6

34 7 7
                                    

Medyada Merve Sarter

  Yol boyu suren sessizliğimiz beni ürkütmuyor değildi aslında. Arada Emir'in dalgın hallerini çözmeye çılısiyordum. Arabadan indiğimizde girmem için kolunu bana uzattı. Kolunun koluma demesiyle basta ürpersem de çok çabuk alıştım. İçeri girdiğimizde normal olarak tüm gözler bize döndu. Emir büyük bir gururla kafasını kaldırmış etrafına hiç bakmadan yürüyordu . Ben ise tam tersi olarak etrafı izliyor herkese sevecen bir gülümsemeyle tatlı kız imajı vermeye çalışıyordum. Emir'in en yakın arkadaşı Mahir ve sevgilisi Gece'nin olduğu masaya yaklastigimizda Emir beni elimden tutup çekti ve tam karşısında buldum kendimi tabi aramızda yuvarlak küçük masa da vardı. Mahir esmer uzun boyluydu. Onunda kendine has bir karizması vardı açıkçası. Gece'de Mahir gibi esmerdi. Benim boylarımdaydi Mahirden de biraz kısaydı. Ayni okulda okuduğumuz için çoğunu tanıyordum. Özellikle de en populerlerini. "Ooo Hosgeldin kardesim." diyen tabi ki Mahir di. Kendilerine has tokalaşmayı yaptıktan sonra elini bana uzattı. Ben de nazikçe elini sıkıp gülümsedim. "Sen de Hosgeldin yenge." yenge lafını uzatarak söylemişti bunu. Demek ki oyundan onun da haberi vardı. "Teşekkür ederim" diye kısa bir cevap verdim. Acaba Gece biliyormuydu. O sırada gözüme bir çift mavi göz takıldı. Öyle keskin bakıyordu ki... Bir çift mavi gözden kastım tatbiki Merve'ydi. Ardından sarı saçlarını savura savura bize doğru ilerledi. Tepkisini merak ettigimden Emir'in yüzüne baktım pek de hoşnut görünmüyordu. Bana doğru eğilip fısıldadı" Doğal ol."...

OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin