Chapter 1

115 8 5
                                    

Olen Mirella Aalto. Asun Kauniaisissa, Espoossa. Käyn lukiota. Harrastan nykytanssia. Rakastan Isac Elliottia. Isac on minun luokallani, mutta hän ei ole koskaan huomannut minua, tai jos on niin en ole huomannut sitä.

- Mirella? opettaja huhuilee.
- Niin? kysyn.
- Tiedätkö mitä tarkoittaa worth something? kysyy Isac opettajan puolesta.
- Totta kai tiedän, se tarkoittaa jonkin arvoista, sanon ja hymyilen Isacille.
- Hyvä, vastaa Isac hymyillen minulle.
- When the truth is you're still on my mind
Isn't that worth something? Isn't that worth everything?
When you know it's real, it's hard to find
Isn't that worth something? Isn't that worth everything? kuulin Isac hyräili, ja vilkuili minun suuntaani koko ajan.
Isn't that worth something? Isn't that worth everything?
Isn't that worth something? Isn't that worth everything? jatkoin hänen jälkeensä ja hymyilin takaisin.
- Osaat laulaa hyvin, kuiskaa Isac ja menee teroittamaan kynäänsä.
- Onks teillä jotain juttuu?? kysyy paras ystäväni Salla.
- Ei miten niin? kysyn.
- Näyttää ihan siltä, vastaa Salla.
- Eikä näytä, vastaan hymyillen.
- Hei, mä tiedän et tykkäät siit ja sen musasta mut pliis älä haikaile sen perää, et tuu saamaan sitä.
- Mistä sä voit olla noin varma? kysyn.
- Koska et oo sille oikee, vastaa Salla.
- Hei mä oon meiän tanssiryhmästä paras ja meillä on esitys täällä viikon päästä, vastaan.
- Just just, sanoo Salla.

Tanssikoululla:

- Mirella, meille tulee tänään vierailijoita sanoo tanssiopettajani.
- Milloin? Ja mikä esitys me pidetään? kysyn.
- Esitetään se mikä tulee siihen lukion esitykseen, Isac Elliotin Lipstick biisin avulla, vastaa tanssiopettajani.
- Mutta kuka tänne tulee? kysyn.
- Se on yllätys, vastaa tanssiopettaja Laura.
- Okei, mutta kiva, että tanssitaan kaikki sitten mun lempibiisin avulla, vastaan.
- No sehän on hyvä, mutta menepäs nyt muitten kanssa lämmittelemään, he tulevat kohta, sanoo Laura hymyillen.

Hetken kuluttua:

- No niin tytöt, yllätysvieraamme ovat saapuneet, kailottaa Laura.
- Hei kaikki, kuulen liiankin tutun äänen.
- Isac Elliotin isä?? Ja Ikke itse? kuiskaa Maiju minulle.
- Mitä hittoo? kuiskaan ja huomaan, että Isac katsoo minuun päin.
-No niin aloitetaan. Mirella tule eteen tanssimaan, kutsuu Laura minut eturiviin.

"Remember, you had me falling for you like it's September You know I've been all over girl But I never Had seen somebody do the things that you do, do So help me, the way I think about you you know it ain't healthy I can't erase the mark you made when you left me And now you're stuck on me just like a tattoo One step closer Anywhere you go, I'll follow baby Can't get over Every time I close my eyes I see your"

Kun kappale loppui niin kaikki katsoivat meidän vieraista minua. Miksiköhän he halusivat tulla katsomaan meidän esitystä?

- Me olemme valinneet kenet otamme vielä Isacin tanssijaksi, sanoo Fredrik.
- No kenet te otatte? kysyy Maiju.
- Otamme Mirella, vastaa Isac ja katsoo syvälle silmiini.
- Oikeestiko? kysyn ja katson Isacia ihmeissäni.
- Joo, vastaa Fredrik.
- Ihanaa, vastaan ja hymyilen.
- Mennään juttelemaan ulkopuolelle mitä me tehdään, sanoo Fredrik ja poistuu ulkopuolelle.
- Eli siis me nähdään huomenna heti koulun jälkeen, tulen hakemaan sinut ja Isacin koulun pihasta ja sitten menemme sitten meille ja puhumme tästä tanssijutusta lisää, sanoo Fredrik.
- Käy mulle, vastaan ja hymyilen onnesta.

[sanat: 505]

Kirjailijan kommentti:

Noniih alotin uuden tarinan ja se siis kertoo Isacista. Kertokaahan mulle mitä mieltä ootte ja kannattaako mun jatkaa? Ite oon tyytyväinen tähän alkuun. Yritän jatkaa mun muita tarinoita niin pian, kun jaksan ja kerkeen.

All the love Milla💓🐭

Lipstick💋 Isac Elliot Fanfiction FinnishWhere stories live. Discover now