Isa P.O.V.
'Vliegen? Hoe bedoel je?' zeg ik verward. 'Je weet wel, met een vliegtuig' zegt hij plagend. Ik zucht en geef hem een duw. 'Ja maar waar naartoe?'. 'Verassing' glimlacht Daan. Ik smelt weer weg als ik zijn mooie lach zie, hij is en blijft zo schattig. 'Maar hoelaat vliegen we morgen?' vraag ik. '7 uur, dus we moeten 5 uur opstaan' zegt hij. 'Ohw oke, dan ga ik maar eens inpakken' glimlach ik. 'Voor hoeveel dagen?'. 'Weet ik nog niet, ik denk een paar dagen' zegt Daan. Ik besluit om mijn koffer maar in te pakken. Ik ben echt zo benieuwd waar we heen gaan. Ik besluit eerst Niall even te appen.
*Heyy Niall, Daan heeft een verrassing voor me en we gaan morgen vliegen :))x*
Ik pak mijn koffer uit de kast. En begin er de standaard spullen in te doen: kleren, tandenborstel, pyjama, ondergoed enz. Ik kijk op mijn mobiel en zie dat Niall al terug heeft geappt.
*Leuk! Waar gaan jullie heen?*
Ik app terug.
*Dat weet ik dus niet, het is een verrassing zei hij*
Ik krijg bijna meteen weer een reactie terug.
*Oh oke, nouja heel veel plezier ;) xNialler*
*Dankjeexx*
Ik krijg niks meer terug van Niall dus ik ga weer verder met het inpakken van mijn koffer. Ik weet niet waar ik heen ga dus ik weet ook niet hoe warm het daar is, dus moet ik extra kleding meenemen waardoor mijn koffer extra vol is.
~~~
Ik heb mijn koffer helemaal ingepakt en mijn kleren voor morgen alvast klaargelegd. Ik loop naar beneden waar Daan aan het pannenkoeken bakken is. 'Kun jij dadelijk even mijn koffer naar beneden brengen?'vraag ik aan Daan. 'Tuurlijk, babe' zegt hij.
De pannenkoeken zijn heerlijk en ik had eerlijk gezegd ook wel heel erg honger. Onder het eten probeer ik erachter te komen waar we heen gaan. 'Waar we heen gaan, is het daar warm?' vraag ik. 'Het is daar tussen de -40 en 60 graden' grinnikt Daan. Ik rol met mijn ogen. 'Pleas kun je me dan echt niks vertellen?' vraag ik, ik ben echt zo nieuwsgierig. Hij schudt zijn hoofd. Ik merk dat hij niks gaat verklappen dus ik zwijg en eet verder.
~~~
We liggen om half 9 al in bed omdat we morgen er al vroeg uit moeten. 'Weltrusten babe' zegt Daan en hij slaat zijn arm om heen en ik ga tegen hem aan liggen. 'Weltrusten' zeg ik en ik sluit mijn ogen en val al snel in slaap...
~~~
Ik wordt wakker doordat iemand aam mijn haar zit, ik knipper een paar keer met mijn ogen en ik zie dat Daan vlechtjes in mijn haar zit te maken. 'Goeiemorgen, lekker geslapen?' vraagt Daan. Ik knik en kijk op de klok. Ik zie dat het pas 5 voor 5 is. Ik zucht en draai me weer om, om weer in slaap te vallen. 'Dacht het niet Isa, je gaat niet weer slapen, we moeten ons vliegtuig halen. Slaap in het vliegtuig maar verder' zegt Daan. Oja het vliegtuig, de verrassing, ik probeer mijn ogen open te houden maar het lukt gewoon niet en al snel val ik in slaap.
Maar opeens merk ik dat ik opgetild wordt en ik schrik wakker. Ik kijk in het grijnzende gezicht van Daan. Hij tilt me richting de badkamer, als hij maar niet gaat doen wat ik denk dat hij gaat doen. Hij opent de badkamer deur en ik zie dat het bad gevuld is met water. Oh nee. Ik begin te gillen en te spartelen maar Daan heeft me goed vast. 'NEEEE' gil ik. Ik hoor daar lachen. 'Als je het doet, ben je er geweest' sis ik. 'Had je maar wakker moeten worden' zegt Daan, en direct daarna laat hij me, met pyjama en al, in het koude water vallen. Ik gil, maar ik ben slim en hou hem vast waardoor hij zijn evenwicht verliest en ook in het water valt. Ik lach hem keihard uit en duw hem nog een keer kopje onder.
JE LEEST
My Big Brother (Dutch Niall Horan Fanfiction) (VOLTOOID)
FanfictionDit verhaal gaat over Isa ze is 15 jaar en wordt gepest. Ze weet niet wie haar vader is, maar ze heeft een goede band met haar moeder. Maar als ze er op een dag helemaal alleen voor staat, weet ze niet waar ze heen moet. Maar dan ontdekt ze iets wat...