Απο την μεριά του Γρηγόρη... Ηταν τοσο χαρούμενη που θα πηγαίναμε θάλασσα,όλα έγιναν τοσο ξαφνιακα χθες χμ περίεργο δεν μου είπε τιποτα ακομα για χθες χχαχαχ σιγανό ποταμακι το μικρο μας μάλλον αχχ μακαρι να γινει γρήγορα καλα!!
γρ-τανιαα παμε μεσα ειναι τελειο το νερο!!
τανια- γρηγορη μην τολμήσεις να με πετάξεις μέσααα
γρ-εγω?? οχιιι μικρή μ
αδερφη1-αντε ρε ελάτε!!
εγω- τωρα σιτσααα μου!!
γρ τωρα τωρα ερχόμαστε με το 1 με το 2 χαχαχχαχαχ με το 3 καιιι μπλουμ μεσα η τανια!!
εγω -ρεεεεε
γρ -χαχαχχα τι ειναι βρε??
εγω -ασε με τωρα έξαλλη με εκανες ...σαν πολυ θάρος δεν σας δώσαμε κυριε γρηγορη μας??
γρ-ααα το πήρα δεν μ το έδωσες
εγω -ααα δεν θα τα παμε καλαααα
γρ- μμμ το ξέρω!!
σκέψεις τανιας ...η παραλία ειναι υπέροχη και η παρέα ειναι τελεια!! ειναι οικογενειακα αλλα ο γρηγορης χμμ κανει την διαφορα καλα μονος του ηρθε παρεα δεν εχει??
εγω- γρηγορη μονος σου εισαι στο νησι?
γρ-εεε ναι γτ?? με βαρέθηκες??
εγω-χαχχαχ οχι απλα ρώτησα!
γρ -το βραδυ θα σε κλέψω λιγο απο την οικογενεια σου θα παμε καπου ομορφα μαζι θέλεις??
εγω-εεε ναι γτ οχι! αλλα γτ μονο μαζι???
γρ-χμμμ ετσι ασε της ερωτήσεις γτ πείνασα ...
αδερφος -πείνασε κάποιος ακουω??χαχαχ γυναίκες πάμε να φάμε??
γρ -χαχαχχα αντε ελατε παμε να φαμε σε μια ταβερνουλα!
εγω -μπααα θα ερθεις και εσυ??
γρ να μην ερθω??
εγω -χμμμ ελααα
αδερφη χαχαχαχ ελα ελα αστην αυτην :P
εγω -χαχαχαχ αντε πάμε γτ και εγω πειναω!!
γρ σε τάισα ρε μικρο το πρωί αχαχα
αδερφοσ -χμμ τι εκανες την αδερφη μου και πεινάει χαχαχαχ
γρ -ακομα τιποτα!!
εγω ρεεεε σταματήστε γουρουνιααα :P
γρ χαχαχα ελα μικρο μου πλακα κάνουμε!!
καπου εδω ήρθαμε για φαγητουλι!!! εγω και όλοι οικογενεια μου αλλα και ο Γρηγορης που εχει γινει ενα με τα αδερφια μου χμ ανησυχώ μήπως ρους ειπε τιποτα για αυτο που εχω ...το βραδυ θα πρέπει να μιλήσουμε δεν γίνεται να μπένει ετσι στην ζωη μου ...φοβάμαι ..φοβάμαι μηπως τον ερωτευτώ ...αχχχ οχι πάλι δεν θα το αντεξω... οχι τωρα!
γρ-παιδια σε αυτη την ταβέρνα εχω ερθει πολλές φορεσ και ολα ειναι υπέροχα!!
αδερφη1 αληθεια?? μμμ τοτε θα πάρουμε λιγα απο ολα εεε παιδια??
αδερφη 2 μμμ φυσικα τι λέτε παλικάρια??
αδερφος &γαρμπροι ναι φυσικα!!
μπαμπασ και αν εχει καλο τσιπουρο ας φερει!!
και ολοι σκάσαμε στα γέλια
μαμα -γρηγορη μου η μαμα σου ειναι εδω τωρα?
γρ -ναι ναι αυριο θα βγουμε ολοι μαζι!
εγω-εεε??
γρ τι ειναι μικρο μου ??
εγω η μαμα σ??
γρ ναι η μαμα μου τι???
εγω -που ξέρει η μαμα μ την μαμα σ ??
γρ -ααα το πρωι που κοιμόσουν ηπια καφε με τουσ γονεις σου και περάσαμε ομορφα!!
εγω-αληθεια??γρηγορη πρεπει να μιλήσουμε...
γρ - ναι το βραδυ!
εγω χμμμ καλα καλα ....
Αφου φάγαμε ήπιαμε τα είπαμε γελάσαμε πάρα πολυ ...επιστρέψαμε στα δωμάτια μας να ξεκουραστούμε και το απογευμα θα βγαίναμε με τον γρηγόρη οπτε επρεπε να κανω μπανιο και να ξεκουραστώ λιγάκι!αλλα το βράδυ εχουμε να πουμε πολλα παρα πολλα....
πλευρα γρηγορη..χμ η μαμα της παραλίγο να καρφωθεί αλλα το εσωσα όντως πηγα και ενημέρωσα την οικογενεια της το πρωι! αφου το προηγούμενο βραδυ ειπα στα αδερφια τουσ κατα τισ 9 να ειναι κατω να πιούμε καφε! και να τα πουμε γιατι εχω κατι σοβαρό να τους πω!και ετσι έγινε! πήγαμε και τους ενημέρωσα για ολα!!
YOU ARE READING
Λευκό τριαντάφυλλο
RomanceΜια ιστορία λίγο ρομαντική με λίγο δράμα με λίγη χαρά...αλλα το τέλος ισως και να πονάει ισως και οχι ... καμια ιστορια δεν εχει τέλος ...αλλα καθε μερα ειναι μια νεα αρχη στο βιβλίο της ζωης μας! ενα νέο κεφάλαιο ...