10. Pierwsze Kocham Cię.

7.3K 260 158
                                    


Syriusz Black - Podczas jednej z imprez w wieży Gryffindor'u stanął na stole i wciągnął cię na niego. Po czym uklękł, mówiąc ,,Kocham Cię (twoje imie i nazwisko)"

Remus Lupin - Siedzieliście razem w bibliotece i czytaliście książki, co chwila rozmawiając. Po jakimś czasie chłopak szepnął.
- Kocham Cię - myśląc, że nie usłyszysz.
-Co? - zapytałaś, jednak słysząc i nie kryjąc zdziwienia.
-Nic...
-Ja ciebie też - powiedziałaś i zapatrzyłaś się w książkę.

James Potter - Był deszczowy dzień. Po wygranym meczu Gryffindor-Slytherin, na boisku podszedł do ciebie i pocałował, na oczach całego Hogwartu. Pocałunek był delikatny, ale czuły. Po czym, szepnął ci do ucha ,,Kocham Cię"

Peter Pettigriew - Chłopak właśnie jadł ciasteczka czekoladowe.
-Kofsam Cid - powiedział z pełną buzią tak, że nie byłaś w stanie bo zrozumieć.
-Że co? - zapytałaś.
-No Kocham Cię!

Regulus Black - Biegłaś przez pusty korytarz. Jak zwykle, spóźniona na transmutacji. MCGonagall cię zabije! Nagle poczułaś, że ktoś na ciebie wpada. Podniosłaś wzrok i zobaczyłaś wysokiego chłopaka o czarnych włosach i pięknych szarych oczach.
-Przepraszam Regulusie, nie zauwa.. - nie dokończyłaś, ponieważ zamknął ci usta pocałunkiem.
- Podobasz mi się od dawna, jesteś piękna i inteligentna i Kocham Cię..
Po czym odszedł, tak po prostu odszedł.

Severus Snape - Chłopak zawsze, gdy cię widział rumienił się i zaczynał dziwnie zachowywać. Domyśliłaś się, że coś jest na rzeczy. Kiedyś przyszłaś do pokoju życzeń, on tam był. Usiadłaś obok chłopaka. Między wami panowała cisza. Po chwili Severus odezwał się;
-Kocham..
-Mnie? - zapytałaś, na co on się zdziwił.
- Ciebie! - odpowiedział.

𝐇𝐔𝐍𝐂𝐖𝐎𝐂𝐊𝐈𝐄 𝐏𝐑𝐄𝐅𝐄𝐑𝐄𝐍𝐂𝐉𝐄 ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz