskansın. Selim öbür yanağımdanda öptükten sonra gitdi. Okula girerke biri kolumdan tutdu. Baktığımda Arastı. Aras"bakıyorumda sevgili yapmışsin" dedi bende "ne sevgilisi o be" sözümü keserek "bana ne ki dimi ama" dedi. Sonrada gitdi.  Ben birşey anlamadım valla.
3 dersteydik ama Aras hala gelmemişti. Acaba napiyor dışarıda off. Selimide sevgilim sandi. Of of renk of

Arastan
O piç renk'in yağından öptü onun onu öpen dudaklarını sikerim lan nasıl öper lan nasıl 3- çü şişeyide içip bitirdim. Qaliba sarhoş oldum. Ben seviyorum lan seviyorum niye anlamıyor seviyorum. Gidip konuşucam.

Renkten
Eve geldiğimde annem yoktu. Benim için not bırakmış. Notda
"Kızım iş için evden çıktım 6 gün gelemiycem odana para bıraktım. Idareli kullan. Öptüm kızım. Selimde Izmire döndü. Evde yalnızsın. Evimi dağıtma sakın. Sonra sana toplatırım. Dolapta yemek var."
Yaziyordu kadin işine gidiyor hala evini düşünüyor.
Saat 8 di.  Açtım bir film izledim. Aşk filmiydi. Birden ağlama krizi geldi. Ağladım. Sonra kendime geldim.uykum var bitanecik yatağımı bekletmiyiyim o zaman.
..............................
Sabah alarmın iyrenç sesi ve güneşin gözümü çıkaran işıklarıyla uyandım. Duş aldım,

Bunları giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunları giydim. Saçlarımı da açık bıraktım. Sadece çilekli nemlendiricimi sürdüm. Okul saatine az  kaldığı için kahvaltı yapmadan çıktım evden. Okula geldiğimde bahçede hiç kimse yoktu. Ders başlamiştı. Koşarak sınıfa gidiyordum ki Arasa çarptım. Yere popomum üstüne düştüm. " aah körmüsü koşuyorum görmüyormusun? Aah kıçım kırıldı lan." Dedim. Arassa " başkaşının altında inlerken kırılmıyor bana çarpıp düşüncemi kırılıyor? " ne nefedi o öldürürüm onu be  ben" ne altında inlemesi sen beni sürtük yerine koyamazsın. Git sürtülerine böyle şeyler söyle. "diye bağırdım. O öfkelenmişe benziyor. Ben şimdiden duamı ediyim. Eşedu enla il "bana bağırma" Aras kükredikten sonra bana öyle çarpıp gitdi ki yeniden popomun üstüne düştüm.  "Hayvan herif ya salak" arkasından söylendim. Psikopat bu ya deli inlermişim başka yalanın varmı onuda söyle.

Okulun PsikopatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin