Isa P.O.V.
Ik kijk naar beneden en ik krijg tranen in mijn ogen, shit nu moet ik het wel vertellen....
Maar precies op dat moment komt de dokter binnen, allemaal schrikken we op en ik veeg snel mijn tranen weg. Er komt een man van rond de 50 binnenstappen. Hij heeft grijze haren en een vriendelijk gezicht. 'Hey Isa hoe gaat het?' Vraagt hij. 'Ik heb alleen nog hoofdpijn maar voor de rest gaat het wel' zeg ik. 'En hoe gaat het met je been?' Vraagt hij. 'Daar heb ik geen last van' zeg ik. De dokter knikt en schrijft wat op in een boekje. 'Ik doe even een paar testjes' zegt hij. Hij doet een aantal testjes en schrijft weer wat op. 'Volgensmij gaat het wel goed, dus als alles blijft zoals het nu is mag je vanavond weer baar huis' glimlacht hij. Ik zucht opgelucht, ik wil zo snel mogelijk naar huis. 'Maar Isa je moet voorlopig wel heel veel rust nemen en je kunt dus niet naar school' zegt de dokter. Alsof ik dat van plan was. Ik ga nooit, maar dan ook nooit meer terug naar die school. De dokter zegt gedag en gaat dan weer. De rest van de jongens staat ook op. Ze geven me allemaal een knuffel en een kus op mijn voorhoofd. Ik zeg ze gedag en als ze weg zijn maak ik een belangrijke beslissing: ik ga Daan en Niall vertellen wat er is gebeurt. 'Daan, Niall, zal ik vertellen over hoe dit alles is gebeurt?' Vraag ik. 'Graag' zegt Daan. Ik adem een keer goed in en begin mijn verhaal te vertellen. Ik begin te vertellen vanaf toen ik nog in Nederland woonde, ik vertel over mijn gepeste verleden. Daarna vertel ik over mijn eerste dag op school in Engeland, en ik weet niet waarom maar het lijkt alsof de knoop in mijn maag langzaam verdwijnt. Ik vertel verder over mijn nachtmerries, het gepest hier in Engeland en dan kom ik aan bij gistermiddag. Op dat moment val ik even stil. Ik kom erachter dat ik de hele tijd naar het plafond heb gekeken en ik kijk naar Daan en Niall. Bij alletwee zie ik twee emoties in hun ogen. Woede en verdriet. Ik vertel verder over wat er gistermiddag is gebeurt. Als ik mijn hele verhaal vertelt heb is de knoop in mijn maag weg. Ik had dit veel eerder tegen iemand moeten vertellen. Ineens valt er ook een hele druk van mijn schouders af. Er stroomt een eenzame traan over mijn gezicht heen. Daan kijkt me met medelijden aan, hij staat op en slaat zijn armen om me heen. 'Isa waarom heb je dit nooit eerder verteld?' Vraagt Niall. 'Ik durfde het niet' zeg ik. 'En ik wilde niet dat jullie je zorgen om mij maakte' fluister ik.
'Oja het waren btw directioners' zeg ik zomaar, ik heb geen idee waarom ik dat zei. Opeens zie ik de blik in Niall's ogen veranderen, zijn ogen staan woedend. Hij staat op. 'Was die Melanie een directioner' vraagt Niall. Ik knik. 'Maar waarom dan?' Vraag ik. Niall draait zichzelf om en loopt woest de kamer uit. Ik kijk Daan met een vragende blik aan. Hij haalt zijn schouders op. Ik klop naast me op mijn bed. Daan gaat naast me liggen en ik leg mijn hoofd op zijn borst. 'Hoe was trouwens de begrafenis?' Vraag ik. 'Ik heb het afgesloten' zegt Daan alleen maar en ik ga er niet verder op in.
Niall. P.O.V.
Ik loop woest de kamer uit. Dat zulke mensen zichzelf directioners noemen. Ik stap in mijn auto en ik rij naar de school van Isa. Ik stap uit en loop het schoolplein op. Ik loop naar de conciërge toe. 'Weet u misschien waar Melanie uit v3A is?' Vraag ik. 'Ze is net uit' zegt de conciërge met een ongeïnteresseerde blik. Ik knik en ik loop naar buien. Opeens hoor ik naast mij: 'Melanie zullen we vanmiddag gaan shoppen?' Ik draai opzij en zie drie meisjes staan. Ik loop naar ze toe en ik tik het meisje aan die volgensmij Melanie heet. Ze draait zich om en kijkt me met grote ogen aan. 'Omg Niall Horan'. 'Heyy ik ben Melanie' zegt Melanie met een flirterige stem. 'Ken jij Isa?'vraag ik. 'Ohw die aandachttrekker' zegt Melanie met een verveelde blik. En op dat moment knapt er iets in mij. 'Die aandachttrekker is wel míjn zusje' zeg ik. Ik zie dat Melanie schrikt. 'En jij hebt haar zoveel pijn gedaan! Als je zo erg pest samen met die andere make-up popjes, dan is je niveau wel heel laag of niet? Weetje mijn zusje had wel dood kunnen zijn en dat allemaal door jou! En jezelf dan ook nog directioner noemen? Doe me een lol en noem jezelf alsjeblief nooit meer directioner' zeg ik en ik draai me om en loop weg. Ik zie dat er een paar mensen aan het filmen zijn maar ik besteed er voor de rest geen aandacht meer aan. Ik stap in de auto en ik rij weer terug naar het ziekenhuis.
Isa P.O.V.
Daan en ik waren alletwee in slaap gevallen, maar toen Niall weer binnen kwam schrokken we allebei weer wakker. 'Wat heb je gedaan' vraag ik aan Niall. 'Kijk maar op Twitter' zegt hij. Ik pak mijn mobiel en kijk op Twitter. Ik kom gelijk een filmpje tegen. Ik klik hem aan en ik zie Niall tegenover Melanie staan. Als ik de laatste twee zinnen hoor begin ik te lachen, ik kijk naar Melanies gezicht en ik lig helemaal plat. 'Dankje' glimlach ik naar Niall. 'Geen probleem' zegt Niall. 'Maar ik ga nooit meer terug naar doe school' zeg ik. 'Ik verbied het je zelfs' zegt Niall. 'Ik ga er ook nooit meer heen' zegt Daan. 'Laten we samen een nieuwe start maken' zegt Daan en hij geeft me een kus.
~~~~~
Ik zit op de rand van mijn bed, ik mag zo naar huis. Gelukkig maar, want het is hier echt doodsaai. Ik heb besloten om gewoon weer bij de jongens te gaan wonen. Daan en ik hebben ook besloten dat we samen naar een andere school gaan. Eigenlijk zie ik er al wel een beetje tegenop. 'Hey babe waar denk je aan?'. Ik schrik op en kijk naar Daan. Hij zet een rolstoel naast mijn bed. Hij tilt me op en zet me in de rolstoel. Hij rolt me naar de uitgang waar Niall staat te wachten. Niall tilt me de auto in en we rijden naar mijn huis. Als ik daar aankom tilt Daan me naar mijn kamer. Hij legt me op mijn bed, heerlijk om weer in mijn eigen bed te liggen. 'Ga maar lekker slapen babe' zegt Daan. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en loopt dan weer uit mijn kamer. Ik lig nog even wakker en ik hoor beneden veel gelach. Ik ben blij dat ze het goed met het elkaar kunnen vinden. En ik val in slaap....
-----------------------------------------------------------------------
Sorry maar ik kon het niet laten om niet te updaten. Dus hier nog even een hoofdstukkie :). Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk nog een beetje leuk vonden. En nu ga ik weer verder met leren yeeyy -,-
Vote & comment
Xx Vera
JE LEEST
My Big Brother (Dutch Niall Horan Fanfiction) (VOLTOOID)
FanfictionDit verhaal gaat over Isa ze is 15 jaar en wordt gepest. Ze weet niet wie haar vader is, maar ze heeft een goede band met haar moeder. Maar als ze er op een dag helemaal alleen voor staat, weet ze niet waar ze heen moet. Maar dan ontdekt ze iets wat...