"1🍁"

106 8 2
                                    

Kız hayatının hatasını yapmıştı belki . Ancak umrunda değildi. Karşısında sandalyede bağlı olan kıza doğru yürüdü. Kız güzeldi. Resimlerden çıkıp gelmiş gibi. İnce dudakları, kavisli kaşları, hafif kalkık burun ve orantılı ince bir vücut.
Saçından tutup kızın ayılmasını sağladı.

"K-kimsin bırak lütfen gideyim. S-söz birdaha Jimine yada BTS e bakmayacağım. Öldürme beni "

Kız tuttuğu saçları bıraktı . Gülümsedi sol taraftaki gamzesi belli olana kadar ama iyi bir gülümseyiş değildi bu sanki ... Öldürmekten beter edeceğim şeklindeki gülüşüydü.

"Bravo! *alkışlar* sizin sevginiz bu kadarmış demekki. Ölüm korkusuna sevdiğin kişiden vazgeçmek. "

Kızın sinirden gözü dönmüştü . Cebinden çıkardığı bıçağı ile önce güzel kızın belli olan elmacık kemiğinden aşağı derince bir çizgi çekti. Ve kulağına yaklaşıp fısıldadı

"Sen bir numarasın , ilk öldürdüğüm Army sensin. Tabi ne kadar Army diyebilirsek. " kızın boynundan bıçaklayıp kanın fışkırmasını izledi.
Sandalyedeki kızı çözüp yüz üstü toprak olan zemine yatırdı. Üzerindeki tişörtü bıçak yardımı ile yırtıp arkasına kocaman jimin yazdı.
Daha sonra saç diplerine roma rakamı ile bir yazdı.

"Sen birincisin . Hadi şimdi seni ait olduğun yere götürelim ve huzura kavuşturalım."

Artık pekde güzel olmayan kızın kolundan tutup sürükledi. Arabanın bagajındaki kızın üzerindeki kıyafetleri değiştirip düz beyaz bir elbise giydirip ellerini önünde bağladı.

''Madem ki BTS'i bu kadar çok seviyorsun onlarla sahneye çıkmak istersin değilmi.''

BTS'in 1-2 saat sonra çıkıcak olduğu sahneye kızı getirmesi zor olmuştu ancak sıkıntı değil bundan sonra olacaklar sıkıntıydı çünkü.kızı boğazından bağlayıp sahnenin orta yerine astı.

Ve sonra tuvalete gidip üzerindeki siyah kıyafetleri çıkartıp rahat bol bir tişört ve altına kısa siyah şort giydi

Ve sonra tuvalete gidip üzerindeki siyah kıyafetleri çıkartıp rahat bol bir tişört ve altına kısa siyah şort giydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Army ler yavaş yavaş toplanırken kızda onlarla birlikte ön sıralarda bir yere geçti.Sahne karanlık olduğu için kimse şuanlık ölü olanı göremiyorlardı. Kız yere çöküp çantasından birşeyler alıyormuş gibi yapıp telefonundan Sahnedeki büyük ekranı hackledi .

  ve koskocaman ' HAZIRMISINIZ ARMY'LER. DAHA DOĞRUSU HAZIRMISINIZ SEVGİLİ OPPALARIM''
Armylerden bu ne ya , korkuyorum gibi sesler yükselirken  etrafı bir anda karanlık yapıp sadece kızın üzerine beyaz ışık tuttu . Salondan kocaman bir çığlık koparken herkes dışarı çıkmaya çalıştı. Kızda bundan faydalanıp binanın çatısına çıktı.

Telefonuyla salona bağlandı ve şunları söyledi.

'' Beni seviyorlar çünkü ateşliyim,

Beni seviyorlar çünkü havalıyım ,

Beni seviyorlar çünkü gerçeğim ,

Beni seviyorlar çünkü ÖLDÜREBİLİRİM '' dedikten sonra histerik bir kahkaha attı 2NE1 severdi.Çünkü yoongi ona öğretmişti.

Flashback

'' Yoongi Sunbae , niye CL sunbae ile bu kadar çok benziyorsunuz.'' Yoongi gülümseyip yanıma oturdu. aynı şirkette staj görüyorduk.

'' Bilmem galiba swag olduğumuz için'' ikimizde ufak çaplı kahkaha attık.

'' 2NE1 hangi şarkısını seviyorsun? ''

'' 2NE1 ' ı sevmiyorum oppa. '' Sanki çok kötü birşey söylemişim gbi yüzüme baktı.

'' Nasıl sevmezsin. hiç dinledinmi ? CRUSH mükemmeldir. Resmen kızdan asalet akıyor. Bom'u gördünmü sen hiç ya Minzy ? Dara yıda bilmiyorum deme bana .''

''Oppa sakin ol'' Kız yine gülümsedi. Sol tarafındaki gamzesini belli edene kadar.'' Sen seviyorsan eğer bende severim . Ama unnim CL unnie olur.''

'' Niye ? '' meraklı meraklı gözlerini bana dikti.

'' Çünkü sana benziyor. Ve bende sana benzeyen herşeyi seviyorum oppa.'' Sol taraftaki gamzem kendini iyice belli etmişti ve yanaklarım kızarmıştı.

'' Rin-ah~ Gerçekten duygularını belli ettiğinde bu gamze çıkıyor ve ben seni gamzenden öpmek istiyorum.'' 32 diş sırıtıp onu omuzlarından ittirip koştum.

Flashback end

Kız o zamanlardan beri ismini kullanmadı.  sadece şirketinin seçtiği sahne ismini kullandı. Lie hayatı buydu işte koskocaman bir yalan. Ve bir yandanda en büyük kinci ve katil.

7 tane army gerekti sadece olacak olan bu.

Lie //myg+senHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin