Medyada Emir Karahan
"Heeeeey! Iyimisin?" beynim az once yasananlarin etkisinden cikamiyor kalbim yerinden cikacakmiscasina hizli carpiyordu. " Í-iyiyim" "Sana soyliceklerim daha bitmeden daldin gittin." zaten gerisini dinleyebilecek guce sahip oldugumu da sanmiyordum. Az once Emir bana sevgilim olur musun mu demisti yoksa gerceklesmesi mumkun olmayan bir ruyanin icinde miydim?? Kafami kaldirip da kahvenin en guzel tonunun icinde kaybolmaktan korktugum icin basim yere egik duruyordum oylece. Emir in saskin bakislarini goremesem de uzerimde hissediyorfum. Hem o ne bicim teklifti oyle ya daha okuzcesini bulamamis mi. Neyse onemli olan o degildi zaten hayallerimin bas rolu karsimda afallamiscasina dururken bi sey soylemeliydim. Tum cesaretimi toplayip kafami kaldirdim ve bi aciklama yapmaya calistim. "Sey ya
b-ben cok ozur dilerim. Dalmisim. Sey ben.." daha lafimi tamamlayamamistim ki Emir aninda lafa girdi "Neyse ne ya ben devam ediyim istersen. Hatta bastan basliyim" sanirim daha romantik bi teklif buldu bi saniye bu gelen ses kalbimin carpintisi mi?? Yok artik...
"Simdi. Bastan basliyorum. Ben yasadigim karmasik hayatin dugumlerini cozup eski Emir olmak istiyorum. Bunun icin ilk adim hayatimi karartan Merve den kurtulmak.." merve mi merve ne alaka tamam merve nin Emir e yasattiklarini aralarinda gecen o firtinali kavgayi herkes gibi ben de biliyordum da bunun benimle ne alakasi var acaba?? "Merve den kurtulabilmem icin de yardimina ihtiyacim var. Ona onu coktan unuttugumu gostermek istiyorum. Tek cozum yolu da sensin." inanmiyorum merve yi unutmak icin beni mi kullaniyordu. " Yani anlayacagin ciddi bir iliskiye basliyormus gibi yapip ondan kurtulmam gerek. Bu zor asama da bana yardim etmeye var misin? Pardon duzeltiyorum gecici sevgilim olur musun?" oha oha oha duyduklarim gercek olamazdi deil mi. Yalvarmayla karisik soran gozlerle bana bakan Emir e sonunda mantikli bir soru sorabilmistim. "Neden ben" kekelemeden konustugum icin kendimi kutluyorum. " Cunku kardesimin en yakin arkadasi olarak bir tek sana guvenebilirdim." ne yani Basak in arkadasi oldugum icin mi bu cektiklerim. Ah Basak ah...