TANITIMMMMM

18 15 9
                                    

Öncelikle herkese merhabaaa👋
Nasılsınız? Teşekkürler bende iyiyim.
Bu başlarda hikaye biraz sıkıcı olmuş olabilir fakat ilk bölüm ayolll nasıl olsun kiii.Neysee az cok koyduk mizah dndjdn iyi okumalar :) yazım yanlışları olursa affola ...
Ay buarada gizzzz bi voteleyinn nolacakk elinize mi yapisaçakk alt tarafı bi yıldızaaaa basceksiniz cbdnjdjd

Yine sabah olmuştu,aslinda ben gündüzü seven bir insanim nedeni ise gündüzleri hiç yanlız kalmıyorum ama geceye gelince sanki bütün herşey kendi köşesine çekiliyor ve ben yalnız kalip düşüncelerim çoğalıyor.

Ellerimi yumruk yapip gözlerimi ovdum, ayaklarımı yatağimdan sarkitip bir sure boş bir duvara baktim .Bugun neler yapacağımi planladim.Ayağa uyuşuk uyuşuk  Kalkip  lavaboya gidip elimi yüzümü yikadim .Dolabimin önüne geçerek siyah,dizleri yirtik bir kot  pantolonu elime aldim ,üstüne beyaz yarim bir tişört alip giydim .Paytak adimlarla asagiya indiğimde validem  kahvalti hazırlıyordu.Gidip yanağına öpücük dondurup geri çekildim .

“Günaydın validemm,yine dokturmusuz”   kikirdayıp yanağımı sıkarak omletleri tabağa koyup “Ee napalim zilli senden yardım yok “   “Aa olur mu öyle şey bilirsin evde olsam neler yaparım anamm” deyip arkasından sarıldım  “Biliyorum yavrum ,neyse hadi kahvaltını yap okula geç kalma .”  Direk sandalyeye oturup önüme omletimi alip yemeye başladım .Ardından abim gelip yanağımdan makas alarak  “Günaydın kizlarrrr” buda abim ne kadar sevecen olsa bile damarına bastın mı ateş saçardı etrafa .  “Günaydın ,abicikk”  “Abicik ne yaa ,kızım ben sana kaç kere söyledim bana abicik deme diye “  evet abim abicik kelimesinden nefret ederdi ve bende onu sinirlendirme amaçıyla derdim .severdim keretayi. “Anne babam nerede yine mi erkenden işe gitti?” ağzıma zeytini atarkene “evet kızım bugün erken gelecekmiş ,onun icin erkenden gidip.işlerini yapip gelecek “  "Tamam annelerin gülü" deyip ayaklandım.Bugün abim bırakacaktı , nedeni ise ben kendim gidemiyormuşum okula! erkekler sarkıntılık yaparmış ,ben uslu dursam bile erkekler durmazmış.Nedir bu erkeklerden çektiğimiz biz kendimiz bayan olarak koruruz , yanımızda erkek olmasına ihtiyaç yok!!!

Sehpadan telefonumu alıp bildirimlere bakmayı erteledim yoksa abim yine beni bekletiyorsun diye başımın etini yiyecekti.Annemin yanağını öpüp , çantamı alip Aşağıya indim.Spor ayakkabımı giyerek abimin arabasına doğru ilerledim ,kapıyı açarak ön koltuğa bindim.Araba sessizce ilerlerken radyoya uzanıp bir şarkı açtım.Bu şarkıyı bilmiyordum ama acayip bir şekilde hoşuma kaçmıştı."Ee abim dersler nasıl?"  "Abicik idare ediyoruz yani işde" deyip konuyu kapatmaya çalıştım.Aslında ne çok zekiydim nede çok tembel tam ortasında idim.

Okulun önüne geldiğimizde abime teşekkür edip aşağıya indim.Az ileride banklarda Birçen'i gördüğümde ona el salladım.

Çok fazla arkadaşım yoktu aslında, ne demişler az insan çok huzur.Ben size aslında kendimi tanitmadim ,Ben Ayla Demir 19 yaşında üniversite 1.sınıfım Yazılım mühendisliği bölümünü okuyorum ve bu bölümü aşırı derecede seviyorum .2 kardeşiz bir abim birde ben. Abim bilgisayar mühendisi ,babam bilgisayar tamircisi ,annem ev hanımı.yani kısaca biz bilgisayara takmışız.

Kafamda düşünceler ile Birçen'e doğru ilerlerken,bir kütük gibi bir şeye çarpıp Çok sevdiğim canım popom yerle öpüştü, kafamı kaldırmam ile karşımda bana soğuk soğuk bakan 2 çift mavi göz gördüm.Bu da neyin nesi bir insan nasıl daha yeni karşılaştığı bir insana bukadar soğuk bakabilirki?

Insan bir pardon ,kusura bakmayın der ama bu öküzün trene baktığı gibi bakıyor.

Saçları hafif sarımsı bir renk , gözleri daha demin söylediğim gibi (tekrar söylemeye üşendim de hdjdjdjsj) siyah bir pantolon , siyah tişört, ve Çok ama çok şaşıracaksınız siyah bir deri çeket :D

"insan bir özür diler bir şeyler yapar , ama sen ayı gibi bakıyorsun" deyip yerimde doğrulmaya çalıştım. Gözlerini bana dikmiş umursamaz bir sekilde2 bana bakıyordu.

Bir adım atıp karşımda dikilerek "kes sesini " deyip uzaklaşarak gitti.
Allah'ım nolur bir kerede akıllı biri gelsin nolur.Üstümü başımı düzelterek Birçen'nin yanına gidip isde bir iki sarılma öpüşme falan fistan , banka oturduk.
"Kızım o taşta neyin nesiydi ?" deyip göz kırptı. "nereden bilim kızım geldi çarptı gitti ayı insan bi nezaket gösterir ama yok olur mu olmazz"
"Kızım sen çarptın adama yolda yürümeyi mi ne bilmiyorsun , öğretim sana ?"  "mal mal konuşma kalkta bizim grupu bulak" diyerek banktan kalktık.
Ilk günden kötü başladık inşallah böyle devam etmez , ama taşlar metorlar yağabilir başıma.

Yorum ve vote yaparsanız sevinirim okuduğunuz için teşekkür ederim , kendinize iyi bakın
Karakterleri birkaç güne tanıtacağım djksks

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 17, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ORTAKLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin