( Elyse )
Stau pe banca din curtea scolii si imi beau cafeaua .Mda ... Jimin a plecat in cancelarie spunandu-mi sa ma duc la laboratorul de engleza insa nu mi-a spus si unde e ! Multumesc mult Park Jimin ! Of ! Stai putit ! Acum imi dau seama ca noi ... La naiba!
- Sunt nebuna ! * zbier in gura mare si toti se holbeaza la mine * Grozav .... Ce proasta sunt !
Nu imi vine sa cred ... Da il iubesc pe Jimin si e totul pentru mine insa am reactionat ca o curva ! Iar eu nu sunt asa ...La naiba ! Si de cand am iesit din bloc se comporta foarte rece cu mine . Mai bine ma sinucid ...
Iar faza cu mama lui Nana m-a distrus complet . De ce ...De ce acum cand ne-am revenit si noi vine ea si ne distruge viata . De ce ?!
N
ana : - Hei ..
- Oh ! Buna ...
Nana : - S-a intamplat ceva ?
- Pai ... M-am culcat cu tipul de care imi place si nu sunt sigura ca e bine ce am facut ! La naiba ! Incep sa regret ca mi-am pierdut virginitatea cu el .
Nana : - Tipic Park Jimin si stai linistita ca si resul trupei sunt asa . Deci nu iti fa griji . Sa mergem la cursul de engleza .
- La naiba ! Nici binu na m-am trezit sa ne baga engleza pe gat .
Nana : - Nici mie nu imi place , dar RM e ca un tata pentru mine .
- Inteleg .*** in clasa ***
Oare unde e colegul meu de banca ? Azi voi sta singura ?
Rm : - Hello !
Kookie : - La naiba ! Am intarziat din nou !R
m : - Mda ... Aseaza-te la locul tau .
Kookie : - Da ! Neata Elyse !
- Neata ...
Rm : - Eu sunt profesorul vostru de engleza . Sper sa ne intelegem . As dorii sa lasati telefoanele si tabletele pe masa la vedere , iar daca suna cineva si e important veti putea sa raspundeti . Bine ?
Noi : - Da , domn profesor !
Rm : - Bun ! Acum ... As vrea sa va notati numele fiecare pe foaia asta . Bine ?
CITEȘTI
Sex cu profu de dans
FanfictionElyse e o romanca care a fost acceptata la o academie de arte din Seul . Odata ce ajunge acolo isi da seama ca nu totul e asa cum pare a fi . Mai ales profesorii .