Nu alleen nog de ingang vinden. We zien de limo langzaam uit het zicht verdwijnen. "Lets go!" zeg ik.
En we lopen allemaal op het terrein. Iemand komt ons tegemoet. Ik kan niet goed zien wie het is. dus vraag ik beleefd: " Weet u misschien waar de set van ' Always Friends Forever'is." dan pas zie ik wie het is. Ethan Storm. Even op adem komen in en uit, in en uit. hij zegt met zijn Starbucks in zijn hand: "Geen tijd voor die onzin. Handtekeningen kunnen wachten!" en hij loopt knipogend weg. OMG dacht zij hij nou echt dat dit onzin is! "Bedankt!" roep ik hem nog sarcastisch na.
En nu? Dan zie ik dat er ook iemand anders bij staat. ik zie dat het een meisje is. "Hey," Zegt ze. "Ik kan jullie wel helpen, ik ben daar de visagiste. komen jullie maar mee." En ze neemt ons mee naar binnen.
Lucy trekt aan mijn arm en zegt: "Groot huis!" en ik moet lachen. ik zie dat Rachel haar best doet om haar lach in te houden. Dan zegt het meisje: "Ik ben Tess, waarvoor zijn jullie hier?" "Ik ben een castlid en zij zijn hier, omdat ze meewilden." zeg ik. "Figurant?" "Nee, Hogere speler volgens mij." dan komen we aan op een hele grote set. Ik zie een klein bollig mannetje op me met een baard. alleen nog een mutsje en hij kan zo de rol van een dwerg spelen.
"Hey, Summer is het niet. Jake de producent." zegt hij terwijl jij zijn hand uitsteekt. "Inderdaad dat ben ik." zeg ik tegen Jake en ik schud zijn hand. Hij zegt: "Kom ik laat je de rest van de cast zien." en hij begint te lopen. ik loop samen met Rachel, Lucy en Jason met hem mee. dan stopt hij met lopen en zegt: "Die achter je aan lopen kunnen daar in de VIP lounge gaan zitten. En hij wijst met zijn vinger naar heel veel zitzakken. Rachel loopt hand in hand met Jason en Lucy naar de VIP lounge. hij loopt weer verder. en ik loop achter hem aan. Dan stopt hij achter heel veel mensen. en zegt: "Dit is de rest van de cast ik stel ze even voor," hij loopt naar een meisje met blonde steile haren. met bruin bovenin. "Dit is Skylar. Ze speelt Luna in de serie. Je BFF zeg maar." Ze steekt haar hand uit: "Summer toch? Ik ben Skylar, maar je kan me ook Skye noemen." "Ja, ik ben Summer." en ik schud haar hand. Ze komt me bekend voor, maar waarvandaan. dan loopt Jake door en laat me kennismaken met alle castleden. Alleen nog niet met Luke. Ik weet dat hij in het echt niet zo heet, maar ik weet niet hoe ik hem anders moet noemen. Dan zegt hij waardoor ik opschrik uit mijn gedachte: "Luke is er nog niet, eigenlijk heet hij Joey. Hij is wel vaker later geweest." en hij loopt boos weg. ik ga zitten en ik krijg een script in mijn handen geduwd en hoor een bekende stem zeggen: "Alvast je script, voor het oefenen." ik kijk op ik zie Skylar staan en zeg: "Hey Skye." "Je begint mijn afkorting al te gebruiken." zegt ze lachend. "Waar kom jij vandaan?" "Ik woon hier vlakbij in LA." zeg ik. "Oké, maar waarom zit je hier niks te doen. Gewoon niks te doen eigenlijk. Boring!" "Geen idee, iedereen is zo famous. en ik niet. Dan gaan ze vast over de nieuwste film praten waar ze in gespeeld hebben. en ik heb een hoofdrol gespeeld in een musical op school." zeg ik. "Ja, ik snap het. Ik heb inderdaad al in een film gespeeld en heb al best wel veel acteerervaring." zegt Skye. Ik haal mijn schouders op.
ik wil naar achter leunen, als er een jongen in een spijkerjasje binnenkomt stormen. hij heeft bruin haar en heeft het met gel in model gevormd. Wat je bijna niet meer ziet doordat hij zo hard heeft gerend. nu zit het een beetje door de war. ik zie de visagiste, Tess op hem afstormen en zijn haar weer in model brengen. Hij duwt haar weg. wacht dat is dé Joey Taylor. Alexander komt naar hem toe en zegt: "Dacht je: laat ik ook maar eens komen?" "Nee, mijn zusje Diana is ziek en mijn ouders zijn op tournee. Mijn agent kwam ook te laat. Diana zit nu in de VIP lounge." en hij loopt naar Skye toe: "Hey Skye, lang niet meer gezien, vier jaar geleden toch?" Ze knikt.Ik kijk hem met open mond aan. Dan zegt hij tegen mij: "Girl, je vangt vliegen zo." En hij doet mijn mond dicht. Mijn wangen beginnen te gloeien. "Wie ben je eigenlijk?" Vraagt hij dan. "I-ik ben Summer Benson. ik speel Mila." Zeg ik zacht. "He Summer, ik ben Joey Taylor en ik speel Luke." hij steekt zijn hand uit. voorzichtig schudt ik zijn hand. en hij loopt weer weg.
- Na een uur kletsen-
"Oké mensen, ik zie jullie volgende week zaterdag voor de eerste shots."Zegt Jake door een megafoon. Ik loop samen met Skye en Joey naar de VIP lounge. Gelukkig worden mijn wangen niet meer rood. Joey is echt wel aardig. Hij houdt er niet van als mensen aan zijn haar komen. Ik zie Lucy en Jason al op mij afstormen. "Kom we gaan." zeg ik. "Willen nog niet gaan!" zeggen ze tegelijk heel teleurgesteld. Maar ik trek ze mee. Rachel sloft erachteraan. Ik druk op de knop en ik zie de limo stoppen.
als we dan in de limo zitten. stoppen ze niet meer met vertellen over Diana. Hoe aardig ze was enzo. Rachel zit een beetje sip uit het raam te staren. "Rachel, wat is er?" Vraag ik. "We hebben volgende week alweer school, en jij doet wat. Ik kan dan niks meer met jou doen." Oh ja vakantie afgelopen. Onze school gunt ons echt maar een paar weken vakantie. We stappen uit. "Tot volgende week!" Roep ik naar Rachel. "Bye!" Zegt ze terug en ze gaat naar huis. Ik zit nog steeds opgescheept met deze 2 jojo ' s hier. Dit wordt de perfecte week. Pffffff
Dit was weer een hoofstuk. Ik ga nu niet veel meer vertellen na de hoofdstukken. Probeer zoveel mogelijk te uploaden natuurlijk.
XOXO Esmée
JE LEEST
My wish come true
ChickLitMijn naam is Summer Benson. Ik ben 16 jaar oud en woon in Los Angeles Californië. Mijn droom is om actrice te worden. Ik heb één beste vriendin, Rachel, en daar doe ik alles mee. Op school ziet niemand me staan. Maar dat gaat allemaal veranderen, t...