yoongi
erai acel gen de persoană care înveselea pe toată lumea. aveai mereu o față luminoasă , şi când zâmbeai ,obrajii tăi parcă deveneau 2 bezele.
râsul tău , glasul tău , corpul tău .. mă enerva totul la tine încă din prima zi în care te-am văzut .
" eu sunt Park Jimin " îmi spusesei încântat
te analizam şi îmi provocai silă , nu doar din cauza faptului că aflasem de la Taehyung că eşti gay , dar şi din cauză că tu erai întotdeauna bucuros , şi voiai să fii plăcut de toată lumea , parcă cerşeai atenție .
" iar mie nu-mi pasă " îți răspunsesem cu ură şi în acel moment te văsuzem întristându-te .
realizasem că am un oare care efect asupra ta , iar în acea zi luasem o decizie ..
"tu vei fi bătaia mea de joc şi îți voi face viața un calvar "
jimin
erai cel mai drăguț lucru pe care îl văzusem vreodată . păreai închis în tine şi depresiv .
părul tău verde , ochii tăi negrii , corpul tău firav ... arătai perfect şi mă îndrăgostisem de tine din prima .
" eu sunt Park Jimin " îți spusesem încântat , eu ştiind deja cine eşti .
te uitai inexpresiv la mine , analizându-mă în acelaşi timp şi nu înțelegeam de ce, dar până la urmă îmi răspunsesei :
" iar mie nu-mi pasă " ai zis-o cu atâta ură încă mă întristasem pe moment , şi atunci mi-am adus aminte .
jungkook îmi povestise despre tine şi trecutul tău şi în acea zi luasem o decizie ..
" te voi face să te îndrăgosteşti de mine şi îți voi dărui cele mai frumoase zile din viața ta "
-----------------------------------------------------------------
CITEȘTI
you | m.yg& p.jm
Fanfiction"aş face orice pentru tine ..." " orice?" " absolut orice ..." • --lemontae © elena mmxvii • copertă realizată de @euterpe-calliope