İntikam

154 9 5
                                    

-

"Su her şey hazır Arıkan'lar çardakta siz herkesi toplayın. Yağmur gelince gelicem. Ben gelmeden başlamayın"

dedim. Arıkanlar çardakta her şeyden habersiz sohbet ediyordu. Onlar dışında bütün okul konferans salonunda isteğim üzerine bekliyorlar. Nerde bu Yağmur gelse de oyuna başlasak. Arasam mi artık diye düşündüğümde

-Geldim kızma dur Umut'la uğraşıyordum. Özür diledi de yeni aklına geldik aldatırken iyiydi.

dedi şapşal bu kız ya her neyse bir ara Umut'a da ayar çekmek lazım sen kimsin de Yağmur'umu rahatsız ediyosun.

- Neyse Yağmur git ve hepsiyle tanış. Bakıyım kısalt şu eteğini biraz. Saç kıyafet tamam harika. 15 dakika oyalasan yeter.

- Sen bana bırak o işi sen iste 1 saat oyalarım.

- Tamam tamam çok kaptırma kendini ha bu arada bugün birini seç. Sana en yakın davrananı seç ki işimiz kolay olsun. Ben seni çaldırınca Arıkan'ları getir. Küçük bir sürprizim daha var.

dedikten sonra hızla konferans salonuna doğru ilerledim. Şov başlıyor.

Etrafa bakındım bayaa toplanmışlar 12'ler bile var bravo Su gerçekten takdir ettim. Su'dan bu kadarını beklemezdim.

Hemen mikrofonu alıp oylama işini anlattım ve aday çıktı olacak iş değil. Tanımadığım bir kız popülerlik oylamasına katıldı. Her neyse kazanamaz zaten diye düşünüp şova başladım. Herkes pür dikkat izliyordu. Galatasaray'ın müdürünün oğlu her şeyi anlattığında herkes şok olmuş bana bakıyordu. Ben ise Yağmur'u aradım.Kürsüye Zeynep denen kızı çıkardım kendisi şu bizim sınıftaki sarışın uzunun -Ege'nin- eski sevgilisi oluyormuş. Onunda Arıkan'lar hakkında anlatcakları varmış. Sabah beni aradı napıcağımı felan biliyormuş bana yardım etmek istedi. Ama ne anlatacağını hala bilmiyorum.

Uygar, Toprak ve Ege konferans salonuna girince herkes yuhlamaya başladı. Bense konuşmaya başladım.

-Aa Arıkan'lar geldi diğerleri nerde yoksa onlar da Tuna gibi hapsi mi boyladı ?

Dediğim şey karşısında Toprak'la Uygar öfkeyle bakıyordu Ege ise tepkisiz kalmıştı. Yaptıkları karşısında pişman gibi görünüyodu. Ama Ege daha dur Zeynep var hemen pes etme ya .

Diğer reziller ve Yağmur geldiğinde Zeynep konuşmaya başladı. Ege onu gördüğünde resmen sinirden onu ve beni geberticek gibi görünüyordu.

-Ege bakıyorum beni gördüğüne pek sevinmedin. Ama bende buraya seni görmek için gelmedim. Duru'nun biraz rezil olmanı istediğini duydum bende dedim eğlence olsun.

-Zeynep in ordan yoksa seni gebertirim.

Diyen Ege'ye baktığımda neden bu kadar sinirli olduğunu öğrenmek için daha da sabırsızlandım. Zeynep'te saolsun beni çok merakta bırakmadı.

- Bu it benim en yakın arkadaşımla birlikte oldu üstüne üstelik sadece bana değil en yakın arkadaşına da ihanet etti çünkü kız şuan aramızda bulunan Kerem'in -Arıkan grubundan çocuk- üveyde olsa kız kardeşi olur. Tabi Kerem'de de nasıl bir mide var hala Ege'yle takılabiliyor.

Bunları söyleyip okulu terketti. Yağmur Ege'ye Ege bana bense mutlulukla bizimkilere bakıyordum.Arıkanlar beni öldürecek gibi bakıyordu. Beste ise hemen şu konferans salonunu boşaltmak için bağırdı.

- Boşaltın konferans salonunu herkes derse hocalar bizi sorarsa sporcular toplantısındalar

.

Beste ya nasıl rol yapıyor. Sinirli görünüyor ama içinde kelebekler uçuşuyor. Fazla mutlu.

Herkes çıkarken kapıya çok yakın duran Arıkanlara "ayıp" bakışı atıyor,tükürüyor, küfrediyor. Ben ve Mısra ise zaferimizi kutlamaya başladık bile hemen yanımda bir bana bir Ege'ye bir Toprak'a bakıyor ve gülüyor. İçlerinde en tepkisiz Uygar nerdeyse hiç takmadı. Kerem'le Ege beni öldürecek kesin.

BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin