# Benden Sana Kocalık yapmamı bekleme #

140 6 0
                                    

"Tanrım ölmek istiyorum bu gelinlik çok ağır."

"Söylenme şimdi kaynanla görümcen duyucak."

" Ya ben sizi anlamıyorum ki. Onlar neden türkçe biliyor. biz neden korece biliyoruz. Yemin ediyorum böylesi cins aşiret arasan bulamazsın."

"Çok konuşuyorşun yersin şimdi ıslak odunu."

"Offff offf."

"İçeri gidelimde görsünler artık seni."

"O herifte burda mı ?"

"Şu çocuğa bir adıyla hitap etmeyi öğrenemedin gitti."

"Sevgili koca adayım Bad burada mı ?"

"Bad değil salak kızım baek, byun baekhyun."

"he işte o dediğin herif burda mı ?"

"Hay allah'ım şimdi delireceğim. Etlerini cimciririm şimdi düş önüme."

"İyi be iyi."

"Terbiyesiz. Kime çektin sen böyle. Sülalede senin gibi de yok."

"Eşim benzerim yok desene."

"Ya sabır." Annem kolumu cimcirdiğinde aaa diye geri çekildim. Şuan veranda da  aile reisleri kayın annem görümcem ve hiç mi hiç sevmediğim müstakbel kocacığım ! oturuyordu. Uzun bahçe yolunu geçip karşılarına dikildiğimde yüzüme bakmaya tenezzül etmeyen bir bad'le karşı karşıya kaldım. Öküzzz.

"Çok güzelsin."

"Sağ olun efendim."

"Ah Baek gerçekten şanslısın kardeşim. Çok güzel bir eşin olacak."

"Yaa ne demezsin." Mırıldandığını duyduğumda suratımı ekşitim. Geri zekalı şey sen benim gibisini bulda öpte başına koy.

"Yarın evli olacaksınız heycanlımısınız çocuklar ?" Noooo, Kesinlikle heycanlı değilim bu öküzmenle evleneceğim için.

"Heycanlanacak bir şey yok şimdi izin verirseniz çiftliği dolaşmak istiyorum." Heycanlanacak bir şey yok he mi. Ağzına yımrığı yedin mi görürsün. Benimle evleniyorsun oğlum boru değil, Aşiret kızı Defne'nin kocası olacaksın oğlum. Ulannn Ömrümü beş dakikada çürütün.

"On dakika bekle Defne gezdirsin sana çiftliği."

"Ben mi ?"

"O mu ?"

"Evet sen."

"Tanrı aşkına beni takip etmeyi keser misin ?"

"Emir büyük yerden sana çiftliği gezdirmem gerek."

"Uzaklaş benden."

"Uzaklaşmıyacağım."

"O zaman ben uzaklaşacağım." Bad hızlıca koşmaya başladığında arkasından bende koşmaya başladım.Koşarken ayağım kaydı ve kendimi bileğimin üzerine oturmuş halde buldum.

"ahhhh canım çok acıyor. "

"Hey çatlak ne oldu."

"senin yüzünden bileğimin üzerine düştüm."

"Bilemezsin ne kadar üzüldüm."

"Seni var ya. Yardım etsene be." Bad yanıma yaklaştı ve burnumun dibine kadar eğildi.

"Benden sana kocalık yapmamı bekleme. Başının çağresine bak." Doğrulup arkasına bile bakmadan gitti hayvan herif. Ben neyle uğraşıyorum böyle ? Kiminle evleniyorum. Allah'ım sen beni bu sadistten koru.

MASUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin