Hassiktir!

18 1 0
                                    

Bu ne?
Ne oluyor?
Evimin icine yağmur giremez herhalde?
E o zaman yüzümde ki bu ıslaklık??

Likooo!!!

Ama hayir yaa hergün hergün. Hayır anlamıyorum benim yüzümü yalamaktan zevk mi aliyor bu hayvan!
Liko benim köpeğim arkadaslar. 2 yasinda bir golden. Benim ev arkadaşım, hayat yoldasim, hatta TEK arkadaşım.

2 sene önce bir davetten evime dönerken önüme cikti birden ve farkinda olmadan carptim liko'ya. Daha sonra tedavisi yapildi bakimini üstlendim. O gün bu gündür beni birakmayan tek varlık o.

Ailem mi? Yok!! Hani deriz ya hep var ama yok. Benim kide oyle yaklasik 4 senedir görmüyorum hic birini..
Görmek ister miyim ??

HAYIR!

×××××××××××××××××××

Her zaman ki gibi liko'nun yüzümü yalamasiyla uyandim bu sabah da...
Liko karni acıktığında, canı sıkıldığında veya tuvaleti geldiginde beni uykumdan bu sekilde uyandırır hep..

Kalktım onun yemeğini verdim önce..
Sonrada kendim yemek yemeliyim ve ilaclarimi icmeliyim.

Ben tek yaşıyorum o yuzden dolabım hiç bir zaman tıka basa dolu olmaz. Zaten benimde pek evde yemek yedigim soylenemez ya neyse..

Kendime atıştırmalık birseyler hazirladim ve en onemlisi bir bardak çayyy.. Ilaçlarımı içicek kadar yesem yeter. Daha ozel derse gidicem.

Piyano icin ozel ders alıyorum. Hıh doktorum kendime ait hobiler edinerek kendime vakit ayirmam gerektigini soyledi de biraz.. (gereksiz karı)
Doktorumu sevmiyorum. Ne yapabilirim yani. O çakma Sarışın, kutsal bakireyi ne diye sevicek mişim ki hem ben.. Ayy o kadın aklıma geldikce ainirlerim çıkıyor birde bu kadin bana pisikolojik olarak yardımcı olacak. İste buna cok gülerim..

Yemeğimi yedim, hazırlanıp evden çıktım. Arabama atlayıp yola koyuldum. Özel derse gideceğim. Aslında evime cok uzak degil ama ozel dersten sonra gezerim heralde..

××××××××××××××××
Her geldiğim de gördüğüm ve gülüşünün içime huzur doldurduğu insani görünce bütün surat ifadem değişiyor sanki. Evet o muhtesem bir kadın.

Lolo!
Aslında adı Leyla ama ikinci dersime geldigimde bana yine her zaman ki gibi gülümseyip artik ona seslenmem icin bir lakap bulmamı söylemişti bana bende Lolo'yu seçtim.

Lolo 40-45 yaslarinda bir kadın ama hiçde oyle görünmüyor bazen o kadar güzel giyiniyorki kendimden utaniyorum.

Lolo'nun gülümsemesine karşılık verip koşar adım yanına gittim.

"Merhaba Lolo." Diyip yanağindan bir makas aldım. Heralde buraya gelen öğrencilerden bir benimle bu kadar samimiydi.

"Merhaba kuşum hoşgeldin. Yine çok güzelsin." Diyip elimden tutup kendi etrafımda bir tur döndürdü beni.

Lolo bunu hep yapar ne kadar çirkin giyirsem giyineyim bunu hep yapar!!

Aahh tabiki de bunu denedim. Hadi ama merak güzel şey. Hem ben bir gazeteciyim ben merak etmicemde kim merak edicek.

"İceride ders var mı Lolo? "
"Evet kuşum. Yine o şırfıntı geldi."

Kıkırdadım. Lolo'nun şırfıntı dediği kiz 1.70 boylarinda kumral renkli gözlü bir kız. Ama Lolo haklı kız gam bir şırfıntı.

"Nasil gidiyor kusum ? Ilaclarını içiyorsun degil mi?"
Lolo ilaclarimi benden çok takip eder. Sormayın bende anlamadim. Ben bu hyatta beni kimse sevmez diye düşünüyordum ama Lolo varmış ışte bak!

"Evet Lolocuğum ictim "
Biz gulusurken kapı açıldı ve şırfıntı odadan çıktı (çok şükür).

Beni gördü: "görüşürüz canım " dedi cırtlak sesiyle ve gitti bende arakasindan " canin ciksin inşallah " diyerek ağzımı yamulttum.

"Kumsal hoşgeldin. " Kafamı çevirdiğimde bir gülümsemeyle daha karşılaştım. Iste benim yakisikli,muhtesem abim ayni zamanda hocam. Hayır öz abim degil. O Lolo'nun oğlu ama bana benim abimden daha cok sahip çıkıp korumuştur.

"Merhaba yakışıklı " diyip yanağına bir öpücükkondurdum ve odaya girdim.

Odanın duvarlarinı bordoya boyanmıs tam karsidabir kitaplik ve odanın tam ortasinda o hayran olduğum kocaman piyano var. Piyano simsiyah ve o kadar temiz ki. Bora abinin onu günde kaç defa sildiğini sayamadım bile.

"Sana verdigim parcaya çalışabildin mi fıstık " ben odayı incelerken bora abinin seniyle ona döndüm.

"Tabi ki çalıştım " desim bir hevesle.
"Hadi o zaman başlayalım."

××××××××××××××××××××××××

Nihayet ders ve müthis bir yogunluktan kurtulup sakin sessiz sokagima geldim.

Arabadan inip arabayi kilitledim. Anahtarimi bulmak hep zor oldu vu cantanjn icinde ama sonunda uzun ugraslar sonucunda buldum. Tam kapiyi açacakken ayagimin dibindeki zarfa takıldı gözlerim.. Bu da kimden geldi simdi?

Allahtan zarfin üzerinde isim yaziyor.
Ismi okumamla gozlerim büyüdü birden ?

Orhan mı??

Hassiktirr!!!!

×××××××××××××××××××××
SON

HATA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin