îți spusesem că totul era o minciună , o bătaie de joc față de tine venind din partea lui yoongi .
" jimin , scumpule.. nu îl crede . vrea doar să te rănească , să te facă să te simți rău ! "
însă nu mă ascultase-i şi te îndrepta-i spre cinematograf , fericit .
afară începuse ploaia şi aveam un sentiment foarte prost , parcă te simțeam ..nu erai bine . apoi peste o oră ai venit ud , plângând şi cu moralul la pământ .
" taehyung .. ai avut dreptate " îmi spusese-i având capul în jos
mă enervai îngrozitor când te lăsa-i intimidat şi batjocorit de toți .
" în legătură cu ce? " ştiam deja răspunsul , dar voiam să-l aud cu cuvintele tale
" nu a venit . l-am aşteptat în frig şi ploaie , dar nu a apărut . doar m-a mințit , mi-a creeat speranțe false !" ziceai toate aceste cuvinte plângând , făcându-mă să mă simt prost pentru că nu te-am obligat să rămâi acasă ..
te luasem în brațe în timp ce plângeai încercând să te liniştesc , dar nu reuşeam aşa că ți-am zis încet la ureche
" dacă nu încetezi jur că te ciup de obraji " era unul dintre lucrurile care îți displăceau total , aşa că te-ai potolit , roşind , eu începând să chicotesc
" eşti drăguț " îți spusesem frecându-mi nasul de al tău
" mulțumesc ..cred " răspunsesei cu un zâmbet gumat , dar nu era zâmbetul tău , încă puteam să-ți văd durerea şi suferința în ochii tăi ..
ochii tăi nu meritau aşa ceva , tu nu meritai să verşi atâtea lacrimi pentru el ..el nu merita nimic din partea ta .
îmi pare rău , jimin . îți promit că nu o să-l mai las niciodată să te rănească ..
CITEȘTI
you | m.yg& p.jm
Fanfiction"aş face orice pentru tine ..." " orice?" " absolut orice ..." • --lemontae © elena mmxvii • copertă realizată de @euterpe-calliope