Chapter 4

54 5 9
                                    

Mirellan nk.

Vastaan suudelmaan ja tunnen tuon laittavan kätensä paitani alle, yritän avata hänen kauluspaitansa. Hän vähän auttaa ja siirtyy ottamaan minun huppariani pois. Nojaudun häntä vasten ja hän nojautuu minua vasten. Sitten oveeni koputetaan.
Laitan nopeasti hupparini kiinni ja menen kauemmas Isacista. Tuo laittaa nopeasti kauluspaitaansa kiinni ja äitini astuu sisälle.

"Moi haluaisitteko jotain ruokaa" hymyilee äitini.

"Mulla olis pikkusen nälkä" sanoo Isac ja katsoo sitten minua päin hymyillen ja vinkkaa silmäänsä.

"Joo no tuon teille jotain" sanoo äiti hymyillen tuolle.

"Kiitos äiti" vastaan.

"Ei mitään" äiti sanoo ja vinkkaa minulle silmää.

"Anteeks toi äskönen" sanon punastuneena ja katson Isacia.

"Ei se mitään" sanoo tuo hymyillen ja vinkkaa minulle silmäänsä.

"Mulla on välillä vähän outo äiti" sanon tuolle ja hymyilen pienesti.

"Eikä oo, tapaisitpa mun äidin, se vasta on välillä toosi outo" sanoo Isac naurahtaen.

"En usko" vastaan.

"Älä sitten usko" sanoo tuo ja laittaa minut hänen syliinsä ja halaa takaata päin.

"Muuten" sanon jä käännyn häneen päin.

"Niin?" kysyy Isac.

"Mäkin tykkään susta, en tiiä oonks sanonu sitä, mut nyt sit sanoin" jatkan ja hymyilen pienesti.

"No aaww" sanoo Isac lirkutellen ja suutelee minua.

Vastaan suudelmaan ja sitten äitini tulee huoneeseeni.

"Kröhöm" sanoo äitini.

"Ai moi taas" sanon ja irrottaudun Isacin otteesta.

"Tossa on toi ruoka ja muistakaa sitten ehkäisy" sanoo äitini ja vinkkaa minulle silmääni.

"Kiitos äiti ja heihei" sanon ja vilkutan tuolle vittuuntuneena.

"Sun äitis on kyl ihana" vastaa Isac ja hymyilee minulle.

"Joo niin varmaan on" sanon tuolle ja lyön leikilläni hänen kylkeensä.

"Joo joo" sanoo Isac ja naurahtaa.

Naurahdan ja katson elokuvaa, Nojaan Isacia vasten ja sitten tunnen, kun tuo ottaa minun kasvoni hänen käsiinsä ja sitten suutelee minua. Ilotulitukset roihuavat sisälläni.

"Mitäs teet huomen?" kysyn.

"Meil on treenit ja sit oon järjestäny sulle ja mulle treffit" vastaa Isac.

"Siis saanko kuulla ton lauseen uudestaan?" kysyn virnistäen.

"Treenit ja sitten sinä ja minä" sanoo Isac ja hymyilee ja alan hymyilemään automaattisesti.

"Aa" anon ja suutelen tuota.

"Meil jää tää elokuva kattomatta" valittaa Isac.

"Voi ei ihan hirveetä" vastaan ja menen tuon päälle ja suutelen tuota intohimoisesti ja tuo vastaa suudelmiini ja alkaa tekemään minulle fritsuja.

Puhelimeni alkaa soimaan:

"Niin?" vastaan puhelimeeni närkästyneesti ja Isac tekee eelleen fritsuja minulle.

"Moi, mä tääl. Mites sul menee Isacin kans?" kysyy tuo.

"Ei helvetti mitä sä haluut must?" kysyn tuolta.

"Haluun sut" vastaa poika.

"Me ollaan ohi jo oltu viimeset 4 kuukautta" sanon.

"Eikä olla oltu" vastaa tuo.

"Miten niin?" kysyn närkästyneenä.

"Koska sä tuut aina olee mun" sanoo tuo ja sulkee puhelimensa.

"Kuka se oli?" kysyy Isac.

" Se oli..."

{Sanat 401}

[Kirjailijan kommentti]

Kukas tämä kyseinen poika on hmmmmmm???? Mut joo täs on uus luku

Enjoy all.

All the love Milla💓🌹




Lipstick💋 Isac Elliot Fanfiction FinnishWhere stories live. Discover now