Salut, dragi Wattpadieni! Bine v-am regasit într-un nou capitol! Pentru început, aș vrea să îmi cer mii de scuze pentru absența mea îndelungată. Examenul mă omoară încet încet...
Să începem:
Numa' pe mine mă enervează ploadele alea de 11-12-13 ani care visează la iubire? Alea care pun citate de iubire pe Facebook, împreună cu o poză cu fundul lor, bustul, etc?
Ugh, numa' când mă gandesc, mi se face rău!
Cum să vă explic, așa, în cel mai drăguț mod posibil: Fufelor! Mai întâi școala! Mai târziu dragoste și iubiți!Zic asta din proprie experiență. Adică, am o prietenă de clasa a șasea care chiar are un iubit. Cred că acum o să ziceți: " Și ce? Ai vreo problemă?".
Păi, da, am! Tipa asta de care v-am spus, aproape era să își ia viața, pentru că a parasit-o iubitul...
...
...
...
...
Really....TE-A PĂRĂSIT IUBITUL! TE SINUCIZI PENTRU ASTA!?!?Băi, am înțeles că ai inima frântă și chestii...dar chestia asta e complet penibilă. Zic asta pentru că tipa aia își schimbă înfățișarea și personalitatea pentru el. Din prietena aia timidă pe care o știam, a devenit o mini curvuliță în devenire. Nu numai că asta i-a afectat reputația, dar i-a afectat și notele. Plus, că își pune statusuri gen: "Da mamă, sunt beată..." Sau "Uite ce ai pierdut" aratându-și bustul sau fundul sau sânii...
Mă sinucid....
În concluzie: Măi ploadelor! Lăsați amorul pentru mai tarziu și mergeți la școală. Aveți tot timpul din lume să vă îndrăgostiți, dar nu la varsta asta.
Bun, până aici a fost, ne revedem data viitoare!
EDIT: In acest capitol nu vreau sa generalizez, vorbec doar despre acele cazuri de copile depresive care se fac de rahat pe net. Nu incerc sa bag pe toate in aceasi oala.
Pace!