Ikke💓: Mä rakastan sua
Sanat kaikuu päässäni ja mietin mitä oon menny tekemään, että se on rakastunut minuun. En voi uskoo Isacia, hän kuitenkin pelleilee minun kanssa.Minä: Miten niin rakastat?
Ikke💓: No anna mä tuun selittää sinun luo? Oon jo matkalla, isi heittää minut teille.
Minä: Et oo tosissas...
Ikke💓: Oon aina tosissani..
Sitten ovikello soi:
"Mirella, täällä on joku poika ja pyytää sua" huhuilee äitini
"Joo päästä se sisälle" vastaan väsyneesti."Moi" kuuluu hetken päästä ääni oven suun edestä.
"Moi" sanon itkuisena ja jatkan makaamista sängylläni ja katson kattoon.
"Mä selitän sulle kaiken" Isac sanoo vaisusti.
"Mhm" vastaan.
"Siis kun tulit tohon lukioon, niin katoin et oot kaunis ja omanlaatuinen ja sitten oot tosi viisas koulussa ja muutenkin. Aloin tykkää sinusta ja siitä ne tunteet sitte jatkoi matkaa ylöspäin" sanoo Isac hiljaa.
"Yritätkö siis selittää, että olet tykännyt minusta koko ajan?" kysyn hämmentyneenä ja nousen istumaan ristiasentoon sängylleni.
" Joo..." sanoo Isac.
"Ja miksi et ole aiemmin kertonut?" kysyn kummissani.
"Ei ole ollut sinun numeroa ja en oo halunnut, koska tää on ihan kokonaan uusi tunne" Isac vastaa nolona.Nousen sängyltäni ylös seisomaan, kävelen Isacin luo, laitan huoneeni oveni kiinni ja suutelen häntä. Sisälläni syttyy ilotulitusten liekit ja tunnen kun hän vastaa suudelmaani. Nojaan häntä vasten ja hän nojautuu oveani vasten. Meidän suudelma kiihtyy kovaksi intohimoksi. Isac työntää kätensä paitani alle ja minä yritän avata hänen kauluspaitaansa. Isac kävelee suudelmamme jatkuessa sängylleni päin, kaataa minut sängylle ja tulee päälleni. Saan hänen paitansa auki ja hän riuhtaisee sen pois päältään. Hän avaa minun hupparini vetoketjun, minkä alla on vain rintaliivit. Käännän itseni hänen päällensä ja otan hupparini pois päältä. Hän ottaa housunsa pois samalla, kun minä yritän ottaa collarini pois päältä. Sitten olemme vain alusvaatteissa. Hän kääntyy päälleni ja alkaa tekemään fritsuja kaulalleni ja voihkaisen.
"Mirellaa? huhuilee Isac.
"Ai häh? Sori menin omaan maailmaan" sanon tosi nolona ja punastun.
"Niin, että voitaisko vain hengailla? kysyy Isac uudestaan.
" Aa juu, mitä sinä haluat tehdä?" kysyn.
"Onko sinulla Netflix?" Isac kysyy.
"Eipä ole, mutta tietokone löytyy" vastaan.
"Joo, no jos annat sen sinun tietokoneesi, niin voin kirjautua sillä sisään sinne" vastaa Isac.
"Aa joo. Odota hetki, haen vaan sen minun tietokoneeni" vastaan.
"Ei mitään kiirettä" kuulen Isacin sanovan hiljaa.
"Tossa on minun tietokone, mutta onko sinulla mitään elokuva ehdotusta?" kysyn.
"Onhan minulla" sanoo Isac virnistäen.
"No mikä?" kysyn.
"Odota hetki" sanoo Isac.
"En ole hyvä odottamaan" vastaan.
"Tuolla" sanoo Isac.
Kävelen ihan hänen lähelleen ja huomaan mitä elokuvaa hän on ehdottanut. Se on The Notebook. Minun lempi elokuvani.
"Mistä sinä tiesit, että rakastan The Notebookia?" kysyn liikuttuneena.
"Pikkulinnut lauloivat minulle" sanoo Isac virnistäen.
"Mitä sinä nyt tuolla tarkoitat?" kysyn kummissani.
"No sitä, että yksi sinun kavereista kertoi minulle sen" sanoo Isac.
"Älä viitsi, kerro mulle kuka kertoi?" sanon ärsyyntyneenä.
"Okei, no hän on minun kaverini ja sinun kaverisi" Isac vihjailee.
"Hmm" mietin.
"Hän on sinun paras ystäväsi, joka on tällä hetkellä Lontoossa käymässä.
"Gabriella Rose" henkäisen.
"Sinähän tiedät helposti asioita" Isac virnuilee.
"Miten hän saattoi?" kysyn hiljaa.
"Sitten ei olisi tapahtunut tätä" Isac sanoo, tulee lähelleni ja sitten tunnen hänen huulensa omillani.
Ilotulitukset alkakoon.[Sanat 515]
(Kirjailijan kommentti)
Joo siis sori en oo jaksanu millään kirjoittaa ja lupasin lukua jo pitkään, mutta hei tässä se luku sitten on, etsin motivaatiota kirjoittaa näitä tarinoita ja nyt se näyttää hieman luoaavammalta
Enjoy
All the love Milla💓🌹
YOU ARE READING
Lipstick💋 Isac Elliot Fanfiction Finnish
RomanceOlen aina rakastanut häntä.. Olen aina halunnut olla hänen kanssaan.. Toteutuuko toiveeni tanssiurallani? Pääsenkö hänen kanssaan keskustelemaan?