κεφάλαιο 1

37 0 0
                                    

Ιστορία μας ξεκινάει κάπως έτσι...                                                                                                                           εγω-μαμα ποτε θα παμε θάλασσα ??                                                                                                                     μαμα -θα πάμε αγαπη μου σε δύο μέρες μαζι με τα αδερφια σου!                                                              εγω  -καλα :/   και κάπως ετσι περνάμε της ώρες μας στο σπιτι εγωμενω με τους δικούς μου ενώ τα αδερφια μου παντρεύτηκαν και εχουν το δικό τους σπιτι !! εγω δουλεύω σε μια εταιρία μαζι με την αδερφή μου ...εχουμε καλές επαφές ..μαζι με μια πρώην γειτονισσα μας αφου αλλάξαμε σπιτι ...πήγαμε ανατολικά...οχι γιατι πιάσαμε την καλη οικογενειακός απλα ετυχε και απο τα δυτικά  να παμε στα ανατολικά εκει που ανήκουμε ... 

Μπαίνω μεσα στο σπιτι και βλέπω οικογενειακο συμβούλιο για της διακοπές θα πάμε Σκόπελο λένε άλλοι θέλουν Χαλκιδική ...εγω λέω να παω μονη μου χαχχα πλακιτσα λιγες στιγμές με την οικογενεια ειναι στιγμες ομορφες που χαραζονται στην μνημη μας...

Εγω-Γεια σας !! τι κάνετε εδω???                                                                                                                                      μαμα- γεια σου μικρο μου καλα εδω αποφασίζουμε που θα πάμε έλα να μας πείς και εσυ                  εγω-ααα κατι ακουσα για σκοπελο ...τι λέτε παμε??                                                                                             αδερφη 1-ναι ναι παμε εξάλλου δεν εχουμε πάει γτ οχι??                                                                                  αδερφη2-να πατε εμεις εχουμε πάει  .... λέει και πάει στην κουζινα     :/                                                      αδερφός -παμε κοριτσάρες μου θα περάσουμε σουπερ ...λεει και γελάμε όλοι μαζι!                             μπαμπας- κοριτσάρες μου που ειστε;;... και έρχεται και φιλάει την μαμα  αφου μας δίνει απο μια σακούλα με αθλητικά μεσα! και στον αδερφο μ έφερε και κάτι ακομα αλλα δεν κατάλαβα τι οι αδερφες μου γέλασαν χαχχα και απο τα χαχανιτα δάκρυσαν αφου η μαμα έμεινε αφωνη ...χαχχα μετα καταλαβα και εγω ...αργησα να το προσέξω τι να κάνω δλδ .... 

οι σκέψεις μου!τελός πάντων το θέμα τον διακοπών λύθηκε θα πάμε σκόπελο σε δύο μέρες σήμερα ήθελα να πάω στην πλιά μου γειτονία μου έλειψε ειναι η αλήθεια  πέρασα και ομορφα  χρονια αλλα και δυσκολα και ασχημα επίσης ... πήγα να πάρω το λεωφορείο για να πάω στην παλιά μου γειτονιά και να δω την κολλητή μου που σε λίγο καιρο θα μετακομίσει κοντα μου !!         ειμαι πολύ χαρουμενη με το νέο αυτο θα με περιμένει στην στάση λέει 

Λευκό τριαντάφυλλοWhere stories live. Discover now