MASUM

400 10 0
                                    

"Evlenmiyeceğim niye anlamak istemiyorsunuz."

"Defnem güzel kızım buna mecbursun, mecburuz."

"Töre, töre yüzünden benim başım yanıyor. Ben kurban oluyorum."

"Karar verildi kızım baban ve deden çoktan son sözü söylediler. Unutmaki sen bir aşiret kızısın."

"Lanet olsun o kadar okul, Amerika eğitimi ne içindi peki kocama daha iyi hizmet etmek için mi ? Beni daha iyi düzsün diye mi ?"

"Defne ağzını bozma."

"Hadi anlarım diğer aşiret oğlarından biriyle evlendirirsinde niye Koredeki adamla beni evlendirmeye kalkarsın."

"Biliyorsun kızım Deden-"

"Biliyorum biliyorum şu koreli adam onun hayatını kurtarmış ve arkadaş olmuşlar. Birbirlerine söz vermişler. eğer çocukları olursa evlendireceklermiş ve şansıma her iki tarafında oğlu olmuş bu işte torunlara yani ben ve şu evleneceğim herife kalmış. Değil mi anneciğim ?"

"Evet aynen öyle.Bu yüzdende bavulların hazır üç gün sonra evleniyorsun."

"Allahım sen bana sabır ver."

"Çok konuşma şimdi yat uyu biliyorsun iki düğün yapılacak biri burada diğeri ise Korede.Düğününde hayalet gibi dolaşırsan kayın validen laf eder. Güzel gözükmelisin."

"Allah'ım sen şu canımı alda o Koreli veletle evlenmek zorunda kalmayayım."

Öhömöhöm Yeni hikayemde aşırı yeşilçam esintisi hissedebilirsiniz biraz acıklı yani şu bildiğiniz küçük emrah filmleri gibi Damata gelirsek Sizce hangi exo üyesi tahmin edin veeee yorum ve vote olmazsa ahanda buraya yazdım yeni bölüm yoqqq öpüldünüz beybisiiii :*

MASUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin