Capitolul 10

2.1K 81 24
                                    

( Gayeon )

  Imi fac o poza si o trimit lui oppa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  Imi fac o poza si o trimit lui oppa . Zambesc cand vad ca ma suna insa ii inchid si ma urc in masina .

 Dupa ce am avut acel vis ... Nu mai folosesc telefonul cand conduc ... Am avut un cosmar in care eu il sunam pe tata , iar acesta conducea cand a raspuns ... Si a facut accident .

  Nu vreau sa mor... Nu acum cand eu si Hobie ne vom casatori . Parchez masina in fata scolii si ma duc spre cabinet .

  Cand ajung in fata cabinetului dau de J-Hope . Ii zambesc si il invit inauntru . 

Hobie : - De ce nu ai raspuns ?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Hobie : - De ce nu ai raspuns ?

- Imi pare rau ... Dar nu mai folosescd telefonul cand sunt la volan . * il sarut pe buze * Ma ierti ?

Hobie : - Gayeon cum sa fiu suparat ? Am fost doar ingrijorat. Te iubesc .

- Si eu. *il iau in brate*

Hobie : - Vreau sa ne jucam ...

- Dupa lucru .

Hobie : - Promiti ?

- Da.

Hobie :  Ok .Ne vedem ! 

  Ne mai sarutam o data apoi pleaca. Dupa cateva ore de lucru imi inchid cabinetul si ma indrept spre casa .

  Cand ajung la masina dau de oppa . Ne urcam fiecare in masina sa si pornim inspre casa mea . O data ajunsi parcam si intram in casa . Mergem la bucatarie si dupa ce pun mancarea laincalzit ma asez si eu la masa si incepem sa vorbim .  

Mancarea a fost gata si am asezato pe masa.Dupa ce am mancat am spalat vasele si l-amtrimis pe Hobie in dormitor.

  Am gatat si am mers si eu in dormitor .Ne-am dezbracat unul pe altulsi ne-am pus in pat. Fiind icepatoare ma uitamcamuta la elne stiind cear trebui sa fac. Acesta isi da seama si incepe sa rada.

Hobie : - Te iubesc . 

- Si eu ...

( Hobie )

  Mi-am lipit fata de pieptul ei si m-am imbatat cu senzatia sanilor catifelati care imi striveau buzele siimi gadilau pleoapele .Mai mult ... Vreau mai mult ... Vreau sa ma pierd in ei , sa ma sufoc si sa fiu zdrobit de ei .

  Am inceput sa ii sarut flamand sanii. Am lipit-o de mine .Mai mult ... Vreau mai mult ...

  Cu mainile pe spatele ei ,am muscat sanii tremurand . Ma durea peste tot .Trebuie sa o am.

M-am desprins cu greu gafaind ... Mi-am reluat activitatea in timp ce una dinmainile mele se juca cu feminitatea ei . Atat de umeda ...

 O ascultam cumjemea ... Era placut.Imi doream sa urle ca ma vrea . Amilocuit mana cu penisul meu . Am intrat usor in ea si i-am zarit lacrimile . I-leam sters si am primit un zambet .Ador cand zambeste .E atat de inocenta ...

 M-am aplecat si am sarutato in timp ce am inceput sa ma misc . 

( Gayeon )

  Toata nebunia asta a durat in jur de trei ore.Cand totuls-a terminat am facut un dus impreuna apoi am adormit.

Sex cu profu de dansUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum