Şevval belinden tutan kişiye baktı Araldı.Gidecekken Aral onu belinden daha sıkı tuttu Şevval " Sen bana dans edelim mi diye sordun ben mi hatırlamıyorum?"dedi.Aral "Hayır sormadım çünkü bütün erkekler seni gözleriyle yiyor."dedi.Şevval de "Sana ne?"dedi.Aral alayla "Hem fena mı oldu bütün kızlar seni kıskanıyor. "dedi.Şevval de"Git onlarla dans et o zaman."dedi.Aral da"Ben sabah ağlayan ve bana meydan okumayan kızı istiyorum."dedi.Şevval"Kusura bakmayın o stoklarda tükendi."dedi.Aral şevvalin bu haline gülmeden edemedi şevval daha da sinirlendi tam aralın yanından gidicektiki "Dur senle iki dakika dans edelim kendimi affettireyim "dedi. Aral bunu çok içten söylemişti. Şevval aralın bırakmayacağını anlayınca "Tamam"dedi şevval.Masada durumlar biraz karışıktı mert ve merve de dans ediyorlardı anıl ve aras da başka kızlarla sohbet ediyorlardı. Masada arda roza buse ve burak vardı. "Cadı hanım bizde dans edelim mi "dedi arda. Roza ardaya ters bakışlar attı. "Bak herkes eğleniyor biraz danstan kime zarar gelir"dedi arda sonra rozaya yavru köpek bakışları atmaya çalışıyordu ama daha çok yavru şebek bakışları olduğu için roza gülüyordu. "Peki şebek "dedi roza. Buse ve burak bira içiyorlardı. Burak"Daha kısa bişey yokmuydu"dedi.
"Sanane istersem daha kısasını giyerim"dedi buse.
"Şuanda benim yanımdasın ve benimle geldin bu yüzden bal gibide karışırım"dedi burak.
"Ya sabır"dedi. Buse burak birşey söyleyecekken oturdukların masanın karşısında bir erkek grubu vardı. Biri busenin yanına doğru geldi "Benimle dans edermisin"dedi. Buse burağa döndüğünde gözlerinden ateş fışkırdığını gördü. "Hayır birader "dedi burak buse burağa inanmayan bakışlar attı. "Yanlız sana sormadım "dedi çocuk "O benim iznim olmadan birşey yapamaz"dedi burak buse burağa "Sen kimsinki"dedi bunu baya sinirle söylemişti. "Tabi dans edelim"dedi buse çocuğun elini tuttu. Burak bu harakete deliye dönmüş olacak ki sertçe bardağı masayı vurdu "Biriyle çok dans etmek istiyorsan tekliflere açığım"deyip çocuğu itti busenin elini tutup dans etmeye başladı çocuk şok geçirmiş gibi bi buseye bi burağa baktı. "Ya senin yüzünden kısmetim kapanıyor taş gibi çocuktu "dedi yakınarak "Ben sana kısmeti gösteririm ben olmasam çocuk sana ne yapacaktı hem çok taş görmek istiyorsan bana bakabilirsin"dedi buse sesli bir şekilde off çekti. Daha fazla uzatmak istemedi zaten sonunda dans ediyorlardı. Şarkı bitince hepsi masaya döndü. "Oo buse sen demin dans mı ettin"dedi şevval şaşkınca."Burak bravo buse asla barlarda dans etmezdi büyük başarı"dedi roza burak gurur duyar gibi yapıp "Çünkü kim BURAK DEMİRE karşı koyabilirki"dedi.
"Abartmayın altı üstü bir dans.Hem Burak Demir'in hemen kıçı havaya kalktı."dedi buse umursamazca.
Roza"Hadi eve gidelim sıkıldım."kızlar da başıyla onayladı.Buse ve Roza önden gitti Şevval arkalarından gidecekken Aral kulağına"Beni affetin mi?"Şevval"Aral kafam..."devamını getiremeden Aral"Asi biliyorum kafan karışık ama söz bir daha böyle bir şey olmayacak."dedi yalvarırcasına.Şevval de "Tamam ama bir daha olmayacak."dedi.Aral"Olmaz bir daha ama bu kıyafetin hesabı sorulmadı."dedi.Şevval
"Biraz önce beni affet diyen erkeği istiyorum."
Aral da gülerek"O erkek stoklarda tükendi."dedi ve yürümeye başladı Şevval ona merakla baktı ve"Bir saniye."dedi ve Anıl'ın yanına gidip ona yumruk attı.Şevval araya girdi "Aral saçmalama."dedi ama Aral onu tınlamadı
Burak da iki Asi gelmeyince tekrar bara girdi "Sizi bekli..." diyemeden "Hass... Ne oldu ?"
Şevval"Burak bakacağına gelip ayırmaya çalışsan"dedi Aral Anıl'ı yumruklardan
"Bir daha bu kıza bakmayacaksın."dedi ve
Burak onları ayırdı.
"Sakin ol abi bu ne sinir"dedi
"Kızlar bekliyor boşver Aral"dedi arda
"Ağaç olduk burda siz nerdesiniz"dedi roza çemkirerek
"Sus kızım kavga ayırıyorduk"dedi arda. Savunmaya geçerek
"Ben senin nerden kızın oluyorum dingil"dedi roza Arda eliyle sus işareti yapıp
"Hadi yetişelim"dedi burak buse aral ve şevvali göstererek.
"Bunun hesabı verilecek"dedi roza kızların yanına gidip
"Bu arda bana kızım diyor"dedi kızlara yakınarak.
"Öyle değil mi zaten"dedi buse gülüp roza daha sinirlendi
"Senin benim yanında olman gerekir kaykeytomm benim şevvalim var zaten "dedi şevvalin yanına gidince şevval
"Görünen köy kılavuz istemez canısı"dedi
"Sende mi hıhhh"
"Bozulma hemen takılıyoruz"dedi Şevval
O arada erkekler evlerine gitmişlerdi. Kızlar kendilerine bir görüşürüz bile demedikleri için bozuldukları için hepsi bir anda
'Öküz götlü pandalar'dediler ve kahkaha atarak eve gittiler.Erkekler odalarına gittiler.
Aral uyumayıp Şevval'i düşündüğü için sinirleri bozuldu ve balkona çıktı balkonda otururken Arda onun yanına geldi.Aral"Ne oldu?"dedi.Arda"Uyku tutmadı sen?"dedi.Aral"Uyku tutmadı.Sana ne oldu sen her şekilde uyurdun."dedi ses tonunda birazcık ima vardı.Arda"Hiç kafam biraz karışık."dedi.
Aral da"Kafanı karıştıran Roza mı ?"dedi.
Arda başıyla onayladı ve"Aral..."dedi.Aral"Hıı."
Arda da"Galiba ben aşık oldum."dedi.Aral da gülerek"Bu işin galibası kalmamış."dedi.
Arda da"Öyle mi dersin?"dedi.Aral da başıyla onayladı.Arda"Sanki senin de uyku tutmamasının bir sebebi var."dedi imayla.
Aral da"Hayır,sadece uyku tutmadı."dedi.
Arda da"Tabi ben de zaten malım."dedi.
Aral da gülerek"Evet malsın."dedi.Arda da"Demek ki mal bile bunu anladıysa sen maldan daha betersin."dedi.Aral ona öldürecekmiş gibi baktı.Arda da"Yok ya da vazgeçtim..."dedi Aral da alayla güldü ve Arda sözüne devam etti"Sen bunu inkar edecek kadar aptalsın."dedi.Aral "Neyi inkar edecek kadar aptalım?"dedi.Arda da"Aşık olduğunu inkar edecek kadar aptalsın."dedi.Aral"Kime aşıkmışım ben?"dedi.Arda da"Artık kim seni uyutmadıysa."dedi imayla ve kızların evini gösterdi.Aral"Sen bir çeneni kapatıp odana gitsene."dedi sinirle.Arda da"Ben gidiyorum ama sen gerçekten aptalsın."dedi ve gitti.
Aral gökyüzüne bakıp derin bir çekti"Kardeşim bu kız sana çok benziyor."dedi ve odasına gitti.
Yatağa uzandı Asisini düşünmemeye çalıştı ama yapamıyordu sonra aklına sarhoş olduğunda ettiği itiraflar geldi ama sonrası gelmedi sonrasını hatırlamaya çalıştı.Düşündü düşündü tam uykuya dalacakken sonrası aklına geldi ve uykusu kaçtı.Sonrasında Aral Asisini öpmüştü Asisi de ona karşılık vermişti.Aral Şevval'in ona karşılık verdiğine inanamadı.Ve sonra su içmeye gitti mutfakta Arda'yı gördü.
Arda gülerek"Herhalde Asini düşünmekten uyuyamadın."dedi.Aral "Sen ne sıçıyon."dedi.
Arda"Ben doğruları söylüyorum kendine aşkını itiraf edemeyen sensin."dedi ama Aral'ın onu dinlemediğini gördü.Tam gidecekken Aral"Ben sarhoş olduğum gece..."dedi Arda sözünü kesip"Onu öptün."dedi.Aral şaşkınlıkla"Sen..."dedi.Arda"Sarhoş olduğun gece söylemiştin ama ben Burak'ı sakinleştirmek için halüsinasyon görmüşsündür dedim."dedi.Aral"Ben onu Aslı'ya benzettim davranışları,kendinden emin oluşu,gülüşü,sinirlenişi her şeyi ona benziyor."dedi.Arda da"Onu kardeşine benzetmiş olabilirsin ama ona kardeş gözüyle bakmadığın kesin."dedi ve odasına gitti.Aral da "Kesin mi?"dedi ama Arda gitmişti.Aral da odasına gitti.Şevval de sabaha kadar uyuyamadı dansı düşündü,sarhoş olduğu geceyi düşündü ama aklına hiçbir şey gelmedi.Arda ve aral tartışmayı kesip yattılar.Kızlar sabah uyandıklarında hepsi kahvaltı hazırlamaya üşendikleri için sokağın başındaki pastaneye gitmeye karar verdiler. İlk olarak buse hazırlanmıştı. Siyah tayt ve üstünde "MARVEL" yazan tişörtünü giyip siyah spor çantasınıda alıp spor ayakkabılarını giydi. Yukarıdan kızlara seslendi
"Hadi beeee ağaç oldum "
Şevval o sırada yanına gelip
"Çemkirme bee geldim "
Şevvalde siyah yırtık tayt ve askeri yeşili bir tişört giymişti. Üstünde armalar vardı. Ve çantasıda spor ayakkabılarıyla uyumlu olarak siyahtı.
İkisi daha fazla dayanamayıp
"Hadi roza ne kadar süslendin podyuma çıkmıyoruz"
"Ne sabırsız arkidişlersiniz altı üstü 1 saat banyo yaptım"
Şevval inanmıyarak
"Gerçekten çoz azmış"
Rozada kot kapri ve mor renk tişört üstünde " Beatiful" yazıyordu. Ve turkuaz çanta ve spor ayakkabı giymişti.
Buse karnını avuşturup
"Hadi ama çok acıktım yürüyün"
Buse ve şevval dışarı çıkınca roza kapıyı kilitleyip anahtarı çantasına koydu. Ellerini şaklatıp
"Teşkilat hazırız tam gaz ileri"
Üçüde topuklarını yere vura vura bahçeden çıktılar. Pastaneye giderken tek fark etmedikleri şey camda üç onları izleyen meteordu ve meteorlarımızda tabiki
"BURAK , ARAL, ARDA"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz belası
ChickLitBir yaz tatiline ancak bu kadar şey sığdırabilir; Kırılan kalpler, Kaybedilen güvenler, İnkâr edilen duygular, Tatlı belalar, Yaşanan mucizeler Bu hikaye üç arkadaşın yaşadığı bir yaz hikayesi.