'Jealousy'Y/n pov's
Aku dn jimin sudah menjadi pasangan couple semenjak 2tahun yang lalu . Tapi kebelakangan ni , mood dn perangai dia sangat pelik .
Semenjak dia berjumpa kawan lama dia , irene .
Jimin suka balik lewat , bila aku tanya dia pergi mana , cakap jumpa irene .
Memang tak marah sbb dia jujur tapi takkanlah setiap malam ?! . Malam ni aku try cakap dengan dia .
+
12 pagi >
Bunyi pintu rumah terbuka bermaksud jimin sudah balik . ( author pov ; y/n share rumah ngn jimin )
" chagi ...." kataku sayu . "Yah,y/n kenape tak tidur lagi ni " kata jimin sambil cuba peluk aku .
Tapi aku tepis tangan dia .
" wae ? " soal jimin . "Awk jumpa irene kan ? " kata aku sambil membuat muka pout kat dia ( kembungkan pipi )Jimin Pov's
"Awk jumpa irene kan?" Soal y/n sambil pout dihadapan aku .
WAE SHOO CUTE . Ni mesti jeles ni aih .
"Nae , kan sye ade bagitahu awk , jeleskan ? " kata aku dan smirk kat dia .
Pipi dia mula merah . Malu sbb dh tertangkap . " ani , eee perasan .. KENAPA AWK SELALU JUMPA DIA .. DAH BERAPA BULAN DH KITA TAK PPOPO , KISS MACAM COUPLE YANG LAIN . ASYIK2 IRENE , BALIK SAMPAI LEWAT MALAM..... "
Kenape yeojachinggu aku kuat jeles ni . Comel lah ! . Hahaha sayang aku rupanya
Y/n pov's
Selepas aku marah dia habis habis sbb jeles ,,
Yah mmg aku jeles ..
Dia terus senyum lalu peluk aku dngn erat .
" aish , paboya .. janganlah jeles sye syng awk sorang je lah .. chagi janganlah jeles PARK JIMIN AKA NAMJACHINGGU AWK NI ALWAYS SAYANG AWK LAH TAKDE SAYANG ORNG LAIN LAH CHAGI-yah , da takmo jeles2 ni nanti muka macam monyet nanti . Tak tantek "
Aku dah nangis dah .
Jimin usap rambut aku lalu tolak aku ke dinding sambil cium aku dengan passionate . Dia cium aku dengan rakusnya dan membuag hickeys pda leher aku menunjukkan aku ni dia punya .
Kami lepaskan ciuman untuk mengambil nafas .
" sebenarnya , saya tak keluar pun dengan irene , saya bz dance kat dorm bts lah chagi .. chagi ni kuat jeles and percaya . Ni mesti sayang mochi sangat ii ni kan " kata jimin lalu smirk kat aku ..
Dia terus bawa aku di bilik dan kunci bilik dengan eratnya
" lets do what couples do "
YOU ARE READING
BTS IMAGINE (Malay F.F)
FanfictionBts imagine malay Ff . ANGST 🍥 SWEET 🍡 SMUT 👙 Keep voting ! Sbb author new dalam imagine ni but dont worries it'll fine !