2

11 1 0
                                    

Multi:Berke
2ay sonra
Mira~
11.sınıfta dershaneye gelmek gibi bir salaklığı neden yaptığımı düşünüyordum ki bir anda karşımda kedi yavrusu gibi sırıtan bir adet emre buldum.
-Miraaaaa
+Yaaa ne işin var burdaa?
-Nisa'ya süpriz yapmak istiyorum ve yardımına ihtiyacım var küçük hanım.
Ya gerçekten mi saat gecenin 9uydu ve hava çok soğuktu ve ben aşırı uşumus ve acıktım ve sadece tabiki emrecim yardım ederim dedim.
..
Saat neredeyse 10.30a geliyordu ve biz hala bisey bulamamistik. Annem sayısız kez aramıştı.
+Emreee
-Hıı
+Yarın halletsek olmaz mi ? (Kedi bakışı)
+(Ayi bakışı ) hayirr.
Off tamam yani Nisa'yı da severdim Emre'ye de canımı verirdim ama e insaf dimi illa yarın ve bu saate olmasına ne gerek vardı.
Sonunda bir kuyumcuya girdik Emre'yle ve nisa için bir kolye bakmaya başladık sonunda çok güzel ucunda küçücük elmas olan bir kolye..
Paraya kıyıp almıştı Nisa zillisi ne kadar da şanslıydı. Gerçi sonuçta Emre benim abimdi normaldi böyle olması. Canim kardeşim benim bir abim olsa bu kadar severdim heralde. Saat 10.30 a geliyordu ve emre beni nisa'ların evinin önünde bekliyordu. Bilin bakalım neden ? Çünkü saat 12olduğunda nisaya söylediği yerde kolyeyi bulmasını sağlayacaktı romantik cocukkk.Allahtan yarın matematik sınavı vardı da soruları isteme bahanesiyle gelmistim yoksa bu saatte onlara gelmem akıl işi değildi çünkü evleri bayaa uzaktı. Nisa soruları bana verdi o ara bende kolyeyi koyabilmek için su istedim. Nisa suyu getirmeye gittiğinde hemen kolyeyi yerine koydum..
Emre beni eve bıraktığında saat 12ye geliyordu. Annem bir ton şey demişti. Hafta sonu da dışarı cikamayacaktimm. Of emre off ama olsun kardeşim çok mutlu olmuştu buna değerdi. Tam bunları düşünürken Cem'den mesaj geldi
+Uyudun mu ?
-Hayır ama çok uykum var. Uyuyacagim.
+Rahatsız etmim o zaman uyu dinlen sen iyi geceler
-iyi geceler
'Cem...
Aslında onu uzun zamandır tanıyordum. Ama son zamanlarda benimle ilgilenmeye başlamıştı.Hazan'in sınıf arkadaşıydı bu sayede tanışmıştık cem'le.
Aldatıldığımı öğrendiği günden beri uzerime çok düşüyordu. Konuşuyorduk ara sıra ama ona çok kötü davraniodum guvenmiyordum artık erkeklere ve ne bilim o hazanlarla falan çok yakın olan biriydi çok yakın o yüzden ona umut vermek istemiyordum."
..
Gözlerimi açtığımda saat 8olmuştu bile. Surune surune kalktım ve tuvaletimj yapıp dislerimi fircaladim ve okul formamı giyip üzerine koyu yeşil gomlegimi giydim deri ceketimi siyah cantami ve spor ayakkabim giyip evden çıktım. Kendi kendime şarkı söyleyip okula gidiyordum ki karşıdan biri geliyordu. Berke..
Berke benim eski sevgilimdi onunla çok iyi arkadaş gibiydik ama sonra arkadaş olduk severdim onu yine geç kalmıştı..
-Günaydın bucur
+Sensin be bucur. Gunaydinn
-Derse girecen mi
+Yani girmesemde olur aslında
-O zaman hadi gel de birer dal sigara içelim?
+Bana cakletda alırsan gelirim.
-Alirim tabi gel
+kakaolu sutte isterim amaa
-Ona da tamam mira dedi ve güldü.
Seviyordum bunu yaa.
..
Sınıfa girdim ve bizimkiler bi anda hayvan gibi bağırmaya başladılar
OO MORO OKOLON YOLONO BOLDON MO?
susun susun ve yerime oturdum. Elimi yüzümü yıkamak için lavaboya indim sonra. Geç kaldığım için geç kagidida aldıktan sonra sınıfa ciktim tekrar. Ders Felsefeydi.. ve bu hoca çok bos konuşuyordu. Kulakligimu takip arka sıraya geçmek en iyisiydi. Kulaklıgimi almak için elimi sıranın altına soktum ki bir adet milka ve kakaolu sut buldum. Bu güzel şeyleri de kim bırakmıştı böyle ??

Evet bir bölümün daha sonuna geldik. Vote vr yorum vote ve yorum sizi seviyorum..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 14, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MiraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin