''4''

69 8 13
                                    


Genç kız yine sinirlenmişti. Ama dondurduğu kalbimdeki buzların erimeye başladığını düşünüyordu. Yurda geldiğinde bütün ışıkların söndüğünü gördü.. Aniden telefon çaldı.Menajer di.


'' Lie . Müsaitmisin. '' kızlardan önce solo olarak çıkış yapacağı için sürekli arayıp duruyordu.


'' E-Evet sunbae noldu''


'' Lie  Çabuk düzgün kıyafetler giy ve makyaj yap Agust D ve sen aynı programa konuk oldunuz. ''

'' NE!!''


----------

'' Evet öncelikle ikinizde hoşgeldiniz. Programımızı nasıl buldunuz. '' Yoongi  geldiğinden beri yaptığı şeyi yaptı. Boş boş Lie 'a bakıyordu. Genç kız bunu fak edip isteksiz bir şekilde de olsa konuştu.


'' Aslında düşündüğümden daha iyi. Ama tek bir yönünüzü beğenmedim. '' Yoongi de anlamamış şekilde sunucuyla beraber kıza baktı. '' İki rapçi bir araya gelmez. ''

Sunucu elindeki kağıtlara baktı. Böyle bir şeyde ne söyleyeceğini bilmiyordu. Yoongi durduk yere lafa atıldı.

'' Evet . Helede bu kişiler yakında beraber çalışacaklarsa.'' Kız anlamamış şekilde gözlerini gözlerine dikti. ama sonra hemen çekti.

'' Beraber düet yapmayımı planlıyorsunuz. ''

'' Aslında bizim şirketin yapımcısı , onların yapımcısıyla konuşmuş ancak bu hanımefendinin hiçbirşeyden haberi yok galiba onada süpriz oldu.'' Ortam iyice gerilirken muhabir havayı dağıttı.

'' Lie daha çıkış yapmamış olmana rağmen ülkede bayağı bir ünlüsün. Youtube a attığın dans ve rap videoları sonucunda  10 milyon aboneye ulaşmışsın . Nasıl başardın? ve neden tv karşısında fazla gülmüyorsun hep ciddisin? '' Kız gelen soruyla işaret ve baş parmağı ile alnını sıktı. Ve sonra büyükçe gülümsedi. Ama bir sorun vardı yoongi hemen fark etmişti. Onu öldüren gamzeleri çıkmamıştı.


'' Bunu ben yapmadım , beni dinleyip seven insanlar yaptı. Ben ilk attığım videoda 2 kişi izlemişti ve ortada canım varmışcasına çalıştım. Çok fazla yara aldım hem ruhen hem fiziken ancak yılmadım. Elimde ne varsa kat ve kat fazlasını sergilemeye çalışıyorum ve bunlara devam edeceğimden emin olabilirsiniz. Size vereceğim tek akıl sadece Asla ve Asla birisinin başarısını ve yerini çalmaya çalışmayın . Bu yaptığınız hırsızlıktan farklı olmaz çünkü ve ben hırsızlık yapanları insan yerine bile koymam'' Kız imalı imalı yanındaki siyah saçlı gence baktı.

'' Ve neden gülümsemediğim konusuna gelirsek. Hislerimi yok etmeye çalışıyorum benim için en iyisi bu çünkü .  Çoğu kız gibi gidip sahnede yapmacık hareketler yapıp gerçek olmayan gülümseme sunsam. Benim kimseden farkım kalmaz. Ve ben kendim olmak istiyorum... Vaoh! Ne çok konuştum üzgünüm.'' İki erkekte büyülenmiş gibi kıza bakıyordu.


'' Lie-shi bundan sonra bende senin fanın olmalıyım her yerinden sempatiklik akıyor. '' Adam hipnoz olmuş gibi kıza bakarken yoongi hem dikkati kendi üzerine çekmek hemde birşeyleri hatırlatmak istermiş gibi konuştu

'' Evet her konuda hayran olunası biri gibisin.'' kız ortadan ayırdığı saçları sola doğru attırdı.


Lie //myg+senHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin