πφφφ ποτε πήγε 7:10 και κοιμήθηκα και νωρίς :/
Ετοιμάζομαι για την δουλεια χαιρετάω όλο τον πληθυσμό και φεύγω για την δουλεια η αδερφη μου θα ερθει πιο μετα γιατι πρεπει να παει στο σχολειο τησ μικρης της ...αφου φτάσω με ενημερώνουν με το πρόγραμμα της ημερας και οτι σήμερα περιμένουμε καινουριο οικονομικο σύμβουλο :/ κουραστική ημερα αυτη προβλέπεται ...
Λια -καλημερα τανια μου σου έφερα αυτα ειναι απο το λογιστήριο δες τα και εσυ!
εγω -σε ευχαριστω που τα εφερες οκ θα τα δω!λεω και ζητάω απο την γραμματεια να παραγγείλουν εναν καφε ... οι ωρες περνουν και ετσι έρχεται ο καινουριος που μονο καινουριος δεν ειναι :/πφφ η γειτόνισσα έφερε τον αδερφος της αμαν ρε Λια...
Δημητρης-γεια σου ομορφη!
εγω -αααα δεν ξεκινάμε καλα κομένες οι οικοιοτητες κυριε δημητρη εδω ειναι η δουλεια μου και σε λιγο και δικη σας !!
Δ-ενταξει κυρια τανια τοτε θέλω να δω το χωρο μου!! Τωρα!
εγω -ααα ήρεμα θα τον δεις σε λιγο!
Δ-ενταξει μικρο μ
εγω-ΔΗΜΗΤΡΗ ΕΙΠΑ ΚΑΤΙ!
Δ -ΜΜΜ μαρεσει που αγριευεις !!
εγω-ειπαμε κατι ...
Διευθυντησ-καλημερα τανια μου ολα καλα?? γνώρισες τον Δημητρη?? ειναι και αδερφος της Λιας πιστευω θα γίνεται καταπληκτική ομαδα!
εγω-εεε ισως! λεω και ετοιμάζομαι να του δείξω το χωρο εργασιας και να φύγω για το ραντεβού με τον γιατρο!
Διευθυντης -τανια τωρα π εχεις αδεια θα αναλάβει ο δημητρης καποιες απο τησ δουλεις σ που σου ειπα να ετοιμάσεις και να του τα δώσεις! ααα και τανια στις 20 του μηνός θα γινει ενα μιτιγκ για αυτα που λέγαμε καλες διακοπες και καλα να πέρασεις κουκλα μου χαιρετισμούς στην αδερφη σου και πες την οτι μας ξέχασε...
εγω -αφου θα ερθει σε λιγο σας ευχαριστω πάντως να ειστε καλα και εσεις καλη συνέχεια!λεω και φωνάζω τον Δημητρη να ερθει στο χωρο του πλέων το νέο γραφειο πρωην αποθηκη ειναι έτοιμο!
δ-τι εχω να κανω?? και θελω καφε και επισης τα γραμματα σου ειναι χαλια ρε τανια :/ και αφου του εξηγώ ακομα ενας πονος πφφ ευτυχώς τα μπάλωσα :/ και δεν με κατάλαβε :/
εγω -ασε τα γράμματα μ και κοιτα εδω ...αφου του δείχνω παω να φύγω...και του λεω σε 1 βδομαδα θα ξανα ερθω και αν εισαι καλος θα σου δώσω και άλλη δουλεια!
YOU ARE READING
Λευκό τριαντάφυλλο
RomanceΜια ιστορία λίγο ρομαντική με λίγο δράμα με λίγη χαρά...αλλα το τέλος ισως και να πονάει ισως και οχι ... καμια ιστορια δεν εχει τέλος ...αλλα καθε μερα ειναι μια νεα αρχη στο βιβλίο της ζωης μας! ενα νέο κεφάλαιο ...