( Suga )
Nana :- Yoongi ... Trezeste-te...
- Na...na...
Nana : - Mersi . Insa ... Pot sa raman cu voi ? Nu vreau sa ma intorc ...
- Tu crezi ca te mai las sa pleci ? * ii sarut fruntea * Ma duc sa iti aduc mancare .
Nana :-Mersi .
Am mers la bucatarie si am facut mancare iar cand am dat sa ies ca sa o duc lui Nana am dat de Jin hyung . Imi zambeste apoi imi da un tub de pastile .
Jin : - Sunt calmante .
- Mersi hyung . *plec la mine in camera *
Nana : - Oppa ...
- Uite .Mananc asta .Apoi i-ati calmantele astea.Jin mi-lea dat .
Nana :- Mersi .
- Cum e ?E bun?
Nana : - O ador !
- Mersi...
Nana : -Tu ai facuto ?
- Da...
Nana : - E bun . Mersi . * imi zambeste *
- Ma bucur ca iti place ...
Nana : - Iti voi spune ... Esti dispus sa ma asculti ?
- Da ...
Nana ;- Mersi .Dar mai intai vreau sa ma schimb .
- Ok .O sa astept afara , sa ma strigi.
Nana : - Da...
( Nana )
Suga a plecat , iar eu m-ampregatit si cand am fost gata m-am asezat pe pat si l-am strigat acesta intrand rapid in camera.
Suga se aseaza langa mine iar eu ii zambesc .
- Imi pare rau ca nu am fost acolo ....
Suga imi zambeste si imi ciufuleste parul . Chiar stiu cum sa ma faca fericita .
- Bunicii mei au aflat ca stiu secretul familiei . Faptul ca Elyse e sora mea ...
Suga :- Ei ti-au facut asta ?
- Da... Ca sa imi tin gura . Dar nu o pot minti . E prietena mea si merita sa afle adevarul .
Suga : - OK . Eu te sustin .
- Mersi .
Il iau in brate si primesc un sarut pe frunte apoi o imbratisare din partea lui .Clar acum pot muri impacata .
Suga : - Te...Iubesc..
-Si eu...
Ochi mi-se inchid si adorm din nou .
CITEȘTI
Sex cu profu de dans
FanfictionElyse e o romanca care a fost acceptata la o academie de arte din Seul . Odata ce ajunge acolo isi da seama ca nu totul e asa cum pare a fi . Mai ales profesorii .