Έτοιμα τα πράγματα σε λίγο ξεκινάμε για Σκόπελο!!πήγαμε οικογενειακός στο νησί ειναι και αυτο μια εμπειρία!!
μαμα&μπαμπας -παιδια παμε να πιουμε καφε μεσα στο καραβι θα έρθετε??
εγω σε λιγακι ισως!
αδερφη1-παμε ρε συ!
εγω πφφ αντε καλα...
και ετσι πηγαμε για καφε χαχαχ αναποφάσιστη!! οπως παντα!
Αφου φτάσαμε πηγαμε στο ξεμοδοχείο!
βράδιασε ωρα για ποτακι στη πισίνα!!κατεβήκαμε κατω μαζι με τα αδερφια μου και ετσι οπως πήγαινα ακουσα μια γνώριμη φωνή γυρνάω και τι να δω...τον Γρηγόρη??!!
αδερφη-τανια παμε απο εδω μου λεει και τοτε γυρνάει ο Γρηγόρης και με κοιτάει όλο χαραά!
εγω εεε ναι ναι πάμε ...
Γρ-τανια τι κανεις??
εγω -επ πως και απο εδω??
γρ-εεε εκπλήξει λεει και μου κλείνει το ματι
εγω χαχαχα ωραια εκπληξουλα!!
γρ φυσικα που πατε??
εγω θα παω με τα αδερφια μ για ποτακι εσυ??
γρ-στο μπαρ??
εγω ναι και εσυ?
γρ ναιι!!
εγω απο εδω ειναι τα αδερφια μου!
γρ χαρικα γρηγορης
αδερφη1 και εγω χαρικα σια
αδερφη 2 τουλα
αδερφος νικολας
εγω ωραια αφου συστηθήκαμε ας παραγγείλουμε ποτακια!!
γρ τι θα πιεις δεσποινίς μου??
εγω εεε κοκτειλ αλλα δεν αποφασισα ποιο εσυ??
γρ χμμ ουτε και εγω!
αφου παραγειλαμε καποια κοκτειλ και ακουγαμε μουσικη ο γρηγορης με κοιτουσε καπως περιεργα και εγω κοκκινιζα :/ πωωω σαν εφηβουλα χαχχα
σκεψεις γρηγορη: πως γινεταια μια τοσο ομορφη κοπελα να περασει τοσο πονο? χμμ κοκκινιζει αχ ειναι τοσο γλυκια...νομιζω πως αρχίζω να την ερωτεύομαι ας ειναι καλα η φιλη της που μου ειπε ξενοδοχειο και μερα! και βρηκα πάλι καλα ...η ωρα περασε ειχε παει 2 και τα ξημερώματα ειχε κουραστεί πολυ φαινότανε απο τα ματια της καθώς μας χαιρέτησε για να ανέβει επάνω ειπα οτι θα παω και εγω τα αδερφια της κάτσανε λιγο ακομα ετσι οπως μπαίναμε για να ζητήσουμε τα κλειδιά ειδα οτι ειμασταν στα διπλανα δωμάτια χαρικα πολυ!
σκέψεις δικες μου: τι ειμαι 312 και ειναι 313?? ωωω ωραια!! νυσταζω θελω να κλεισω τα ματια μου και εκει που φτάνουμε στο ανσανσερ νομίζω πως θα κοιμηθώ όρθια :/ ξαφνικα με πέρνει αγκαλια και μπαίνουμε στο ανσανσερ δεν θυμαμαι πολλα το μονο που θυμαμαι ειναι να ανοιγει την πορτα και να με ακουμπάει απαλά στο κρεβάτι ...το πρωι ξυπνησα κατα τις 10 και ειδα οτι φορουσα χμμ μια φανελα?? τι φαση??που κοιμάμαι? γυρνάω και τι να δω ο γρηγόρης στο μπαλκονι να κοιτάει πρως τα εξω και ενα τραπεζι με πλουσιο πρωινο πφφ τι φάση ??
σκέψεις γρηγόρη : την πήγα στο δωμάτιο μου την ακουμπήσα απαλα στο κρεβάτι και της εβγαλα το φορεμα της ...της εβαλα ενα φανελακι μου και ξαπλωσα και εγω διπλα της ολο το βραδυ την κοιτουσα δεν μπορεσα να κοιμηθω το πρωι πριν ξυπνήσει πήρα τηλέφωνο στην ρεσεψιον για να μας ανεβάσουν πρωινο!
εγω-Γρηγόρη??
γρ-ναι?
εγω τι κανω εγω εδω??
γρ χμμ νυσταζές αρκετα μικρη μου!
εγω αααα...
γρ χαχαχχ γιατι κοκκινιζεισ βρε μικρο ελα σύκο να φάμε!
εγω χμμ καλα θέλω χυμό
γρ οχιιι ολα αυτο θα φας!!
εγω χμμμ
γρ -αντε γρηγορα εεε θα παμε και θάλασσα...
και ετσι μεχρι να φαμε πηγαμε και ετοιμαστήκαμε για μπανακι!!
YOU ARE READING
Λευκό τριαντάφυλλο
RomanceΜια ιστορία λίγο ρομαντική με λίγο δράμα με λίγη χαρά...αλλα το τέλος ισως και να πονάει ισως και οχι ... καμια ιστορια δεν εχει τέλος ...αλλα καθε μερα ειναι μια νεα αρχη στο βιβλίο της ζωης μας! ενα νέο κεφάλαιο ...