Ik wordt wakker van water op mijn hoofd. Snel ga ik zitten. Ik zie Lucy naast me staan samen met Jason en Nathan. Ze moeten echt heel hard lachen. Geïriteerd vraag ik: "Wat is er zo grappig?" "Je haar is ontploft en je mascara zit helemaal over je gezicht heen." Zegt Nathan door zijn tranen heen. Hahaha, Grappig hoor. Zoveel sarcasme...
Ik sta op en loop naar de badkamer. Mijn mascara zit overal en het lijkt wel alsof er een bom is ontploft in mijn haar, hij had wel gelijk. Ik haal mijn mascara weg en doe nieuwe op. Ook borstel ik mijn haar. Ik poets mijn tanden en doe fatsoenlijke kleren aan. Een wit shirt met een short. Ook doe ik mijn geruite blouse om mijn middel. Ik kijk in de spiegel. Veel beter!👍
Ik loop naar beneden en zie dat Nathan zijn jas aan doet en ik vraag nors: "Waar ga JIJ heen?" "IK ga weg hier. Ik wordt gek van die twee kleintjes hier." "Je gaat niet weg hier!" Zeg ik en ik ren naar de voordeur. " Ben je mijn moeder ofzo, zusje." En hij probeert mij op te tillen. Ik probeer te blijven staan, maar ik weet toch dat hij veel sterker is en na ongeveer 5 seconden sta ik achter hem en is hij al naar buiten. Ik schreeuw nog:" Klootzak!" En hij steekt zijn tong uit.
Snel loop ik de woonkamer in en zie dat Lucy en Jason aan tafel zitten te kleuren. Ik loop naar ze toe en Jason vraagt gelijk: "Summie, waar gaat Nathan heen?" Ik weet het niet precies dus ik zeg: "Hij is naar ehhh.. zijn vrienden toe." En Jason gaat door met tekenen. Ik ga tv kijken.
Een tijdje later zeg ik, omdat mijn maag begint te knorren en ik erachter kom dat ik nog niet heb gegeten: "Zal ik pancakes maken?" Jason en Lucy roepen heel hard: "Ja!!!" Ik loop naar de keuken en begin. Als de pancakes klaar zijn ( A/N pancakes zijn kleine pannekoekjes uit Amerika) loop ik naar de tafel toe. En al snel zijn ze allemaal op. "Ik zit helemaal vol." Zegt Lucy. "Ik ook." Zegt Jason. En ze gaan verder met tekenen. Zelf ga ik mijn telefoon zoeken. Ik vindt hem op mijn nachtkastje. Ik kijk bij whatsapp en zie dat ik 3 berichten heb van Rachel:
Rachel🍕: hé Sum al een email?
Rachel🍕: kom op Sum, ik weet dat je er bent.
Rachel🍕: Is daar iemand? Summer misschien?!Oh ja, de rol. Ik kijk op email. Snel ga ik kijken. Ik heb de allerbelangrijkste email van mijn hele leven! Oké, misschien ga ik iets te ver.
Ik open de email en er staat
Beste Summer Benson,
Jij bent geselecteerd voor de rol van Mila. Dit is een hele verantwoordelijkheid, daarom vragen wij of je een mailtje terug wilt sturen en maandag 31 Juli om 2 uur p.m. tijd hebt. Ook zie je dan de tegenspelers. Wij verwachten van wel. Er komt een limousine voor de deur.Met vriendelijke groeten de producent van 'Always Friends Forever' Jake Hosman.
Ik lees het wel 10 keer opnieuw ook knikp ik 'een beetje te hard' in mijn arm om te kijken of het een droom is. Nee dus. OMG! Snel schrijf ik een mailtje terug:
Beste Jake Hosman,
Natuurlijk heb ik maandag 31 juli 2 uur p.m. tijd. Ook vindt ik het heel fijn om Mila te spelen.Met vriendeljjke groet, Summer Benson.
Mila is de hoofdpersonage en de tegenspeler van Luke en Luna. Ik weet nog niet wie dat zijn, maar ik hoop beroemdheden. Zelf zit ik op toneelles. Op school.
Ik loop naar beneden en zie dat Lucy en Jason met potloden naar elkaar aan het gooien zijn. Kan ik ze niet vijf minuutjes alleen laten, pfff.
Dan begint mijn mobiel te trillen ik kijk:
Rachel🍕: Sum, ik weet dat je het hebt gezien. En?
O, ja helemaal vergeten een berichtje terug te sturen.
Ik: Ik heb de rol van Mila een van de hoofdrolspelers Rach. Echt super leuk wil je meegaan? Ik zit in een limo. Het is
Wanneer is maandag 31 juli precies? Even kijken. Overmorgen al!
Overmorgen.
Ik krijg meteen een appje terug:
Rachel🍕: meen je dit?! Ik wil zoiezo mee een limo so cool Sum! See you.
Ik: See you.En ik loop terug naar Jason en Lucy. Ik zeg: "he, ik speel in een nieuwe serie.' Always Friends Forever, '." " Leuk, mag ik ook meedoen?" Vraagt Lucy. "Nee, sorry" zeg ik "Ahh, waarom niet. Ik wil ook meedoen" zegt Jason."Je moet auditie doen en dat heb je niet gedaan." En ik trek Lucy op mijn schoot op de stoel "Jammer," Zegt ze. En ze leunt op mijn schouder. Ik duw haar weer recht en begin haar te kietelen. Ze begint heel hard te lachen. Dan voel ik iets zwaars op mijn rug. Ik kijk om 'Jason'. Ik loop met Jason om mijn rug naar de bank. Ik leg hem neer op de bank en begin hem ook te kietelen. Ik kijk op de klok: 6 uur.
Ik moet snel eten maken. Ik laat hem los en begin aan het eten. Als ik aankom zie ik ze zitten. Ik zet de pan neer en ik zie Lucy met twinkelende ogen naar mij kijken "Spaghetti," Zegt ze zacht en ze heeft het binnen enkele minuten al op. Ik leg ze in bed en ga naar beneden. Ik hoor de deur opengaan en loop naar de gang. Ik zie Nathan samen met een meisje diepzinnig zoenen. Hij wil naar de woonkamer lopen als ik hem stop. Ik loop naar hem toe en sis in zijn oor: " Ga naar je eigen kamer." En ik loop weer naar de woonkamer.
Ik zet de radio aan. Most girls galmt door de woonkamer. Ik wil de tv aanzetten, maar weet dat dat geen zin meer heeft. Nog even berichtjs bekijken. Niks. Daarna ga ik op de bank liggen. Ik ga echt niet meer naar boven. Straks hoor ik Nathan. Of doe ik per ongeluk de deur open van de verkeerde kamer. Ik pak een fleecekleed en ik val je, raadt het al in een hele diepe slaap.
Dit is alweer het 2e hoofdstuk.
Ik hoop dat het leuk was. Tips zijn ook altijd welkom.
XOXO Esmée❤
JE LEEST
My wish come true
ChickLitMijn naam is Summer Benson. Ik ben 16 jaar oud en woon in Los Angeles Californië. Mijn droom is om actrice te worden. Ik heb één beste vriendin, Rachel, en daar doe ik alles mee. Op school ziet niemand me staan. Maar dat gaat allemaal veranderen, t...